Dzisiaj Techland pokaże gameplay z Dying Light 2
Ciekawe czy pozwolą na wymordowanie zombie do ostatniego.
Aby nie było że wyczyścimy budynek, a następny dzień znowu tam zombie jest w takiej samej ilości. Mogli by wprowadzić to jako opcję bez respawnu zombie.
Na DL2 chyba czekam bardziej niż na C2077, szkoda tylko, że gra jak na razie nie cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem co jest dziwne bo pierwsza część sprzedała się w 20 milionach kopii.
Jest obecnie na 10 miejscu najczęściej dodawanych gier do list życzeń na Steam. To chyba całkiem nieźle, a im bliżej będą premiery, tym bardziej rozkręci się machina marketingowa. Zresztą każdy z bazy graczy pierwszego DL1 jest potencjalnym nabywcą DL2.
W sumie racja jednak na yt jak patrzę na wyświetlenia C2077 kontra DL2 to różnica jest kolosalna. Techland bogaty też mogli by zatrudnić kogoś sławnego do promowania gry.
A na youtube nie będzie?
Czekam bardziej niż na CP2077. Najlepszy COOP dla 2-4 osób jak dla mnie. Kupa zabawy i śmiechu jaka towarzyszyła mi i moim dobrym znajomym podczas gry w jedynkę jest nie do opisania. Trzymam kciuki za projekt!
A dlaczego nie po Polsku gra i komentarz? Wstydzą się Polskiego języka?? Sprzedali się już pewnie. Inne wielkie firmy doceniają rodowy język i zawsze gry pokazywali w swoim języku.
"Jestem Polakiem więc będę mówić po Polsku" Andrzej Wajda
Dlatego, że po polsku mówi jakieś 0.5% populacji, i udział sprzedanych w naszym kraju egzemplarzy będzie zapewne niewiele lepszy. Wyobraź sobie, że dla nich ważniejsze jest trafienie do wszystkich odbiorców, a nie tylko do takich prawdziwych patriotów i jednocześnie językowych analfabetów jak ty.
Ej, chodźcie zobaczyć, mamy tu prawdziwego patriotę! Właśnie tacy walczyli w Powstaniu Warszawskim!
Traxon - Szanujcie kraj w ktorym zyjecie!
CD Projekt dostał od rządu 30 mln złotych Techland i inne studia z dofinansowaniami tez rządowymi. To chociaz mogli zrobic zeby akcja dziala sie w Polsce co byloby swietna reklama naszego kraju. A taki cyberpunk akcje bedzie mial a jakze w Ameryce.
erst - Jeśli zrobią dobrą grę, to już jest bardzo dobra reklama dla naszego kraju i nie ma znaczenia gdzie dziła by się akcja.
A teraz zobaczy jak by wyglądała Polska gdyby w niej działa się akcja Dying Light 2. Nie dość że zrujnowana a do tego plaga zombi. Faktycznie dobra reklama. :)
Akcja Wiedzmina też nie działa się w Polsce. A i tak zrobiła nam reklamę.
kys - materiał został przygotowany dla całego świata, a nasz kraj nie jest jego pępkiem. Tak samo jak nie jesteśmy głównym rynkiem zbytu na tą grę.
I co z Ciebie za patriota skoro masz w avatarze jakieś japońskie znaki. :)
Strasznie przewrażliwieni jesteście.
fragment wygląda cudownie, jednak obawiam się żeby techland nie przedobrzył, cała ta misja wygląda na mocno oskryptowaną z jedną przewidzianą scieżką, pytanie jak to będzie wyglądać w praktyce. na plus z pewnością w końcu możliwość biegania bez broni w ręce, co w jedynce mocno mnie irytowało. nie wiem za bardzo co powiedzieć więcej, urywek genialny, ale trzeba będzie samemu zagrać żeby zobaczyć, jak to będzie działać w praktyce.
w końcu możliwość biegania bez broni w ręce, co w jedynce mocno mnie irytowało
Ale przecież w jedynce też mogłeś biegać bez broni...
chodzi mi raczej o coś w stylu, że trzeba było specjalnie przełączyć, tutaj widzę, że postać sama odkłada broń podczas biegu i wspinania, w jedynce to działało chyba na innej zasadzie, nie pamiętam już dokładnie bo grałem dawno temu.
chodzi mi raczej o coś w stylu, że trzeba było specjalnie przełączyć
Tak, tu masz rację. Trzeba było mieć pusty slot w kole szybkiego wyboru.
tutaj widzę, że postać sama odkłada broń podczas biegu i wspinania
Też jeszcze nie wiadomo jak to będzie. Może zrobili to na potrzeby prezentacji. Przekonamy się niedługo :)
Wygląda to naprawdę świetnie ! Pozostaje tyko czekać na premierę. Rok 2020 pod względem premier zapowiada się świetnie :)
Biere na premiere .
Nie wiem czy dobrze kojarze ale glos glownemu bohaterowi podklada chyba Ben Robson z Animal Kingdom .
Ludzie Dying Light i Cyberpunk... Zwariuje chyba początkiem przyszłego roku.
Mam mieszane uczucia, pomiajajc, że skrypt na skrypcie, skryptem poganiany i prawdziwy gameplay taki nie będzie to uderzyly mnie głupotki fabularno-gameplayowe. Ta szczelba pod koniec, lektor mówi że one shotuje wrogów ale oczywiście (hehe) nie głównego bohatera który jest z metalu, pułkownik, przywódca wielkiego miasta jest strzeżony przez 3 strażników. W trakcie walki oczywiście nikt inny nie zdążył dobiec. No i oni tych pomp sobie nie mogą wyłączyć sami, nie nie, jak już włączymy pompy to kuniec, miasto zostaje zniszczone.
No i skoki na odległości niczym w Matriksie.
Oprócz tego jak tak się nie zastanawiać to ładne toto.
poważnie ? to jest GRA ma sprawiać frajdę w graniu a ty się czepiasz paru braków w logice, normalnie to byś nawet nie dotarł do środka jakbyśmy się mieli czepiać logiki
A no właśnie. Z początku wszystko ładnie pięknie, mechanika poruszania się bardzo na +, choć momentami raziły nienaturalnie długie skoki (przebili chyba nawet Tomb Raider - tą starszą serię). Później dają do myślenia dialogi jakby droga mimo wszystko była z góry określona - co pokazuje, że faktycznie skrypt na skrypcie, widać to także po samej walce z zombiakami w budynku. Z walką na końcu to już całkiem odlecieli. Dostał kulkę i odrzuciło, ale jak sam strzelał to szmaciane laleczki latały na lewo i prawo. Już tego typu wowotryski widziałeliśmy w Trailerze Watch Dogs i później wyszło jak wyszło... Ja bym ludziom radził na razie zlać głowe kubłem zimnej wody.
"No i skoki na odległości niczym w Matriksie."
Widać brak pełnych informacji. Jesteśmy zainfekowani. Więc nasze ruchy oraz siła jest większa. A z czasem im bardziej wirus w naszym organiźmie bardziej zaczyna działać i wpływać na nas to także bonusy do siły, szybkości i wytrzymałości są większe ale z ryzykiem w zamiane w zombie.
Także też nie będzie można walczyć nie wiadomo ile gdyż "czas tyka"
Czyli gramy aby w ostatniej misji umrzeć i nie będzie trybu swobodnej rozgrywki jak w DL1 ? Głupio to ktoś wymyślił z tym zarażeniem. Na 5000% w głównych misjach będzie nam się robiło słabo z powodu tego zainfekowania. To taki sztuczny dodatek do podnoszenia poziomu trudności gry.
@xand -> Obawiam się, że masz rację. Nigdy nie zapomnę downgrade w Dark Souls 2 i inne gry. Dlatego musimy zachować odpowiedni dystansu do gry z E3. Mam nadzieję, że się mylimy do Dying Light 2 i będzie taki sam, jak pokazali na E3.
Zgadzam się poniekąd z opinią yarpena. Trochę absurdów i nielogiczności związanego z miastem było ale pozatym zapowiada się bardzo dobrze.
Nope.
Ale warto, świetna gra.
Jeżeli nie możesz skończyć podstawki, to zagraj chociaż w DLC. Jest znacznie lepsze.
Nice. Musze powiedziec ze wyglada to super.
Mam pytanie do ogarnietych w temacie...
Jak ten gameplay ma sie do jedynki? Pomijajac lepsza grafike, to w jedynke gra sie tak samo?
Gra się bardzo podobnie. Nie ma dokładnie tych samych ruchów, co w tym gameplayu.
Nie ma paralotni, a kotwiczka działa troszkę inaczej.
Ale jeśli jeszcze nie grałeś w jedynkę, nadrób jak najszybciej :)
Widać sporo zmian, więcej interakcji z otoczeniem podczas walki, poprawiona walka z ludźmi a sam parkour również został usprawniony więcej różnych obiektów dzięki, którym płynniej będziemy się przemieszczać.
Jedynka jakby się tak zastanowić stoi monotonią względem misji. Ani to ciekawe fabularnie ani pod kątem rozgrywki samej. Znaczy gameplay część pierwsza ma naprawdę spoko ale... misje / zadania etc tego typu to nic specjalnie ciekawego. Tutaj kolejno widać taką głębie... podczas misji. Gra w żaden sposób nie stopuje... lecisz i lada moment możesz wyrżnąć o glebę po czym już się nie podniesiesz. Część pierwsza miała tak że te misje jakby oderwane były od świata samej gry. Nie wiem jak to dokładniej wyjaśnić ale jedynka napewno odstaje od dwójki monstrualnie. Nie nastawiaj się że to podobne gry czy coś... Nie, jedynka a dwójka to będą kompletnie inne produkcje. Część pierwsza stała tym parkurem tak naprawdę a tutaj pomimo iż to bardziej rozwinięte to się na nim nie skupiasz. Pochłania Cie głębia gry samej. Co dowodzi jak duży postęp zrobili twórcy względem części pierwszej.
Czekam! Wygląda świetnie, boję się tylko o to że na wiosnę mamy całkiem napięty grafik jeśli chodzi o premiery gier AAA z Cyberpunkiem na czele. Oby to nie wpłynęło na sprzedaż gry
Zeskoczył z 10 metrów i nic mu nie jest ? Nie lubię grać takim rambo człowiekiem już od początku gry. W jedynce lepiej było to pokazane jak wylądowaliśmy na obcym terytorium skacząc z samolotu. Od razu mamy super broń z opcją rażenia prądem. Mam nadzieję że to nie będzie nasz główny bohater. Lotnia ? Mogli by od razu wprowadzić helikopter chociażby taki prosty jak w Far Cry 4. Bus wjeżdża na most gdzie każda z desek jest krzywa, a on nawet nie drgnie jak by jechał po równiutkim asfalcie. Gra fajna zapewne zagram choć ma jeszcze sporo niedoróbek - mają czas na naprawę. Jeżeli chcą walczyć o grę roku 2020 to muszą się postarać. Teraz czekam na gameplay Cyberpunka może przebije DL2 :)
Zeskoczył z 10 metrów i nic mu nie jest ? Nie lubię grać takim rambo człowiekiem już od początku gry.
Ale wiesz że jego ciało przez zarażenie jest silniejsze, wytrzymalsze i szybsze? Im mocniej skażenie działa tym efekty tych "boostów" są większe ale trzeba to kontrolować bo kiedy dojdzie za daleko to zamienimy się w zombie.
Ale zdajesz sobie sprawę że to nie jest POCZĄTEK GRY. Więc logiczne że już mógł się zaopatrzyć w broń oraz PARALOTNIE.
TAK TO JEST GŁÓWNY BOHATER.
To nie są niedoróbki. To twoje głupie na siłe narzekanie. Te rzeczy z czasem odblokujesz. To nie tak że wszystko od początku będziesz miał jak na DEMO.
To gramy człowiekiem czy Zombie ? Już widzę ostatnie misje będziemy zmieniać się w Zombie i obraz zacznie robić się zamazany aby podnieść poziom trudności. W TWD lub FTWD po ugryzieniu wystarczyło parę godzin na przemianę czyżby długość gry to 5 godzin :) Głupie to zainfekowanie mogli by dać zdrowego człowieka, a nie jakieś zambie rambo spiderman przyciągający beczki siecią wypuszczaną z ręki.
Chyba wbrew temu co mówisz nie grałeś w pierwszą część.
Albo pomijałeś cutscenki.
Jedno z dwóch, innej opcji na wytłumaczenie takiego czegoś nie ma.
Wybaczcie koledze, niedawno założył sobie tutaj konto i chyba niedawno zaczął przygodę z grami postapo i zombiakami...
Nie kupuj gry kolego bo będziesz niezniszczalnym człowiekiem rambo, dostaniesz wszystko na start a jak kupisz preordera to będziesz przez całą grę biegał i skakał z ciężkim karabinem maszynowym na plecach tak coby go móc użyć w każdej chwili i gra nie będzie już taka ciekawa. Chociaż może specjalnie dla Ciebie się postarają z kolejnym gameplaye'em. A jak nie to lepiej oszczędź sobie pieniążki na Cyberpunka bo tam będzie wszystko o wiele bardziej prawdziwe i realne, jak Twojego bohatera będzie bolał brzuszek to będziesz mógł sobie pierdnąć i być może nawet z farszem...
Oby Cię tylko ten "realizm" nie zdziwił.
@KUBA1550 mordo wirus z TWD to nie wirus z dying lighta ;) w DL możesz zostać ugryziony tylko musisz brać w antyzyne, w TWD jest inaczej
To będzie jedna z najlepszych gier 2020 roku poza tym Techland w pompował w tę grę takie zasoby że błędem jest myślenie że tylko Cybepunk 2077 będzie rozsławiał polską scenę developerską. Kapitalna !
Wiedźmin 3 i Dying Light sprzedały się w podobnej liczbie kopii, podobny sukces komercyjny jednak o Wiedźminie mówiło się więcej.
@Alex
No właśnie bardzo możliwe... że Dying Light będzie ogólnie grą lepszą kurde mol. Nie wiem najwidoczniej część czytelników Gola tego nie widzi ale ja tam swoje w grach zombie spędziłem i widze że ten gameplay ma głębie do kwadratu jak nic innego tego typu. I aż chce się powątpiewać żeby Cyberpunk zaoferował podobny poziom. Redzi zasłynęli taką swoją odwagą wobec wulgarności... samego choćby świata. Przez co przyćmili medialnie choćby Dying Light. Ale tu już widać że dwójka nie będzie pod tym względem odstawać od Cyberpunka... na tym fragmencie rozgrywki widać jak się całują / czy fiuta na pomniku... bez kitu będzie ostre giercowanie.
Oba tytuły sprzedają się przez ostatnie 4 lata wybornie.
W kwietniu 2019 podano, że Dying Light sprzedano 16 mln kopii.
W czerwcu 2019 wynik Wiedźmin 3 przekroczył 20 mln.
Premiera Dying Light 2 napędzi sprzedaż pierwszego Dying Light.
Niestety grafika nadal to samo co było w 1ce gdzie musiałem poprzez mod zmienić grafe zeby zagrać bo zniechecało do grania. Pogoda nadal chyba bedzie przeważać słoneczna która gryzie się z grą zombi w swiecie apokalipsy. Powinna być pochmurna pogoda nawet może jakieś czerwono-krwiste chmury ktore by dodawały klimatu i deszcz albo mgła czy też moze nawet zimowa sceneria gdzie z gestej sniezyc wyłaniałyby sie zombiaki. A tutaj widzimy ze powstanie na szkielecie DL1 tylko z nową przygodą walka o wode a przeciez esencja takiej gry powinna byc w duzej mierze walka z zombiakami! Uzupelnic o fajniejsze bronie zwlaszcza pistolety i hordy zombiakow do rozwalania, lepsze gore - splywajaca krew jak w modzie brutal doom ktory jest najlepszy w serwisie moddb i ludzie chca grac gdzie mamy pixele ale daje frajde rozwalanie. Powinna byc tez mozliwosc wlaczania slow motion bo daje frajde podczas strzelania. Lepsze rozczlonkowywanie ciał i wiecej krwi - tego mi brakuje a takze lepszych odglosow zamiast muzy moglby byc tylko slyszalny sam silny wiatr z odglosami grozy zeby gracz czul caly czas ze jest w niebezpiecznym swiecie... A tutaj wiecej bedzie chyba skakania przerywnikow niz smaczku glownego z rozwalania zombiakow... Szkoda bo lubie takie gry a Techland ma mozliwosci zeby zrobic arcydzielo a tak juz coraz mniej zombi tylko jakas przygodowka...
Co ty kolego nawijasz za farmazony... rozwałka, rozwałka no przecież do cholery nie brakuje takich gier na rynku. Zagraj sobie chociażby w Mad Max'a... no bez kitu. Nie ma znaczenia czy to zombie czy nie post apo właśnie powinno stać historiami że ludziom brakuje np wody czy innych podstawowych bytów do codziennego życia. Takich historii brakowało części pierwszej jak pragniesz tylko rozwałki to sobie odpal chociażby część pierwszą... ten twój tekst o krwistych chmurach to już w ogóle sztos sensacji... TO JEST OPEN WORLD chmury / pogoda będą się zmieniać... KRWISTE CHMURY XD... to by musieli jakieś biblijne zombie zrobić żeby to miało sens.
O matko, tego to widzę nieźle tu poniosło xD.
Czegoś Ty się najadł chłopie, czytałem komentarze ale Twój jest najlepszy - prawdziwy "hop sztos".
Życzę Ci powodzenia w szukaniu gry marzeń.
P.S. Naucz się pisać po polsku.
Strielok1011 - jak nie znasz polskiego to po co zabierasz glos? znalazl sie znawca jezykow byle tylko temat zmienic bo nie pomysli czyjejś zero logicznych argumentów odnosnie tematu tutaj zawartego. Spam a nie odpowiedz!
Mam srogą rozkminę, troll czy nie troll?
Jak wyżej to jest open world, pogoda i pora dnia będzie ulegać z pewnością zmianie, mamy 2019 rok, w takiej grze nie może być ciągle tylko jedna i ta sama pogoda oraz pora dnia.
czerwono-krwiste chmury
XDDDD
Bardzo dobrze też, że gra skupia się na czymś innym niż tylko rozpierducha z zombiakami, że mamy jakąś narrację, rozwiązywanie problemów ludzi żyjących w tym świecie, walka z bandytami, itp.
Gier jak i filmów, które skupiały się tylko i wyłącznie na rozwałce i siekaniu zombie jest od cholery, aż rzygać tym można. Bardzo mnie cieszy, że DL stawia na inne aspekty apokalipsy niż tylko bezmózga sieczka.
Jak chcesz rozwałki z zombiakami to zagraj choćby w Left4Dead, Dead Rising, albo nawet Dead Island (poprzednia gra od Techlandu).
Powinna byc tez mozliwosc wlaczania slow motion bo daje frajde podczas strzelania.
Może frytki do tego? Zagraj w FEAR'a.
zamiast muzy moglby byc tylko slyszalny sam silny wiatr
To wyłącz muzykę.
coraz mniej zombi tylko jakas przygodowka
Tak, trzecia część będzie point'n'clickiem...
Przecież DL2 dzieje się ponad dekadę od wybuchu epidemii, naprawdę myślisz że ludzie dalej robią "rozwałki zombie" zamiast układać sobie życie? To dopiero byłoby nielogiczne.
Valt - taa troll --------------kolejny spam a nie odpowiedz... Pytam sie CO TAM JEST TAKIEGO SUPER ZEBY MIALO PRZYCIAGNAC GRACZA? przeciez to jest jak jakis dodatek do jedynki a nie samodzielna nowa gra która by zrobila u gracza wielke WOW! Co jak co ale po tej firmie spodziewalem sie ze zrobia cos lepszego....Byc moze jeszcze to sie wszystko pozmienia ale demo mnie nie przekonało a wrecz rozczarowalo! Wiele juz bylo rozczarowan i oby Techland sie przylozyl i zrobic cos widowiskowego nie tylko poprawiajac grafe tym ze doda lustrzane odbicie....
DL1 miala jak dla mnie nudnawe misje gdzie odechciewalo sie grania i jedynie z modami dalem rade pograc w tę grę bez przechodzenia misji jak po sznurku i szukania przedmiotów po calej mapie. No ile to jeszcze mozna robic w grach? Mamy 2019 r powinny byc jakies nowatorskie rozwiazania wprowadzane. A tutaj piszesz o tym ze w takiej grze to nie nastawiaja sie na takie cos i ze nie moze byc jednakowej pogody - a gdzie ja napisalem ze ma byc jednakowa? ? Gracz powinien miec wybór pogody - czy to tak wiele ze nie mozna tego zrobic bo ma byc jakis World Open? Wielu bardzo wielu graczy narzekało na pogode az zrobili mod ktory dawal mozliwosc ustawienia pogody bo chcieli grac w deszczu...A Ty piszesz o tym ze realiz ma byc? Tak chcecie realizmu w grze? To dlaczego nie zrobic tego jak chodzisz do roboty albo szkoly a pozniej leżysz na kanapie ogladajac mecz? Bedzie ciekawie? bedzie fajnie? widowiskowo?ale bedzie realizm )) Jeszcze odpowiadasz w stylu ze jak chce miec mozliwosc wlaczania slow motion to zebym zagral w Feara- No ludzie rece opadaja jak sie czyta takie kontr-argumenty. A jesli juz mowa o grze Fear to kazdy gracz pamieta jakie wielke WOW zrobil ten system w grze i jak bardzo sie podobalo.. Ja nie wymyslam nic nowego tylko widze jakie rozwiazania sie podobaja graczom. DL2 moglby byc mega fajny a tak bedzie kolejna gra open world bez wiekszego WOW ktora fani tej gry przejda i odstawia na półkę bo po jedynce juz sie znudzi taka gra bez jakis fajnych lepszych widowiskowych rozwiązań. W dodatku zombi temat juz jest bardzo naciągnięty...
Kurna, ale bełkot, ledwo przebrnąłem.
Po prostu gra nie jest dla Ciebie, nie każda gra będzie dla każdego, pogódź się z tym. Gra będzie taka i albo grasz, albo nie.
Zapewniam Cię, że wielu graczy, w tym i ja będziemy się zaj****ie bawić przy tej gierce (wielu też się podobała jedynka), a ty możesz znaleźć sobie coś innego i tyle.
Nowatorskie rozwiązania jak najbardziej mają być, wybory wpływające na to jak świat wygląda, jakie misje i lokacje w ogóle będą dostępne, sądząc po końcówce dema być może od decyzji gracza będzie zależało też jakie potwory będą się pałętać po mieście, może też to jakie postacie przeżyją.
Póki co trudno stwierdzić na jak szeroką skalę faktycznie będą wpływać te różne wybory, ale w jakimś stopniu będą. Dla mnie to zdecydowanie ciekawsze niż kolejna sieczka z zombiakami.
Masz pełno prostych strzelanek opartych na sieczce gdzie nie musisz szukać i zbierać niczego po drodze, więc po co kolejna? Lepiej, że robią coś innego, gra mogła by się też niczym nie wyróżniać i być średniakiem.
I to, że coś się sprawdzało w jednej grze (chociażby te Twoje slow motion), nie oznacza, że sprawdzi się gdzieś indziej, gdyby twórcy uznali, że slow motion będzie pasować do gry to by dali.
A Ty piszesz o tym ze realiz ma byc? Tak chcecie realizmu w grze? To dlaczego nie zrobic tego jak chodzisz do roboty albo szkoly a pozniej leżysz na kanapie ogladajac mecz? Bedzie ciekawie? bedzie fajnie? widowiskowo?ale bedzie realizm
Czy ktoś może mi to przetłumaczyć? O co tu chodzi?
Valt - Nie potrafisz pomyslec? Piszesz ze belkot? i vice versa! Bo ja nie rozumiem o czym Ty piszesz. My sie nie dogadamy. Piszesz mi o tym ze nie kazdemu sie musi spodobac ze sa inne gry gdzie mozna robic sieczke itd. A gdzie ja pisalem o tym ze chce zeby bylo caly czas ogromne siekanie zombiakow? Twoje tlumaczenie jest na zasadzie: Nie musisz jesc chleba bo masz pasztetową. ) Mamy rok 2019! Gry powinny byc tworzone z rozmachem! Bo ida na to potezne pieniadze czyz nie tak? Powinny byc duzo lepsze od swoich poprzedniczek a tutaj tak jakby kalka tego co bylo w jedynce tylko ze efekt graficzny poprawiony tym ze mamy lustrzane odbicie? Popatrz jak komputery są drogie karty graficzne po 5tys zł . Niesamowicie wszystko poszybowalo do gory a nie ma to przelozenia na gry! Tutaj juz nie chodzi o DL2 ale tez o inne gry. Wracajac do DL2 to chcialbym zeby od czasu do czasu byla gigantyczna sieczka ale tez i spokojniejsze akcje. Mogliby zrobic jakis dodatkowy tryb zeby sie dalo robic sieczke tez w trybie kooperacji gdzie mielibysmy dostep do najlepszych broni i mozliwosci ustawien tego jakie maja panowac warunki pogodowe itd...Zrobic cos nowatorskiego gdzie nadciagaja kolejne fale zombiakow ktore sa bardziej agresywne szybsze i grozniej wygladajace.... W kazdym badz razie zycze przyjemnego grania bo nawet spedzony czas przy najgorszej grze jest lepszy od najpiekniejszego dnia w realu...
Tak dorośle to wygląda... w odróżnieniu od jedynki no podoba mi się to. Generalnie gra powala rozmachem widać że to to małego budżetu nie ma... Piękne jak gościu biega po wrakach cywilizacji gdzie co chwile coś mu się wali pod nogami. No po prostu wspaniała sprawa. Zresztą ogólnie postęp względem pierwszej części jest no przeogromny. Nie wiem... jedynka wszelkie osady ludzkie / postacie / ich twarze mimika względem drugiej części to jak Dziki Gon na tle pierwszego Wiedźmina. Monstrualny postęp. Tym bardziej fascynuje mnie widok jak to wszystko jest niezwykle złożone cały projekt lokacji / misji świata jak ktoś narzeka na skrypty to jest idiotą bo jak byk widać że ścieżek możliwych do celu jest ogrom. Wow po prostu. Nie spodziewałem się znaczy miałem gdzieś tak z tyłu głowy... że może Techland rzeczywiście zaszaleje ale no naprawdę pokazali poziom. PS. Zauważył ktoś że te pomniki pod koniec... mają normalnie na wierzchu intymne części ciała? Niby nic ale jakby się tak zastanowić... zdaje się że twórcy poszli drogą chociażby Redów / no wygląda ten Dying Light 2 na grę gdzie np możemy się doczekać jakichś tam scen seksu. Ponieważ całościowo projekt ten gry wygląda bardzo dorośle. Aż ciężko uwierzyć że kilka lat temu od tego samego dewelopera dostaliśmy część pierwszą... Przepaść naprawdę pod względem czy to klimatu czy złożoności gry samej... jest no przeogromna. Nie miałem hype'u... ale teraz czekam jak cholera.
Ja wyraziłem tylko swoją opinie i szanuje kazdą inną. A tutaj niestety jak widac powstanie jak to w wiekszosci gier które robione sa na fali popularnosci czyli odgrzewany kotlet z nową fabułą bez wiekszych jakis istotnych zmian. A co do rozwalania zombiaków to przeciez stanowiło smaczek tej gry Od Dead Island! Wiec nie rozumiem czemu ma to dziwic? Gdyby było tylko samo chodzenie szukanie fanów i zwiedzanie miasta to kto by w to gral?
Pogoda wiem że będzie się zmieniać bo to samo było w 1ce tylko że będzie pewnie znowu przewazać słoneczna. A dlaczego mieliby nie zrobić czerwono-krwistych chmur? Pieknie by to wyglądało i dodawało grozy! Moze jakies poziomy piekło? mars? zombi z obcej planety? niech nas producenci czyms fajnym zaskoczą ! Tego oczekuje.
Ja bym tej gry odgrzewanym kotletem nie nazwał... Przeszedłem jedynkę dwa razy twórcy przy dwójce dokonali monstrualnego postępu... Nie ma sensu narzekać na zasadzie "za mało rozwałki" bo to akurat bez wątpienia będzie jak w części pierwszej... Masz ochotę zaszaleć lecisz w nocy i szalejesz, odwalasz akcje nie wiem bunkrujesz się w jakimś tam domu zbierasz mołotowa jakieś tam miny i szalejesz. Natomiast fakt że całościowo gra poszła w kierunku realizmu to jak najbardziej na plus bo właśnie takich gier na rynku brakuje. Tam zarzuty o krew to rozumiem... ale raz to tylko szczegół a dwa finalnie to może prezentować się lepiej. Jeszcze co do pogody... mogą kurde pojawić się krwiste chmury no nie wiem... nawet w Polsce takowe da się zobaczyć. Ale pokazanie tej gry teraz w takim koloracie to byłaby głupota bo ludzie założyliby że tak to się będzie prezentować na ogół... a na ogół krwistych chmur nie ma... tak samo jak w wielu miejscach na ogół nie pada codziennie deszcz. Skoro klimat miasta zalatuje dla wielu Niemcami... a nie Londynem no to to tak jak zobaczyliśmy to na tym filmie taka pogoda jest po prostu naturalnie. Też bym pewnie wolał ulewy non stop / albo śnieżną Zimę ale tutaj zarzuty wobec twórców są słabe bo mają prawo do swojej artystycznej wizji żeby bo ja wiem non stop grzało słońce. Co do twojego Marsa i Piekła... czaje, ale akurat ja się ciesze że Techland nie poszedł w tą stronę... inna kwestia że subiektywnie ludzie raczej takiej gry by nie zaakceptowali. Zaraz byłoby biadolenie że "znowu zombie / rozwałka" .
Edit: w dwójce bez wątpienia też będzie dało rade tak szaleć https://www.youtube.com/watch?v=DCzQDBbYJWI&t=472s
To znaczy że ma iść w realizm? A widzi Pan gdzieś zombiaki wokół nas? ;) Niestety ale realizm i to jeszcze w grze o zombi to zły kierunek. Przynajmniej taka jest moja opinia.
Dziekuje, fajnie się oglada. Lubie tez grac w nocy. A jak w dzien to ustawiam sobie na deszczowa pogode..
Krew jest do dupy jak we wszystkich współczesnych wyskobudżetowych grach. Rozbryzgi znikają w powietrzu. Dlaczego w Brutal Doomie moderzy potrafili zrobić porządną krew, która nie znika w powietrzu tylko spada na ziemię albo ścianę albo sufit a Techland nie potrafi? Dlaczego w Strafe potrafili zrobić porządną krew a dysponujący kilkudziesięciomilionowymi budżetami twórcy nie potrafią?
Słusznie Pan zauważył. Mnie też to dziwi dlaczego tacy producenci którzy wołają że muszą mieć potężne budzety i sztab ludzi a nie potrafią zrobić czegoś takiego? A mamy rok 2019.
Tylko rozbryzgi krwi znikają w powietrzu. Wystarczyłoby żeby podpatrzyli producenci jakie mody i jakie rozwiązania cieszą się największą popularnością.
Oczekiwania są duże też w stosunku do Cyberpunk2077 a poza futurystycznymi wygladajacymi lokacjami bedzie bardzo słabo bo samo strzelanie niestety ale chyba niedostarczy graczowi frajdy ani też jazda po miescie. A można by było zrobic dla pojazdów skrypt taki jak w NFS 2005 czyli prosty fajny arkadowy styl jazdy z nitro i do tego system strzelania jaki był np w starej grze Stranglehold do tego pukawki coś na wzor Dooma i mamy cos pieknego... Czy to az tak wiele dla takich producentów ktorzy maja aspiracje do tego zeby byc najlepszymi?
Obejrzałem ten gameplay, jestem juz starszym i nieco bardzie wymagającym graczem. Zapowiada się na miazgę całkowitą. To jak ulepszona pod każdym względem jedynka w kótrej brakowało mi ciekawej fabuły i postaci, tutaj wygląda, że to też ulegnie zmianie na plus! :)
Grafa sporo lepsza niż w jedynce, nie trochę ;) Nawet biorąc pod uwagę fakt że na yt jest gorsza jakość.
To podoba mi się zdecydowanie bardziej niź zesłoroczny gameplay cyberpunka
Zobaczymy co Redzi pokaza w piątek.
Noo świetny gameplay, aż mam ochotę preorder zrobić :) Ciekawe co redzi pokażą ;)
Ciekawe czy pozwolą na wymordowanie zombie do ostatniego.
Aby nie było że wyczyścimy budynek, a następny dzień znowu tam zombie jest w takiej samej ilości. Mogli by wprowadzić to jako opcję bez respawnu zombie.
Parkour wygląda mega wolno, wszystko wygląda jakby było w zwolnionym delikatnie tempie. Reszta na mega plus poza tym absurdem fabularnym na końcu
heh ten nasz bohater obcina łby mobom żywym jakby nigdy nic xd śmiesznie to wygląda bo oni nawet nam nic nie moga zrobić a sam gameplay zalatuje konsolom od początku
Ej chyba nikt tego nie zauważył ale zdaje się, że głos temu gościowi w fioletowej kurtce podkłada sam Norman Reedus... Tak mnie zaciekawił głos tego typa miałem wrażenie że gdzieś już ten głos słyszałem... i generalnie po dłuższym namyśle tylko Norman mi pasuje. https://www.youtube.com/watch?v=uy6ne-fEsAw&t=176s 2:30 bez kitu to jest Norman ;d
Czyja wiem, Norman brzmi jak dla mnie trochę inaczej.
https://www.youtube.com/watch?v=iZWgZvYnjqg (0:45)
Myślę, że byłoby też raczej o tym głośniej gdyby Norman im podkładał głos, Technland chyba by się chwalił i bardziej to zaznaczał w trailerach też, niż tylko jedno wypowiedziane zdanie gdzieś w gameplayu.
Czekam jeszcze bardziej.
Jedynka była kozacka, ale widzę że dwójka przebije wszystkie sztuczne biusty...
Jedynkę przeszedłem z 3 razy i bardzo mi się podobało. Czekam z niecierpliwieniem na 2 !!
Jeżeli taki zakres zmian względem pierwowzoru, nie zasłużył sobie u ciebie na miano pełnoprawnej kontynuacji, to prawdopodobnie nigdy w życiu nie grałeś w żadną kontynuację, a jedynie w same dodatki...
@Mensii bo poza tym, że przenosimy się ze wsi do miasta, to jest to po prostu dodatek do jedynki.
@Persecuted... mam inne zdanie na ten temat...
THeMooN85 _ Tutaj chyba na forum nie mozna miec odmiennego zdania bo ja tez takie mam i juz mi sie dostaje epitetami w stylu troll.. )
Niestety to demo mnie tez rozczarowało i wyglada jakby to był sam dodatek do DL1 a nie osobna gra. Wielu producentów na fali jakiegos wielkiego hitu robi na szybkiego tzw odgrzewany kotlet bo jest zainteresowanie i sie sprzeda. A tutaj co widzimy'? Grafa poprawiona tym ze mamy lustrzany efekt który nawet mnie osobiscie przy dluzszym graniu meczy i zawsze staram sie to wylaczyc w grach. Zombi praktycznie sa takie same z wygladu jak w jedynce. To demo nie zrobilo u mnie wielkiego WOW bo spodziewalem sie po tej firmie czegos lepszego. Odejscie od tego zeby zombi stanowily glowny cel tej gry jest zlym pomyslem. Jakies walki o wode maja byc teraz przewodnim tematem ktory ma wciagnac gracza?
Każdy woli co innego, mi się podoba i czekam na premierkę, a do premiery mogą dodać jeszcze dużo rzeczy. Mają być nowe zombie , a także jest dużo nowych wyborów i mapa podobno będzie bardzo duża. Jest także o wiele więcej postaci jeśli chodzi o ludzi i nowe możliwości zapewne rozmawiania i pozyskiwania nowych misji. Ja liczę że będzie dobrze!
@erst
A skąd pomysł, że nie ma prawa do krytyki? Jak sam zauważyłeś, to jest forum, czyli miejsce gdzie można dyskutować i wymieniać poglądy. Jak ktoś coś twierdzi, to ktoś inny ma prawo się z tym nie zgodzić albo zapytać "a dlaczego tak?".
W tym wypadku moje zdziwienie wywołane jest twierdzeniem, że gra przypomina "dodatek do jedynki". O grze póki co nie wiemy zbyt wiele (widzieliśmy raptem dwa krótkie gameplay'e), ale nawet na podstawie tych skromnych materiałów możemy stwierdzić, że w samej strukturze rozgrywki zaszły spore zmiany (jak duże, przekonamy się po premierze). A że gra wygląda podobnie? Niby jak ma wyglądać, przecież kontynuacja, nie nowa marka! Chętnie bym się dowiedział jakich zmian oczekiwałby autor posta, żeby w jego mniemaniu gra zasłużyła na miano kontynuacji, nie dodatku. Może przeniesienia akcji gry w kosmos? Może dołożenia mechaniki podróży w czasie? Może wrzucenia do gry Batmana?
@Persecuted
Dobrze powiedziane, przecież tu jest tyle zmian, że nazywanie tego dodatkiem do jedynki jest obrazą
Szanowni gracze byc moze macie racje. Zobaczymy jaki bedzie finalny efekt a odrobina krytyki nie zaszkodzi bo Polacy robia najlepsze gry na swiecie i mamy prawo stawiac sobie poprzeczke bardzo wysoko zeby zrobic cos mega mega wspanialego gdzie po x latach bedziemy wracac do tej gry a firma tak sie wzbogaci ze postawil lazika na marsie budujac studio gamingowe! ;) Czego sobie i wam zycze!
Na mnie ten gameplay zrobił większe wrażenie aniżeli ten Cyberpunk-a, choć na tę drugą grę czekam z większym zainteresowaniem.
Ja tam nie rozumiem takiego podniecania się tą grą . Owszem wygląda dobrze. Jedynka była takie 7.5 w porywach 8. Dwójka pewnie będzie już bez porywów 8/10. Ale nie widzę tutaj nic, co by mnie skłaniało to zakupu na już, czy do gadania, że to rewelacyjna gra będzie. Grafika się poprawiła troszkę. Widać inne cienie . Modele postaci się zmieniły, i więcej animacji. Skakanie jest ulepszone, ale jakby dwa razy wolniejsze. Zadania to pewnie będzie taka sama średnia półka,z paroma fajnymi. Walka nie zmieniła się nic a nic. Ludzie dalej potrafią nas skontrować totalnie od czapy, a my ich nie. Po za tym w jedynce walka z ludźmi wydawała się trudniejsza(do momentu zdobycia świetnych broni :) ). Mam nadzieję,że trupy nie będą się teleportowały, i nie będą nas łapać z dwóch metrów. Na całkowite wyczyszczenie trupów z danego domku ,nie ma co liczyć pewnie. Bo tak całe wyczyszczenie nie ma sensu,gdzieś poziom trzeba nabijać. Ale w jakichś domkach nie powinno być respawnu . No i na plus zmiany w świecie gry,zależne od tego, co zrobimy. I to jest chyba najlepsza zmiana.Chociaż troszkę wada,bo żeby cieszyć się całą grą, trzeba będzie co najmniej dwa razy grę przejść. Ogólnie czekam na dobrą, bardzo dobrą grę:) Której pewnie na premierę nie kupię.
Jeszcze nie oglądałem gameplayu, ale mam nadzieję, że dotrzymali słowa i jest 6 lat różnicy w grafice miedzy konsolami a pecetem ;)
No jak zagrasz na integrze, to będziesz miał nawet większą różnicę w grafice niż 6 lat między konsolami, a PCtem.
Też prawda :P
Parkour wygląda świetnie. Obawiam się jednak o klimat gry, bo to porośnięte miasto i wzniesione przez ocalałych konstrukcje średnio mi odpowiadają.
Na koncu gry mogloby byc nuklearne zakonczenie polegajace na zniszczeniu wszystkiego i kazdego...
Dobrze, ze Ty nie decydujesz, bo nie lubie złych zakończeń :)
Ludzie naprawdę mówią, że to wygląda jak dodatek do jedynki. Serio?
Czy widzieliście, jak wyglądało The Following?
Tu mamy podwojoną liczbę ruchów w parkourze.
Mapa jest ponoć siedem razy większa od mapy włącznie z dodatkiem z jedynki.
O fabułę myślę, że można być spokojnym w tej części.
Co do zombie, wiadomo, że te nie będą się jakoś bardzo różnic, przynajmniej te początkowe. Zresztą, na końcu dema widzimy jakąś mutację. Jestem ciekawa przemieńców.
W jedynkę DL mam prawie 250 godzin i jak dla mnie 2 nie wygląda jak dodatek, a bardziej jak pełnoprawny sequel. Jest więcej tego, co działało w części pierwszej.
W moim przypadku hype jest dużo większy jak na Cyberpunka.
Dracorian - ja mam 320 h przegranych w jedynkę i mówię stanowczo, że jestem mega rozczarowany w jakim kierunku poszli z drugą częścią.
Ale jednocześnie widzę, że od strony techniczno-estetycznej wygląda to fenomenalnie. To będzie piękna gra, niestety nie dla mnie. Brakuje mi klimatu zagrożenia z jedynki, za to są wybory (tak szczerze mam w d@pie wybory w grach).
Piszę to nie żeby trolować i hejtować, ale tak sie składa że Dying light 1 to NAJLEPSZA gra w jaką grałem. Uwielbiam tę mechanikę.
Oczywiście mogę się mylić i gra mi się spodoba, ale na dzień dzisiejszy to megarozczarowanie.
Póki co po prostu mało wiadomo o zagrożeniu. W dzień może faktycznie zombie są tylko w pewnych strefach, ale w nocy może być kompletnie inaczej. Poza tym w dotychczasowych gameplayach są tylko małe skrawki terenu dostępnego w grze, mogą być i całe lokacje a'la Dying Light, z zombiakami włóczącymi się po drogach.
@Onomatopej
Mam nadzieję, że gra zaskoczy tak ciebie jak i mnie, oczywiście pozytywnie.
Widzieliśmy niewiele, może klimat w dwójce będzie jeszcze lepszy. Mam taką nadzieję.
@Mr. JaQb
Zgadzam się. Strasznie przypomina mi to Jestem Legendą, gdzie tam potwory były pochowane, a w nocy pokazywały, na co je stać. Twórcy po prostu teraz nie chcą odsłaniać wszystkich kart związanych z zombie.
Brakuje mi klimatu zagrożenia z jedynki, za to są wybory
Każda gra musi być niepowtarzalny i inny. Jeśli chodzi o klimatu zagrożenia, to czy widziałeś koniec filmiku? Wtedy z błoto pojawi się ręka zombie, który przechodzi mutacji. Więc później będzie naprawdę gorąco.
Ten filmik pokazuje tylko początek gry, żeby nie było za dużo spoilery. Później będzie więcej zagrożenie ze strony ludzie i ... silniejsze zombie.
Ja lubię wybory, jak są dobrze zrobione na miarę Wiedźmin 2. To daje mi poczucie wolność. Po to są gry, a nie filmy, gdzie mamy wpływu na otoczenie.
"Brakuje mi klimatu zagrożenia z jedynki, za to są wybory"
Jakiego zagrożenia? Po zdobyciu kotwiczki zagrożenie malało nawet w nocy.
Sam uwielbiam jedynkę ale widać gołym okiem że dwójka będzie o wiele lepsza. I można nazwać kontynuacją.
Właśnie te wybory które masz w "d@pie" to są jedne z zagrożeń. Bo jeśli źle wybierzesz to będziesz miał trudniej albo czegoś nie dostaniesz.
Jedynka była łatwa. Ciekawa i uwielbiam ale łatwa. Nie wiem gdzie ty miałeś to zagrożenie. ni to nocą, ni to dniem.
Jedynka była łatwa
To zależy od gracza, czy umie dobrze grać i jakie taktyki używa.
Wygląda to przepięknie! Błagam Was, nie zepsujcie to i nie dawajcie downgrade, lecz zostawcie to w opcji Ultra!
Hype!
Nie lubię takich pokazów gier pod publiczke, materiałów specjalnie robionych na pokaz. Ile razy już tak było... Ładnie to wszystko wygląda, ale w ostatecznej wersji tylko garstka tego co pokazano się znajdzie. Skrypt goni skrypt, wszystko wypełnione detalami. Aż się przypomina Assassin Creed III albo Watch Dogs.
Najważniejsze, że nie będzie powiązań fabularnych koniecznych, bo zrozumieć dwójkę :)