Mount and Blade 2 Bannerlord - zobacz gameplay z oblężenia
Eh, ta gra wyjdzie dopiero za parę lat, a już teraz wygląda jak gra sprzed 10
Trudno żeby wyglądała inaczej, skoro na mapie będą setki ruszających się żołnierzy. I tak wygląda ładnie, na pewno widać progres w stosunku do Warbanda.
Tak jak się spodziewałem, ten Gameplay nie pokazał prawie nic nowego! Oblężenie pokazywane było już ze 2 lata temu na Gamescom i nadal nic się nie zmieniło. Dalej obrońcy rzucają kamieniami, można ustawiać machiny oblężnicze, taran jest poruszany przez atakujących a jak już się wejdzie na mury to standardowo zaczyna się rzeź i przeciskanie się przez żołnierzy. Jedyna nowość to widok mapy kampanii podczas oblężenia, która może i nie wygląda najlepiej ale co najważniejsze jest czytelna w przeciwieństwie do Warbanda. Wolałbym już zobaczyć jakieś zadanie, łażenie po mieście, pogadanki z npc i moje ulubione turnieje
Grafika nie jest najważniejsza, chyba, że polegną na mechanice gry, to lipton.
Graficznie bida, taki Warband na modach. Jak na 7 lat pracy to naprawdę nic imponującego. Dodatkowo system walki wręcz to chyba ten sam szajs co w Warbandzie.
Ja nie mówię że to będzie zła gra, bo pierwowzór też znalazł rzeszę fanów mimo ogromnych błędów i toporności. Bardziej chodzi mi o to że ja naprawdę nie wiem co oni robili przez te 7 lat.
Jestem dokładnie tego samego zdania, nic nie zmieniona walka, i ten chaos podczas gdy dwie armie napierają na siebie, część twojej armii leci w jedną stronę, część w drugą, nagle do środka przedzierają się przeciwnicy, takie to jest chaotyczne że tragedia, nic pod tym względem nie zmieniło się od pierwszej części.
A czego wy oczekiwaliście of pola walki? xD
Przecież nie da się pozbyć chaosu nie robiąc z tego arcade'owej gierki. Chaos na polu bitwy to rzecz wręcz 'statutowa'
chociażby to, że w ciasnym pomieszczeniu napierają na siebie dwie armie, i ich ciosy nie przenikają przez soujszników, wygląda to żałośnie, kiedy w w ciasnym korytarzu zamkowym jest więcej ludzi niż na cmentarzu w święto zmarłych. owszem chaos na polu bitwy jest wręcz statutowy, ale to w jaki sposób prezentuje to seria M&B od pierwszej części niestety wygląda na chaos żałosny, gdy armia patrzy się w jeden punkt, a biegnie tyłem bo taką drogę zaczytał do przeciwnika niezbyt dopracowany skrypt, i wygląda to raczej komicznie niż realistycznie. XD np zobacz sobie na tym filmie z artykułu po wjeściu armii na mury, jeden żołnież spada, drugi zaczyna patrzeć się i obracać we wszystkie strony bo nie wie gdzie ma biec xD śmiechu warte podłożyć muzyczke z beny hilla i by w telewizji puszczali xD a wszyscy wojacy dzielnie dzierżą miecze w górze niczym statua wolności swoją pochodnie xD sorry, ale nawet chivarly i mordhau lepiej zrobiło walki niż ta gra xD chciało by się rzec, jak w tym memie, nie oczekiwałem nic a mimo to nadal jestem zawiedziony, problem w tym że akurat oczekiwałem po tej grze wiele, przez co zawód jest ogromny.
Z każdą nową informacją hype we mnie narasta. Cieszy też, że nie przekombinowali z mechaniką walki - model z Warbanda nie wymaga ulepszeń (jeśli chcę skomplikowany model walki na miecze to odpalę Kingdom Come). Oby poprawili względem Warbanda to co najważniejsze - dyplomację, handel, ekonomię, dodali więcej opcji kariery, więcej opcji dialogowych oraz AI zarówno lordów na mapie kampanii jak i jednostek podczas bitew.
No i znowu oblężenie, niespodzianka. Początkowo byłem mocno napalony na tę produkcję. Było zapowiadanych mnóstwo ciekawych nowości, które zwiastowały mocny krok w przód tej serii. Ale powoli zaczęto się z nich wycofywać. Niektóre pomysły już oficjalnie anulowano, o pozostałych nie ma żadnych nowych informacji co sugeruje, że również zostały anulowane, bo na gameplayach ich nie pokazują. Szykuje się zwykły reskin Warbanda. Zainteresować się grą za 3 lata jak już mody wyjdą. Mam nadzieję, że lepsze wsparcie dla modów i zrezygnowanie z modułów nadal jest w planach, bo to jedyne co może uratować tę grę jeżeli okaże się zwykłym reskinem.