Nowy gameplay z GreedFall na targach gamescom 2019
Wygląda jak miks Dragon's Dogmy i Gothica. Z każdym gameplayem coraz bardziej mi się podoba.
Aż tak źle życzysz tej grze? :(
Wygląda fajnie jednak... wszystkie gry które stworzyli też ładnie na papierze/gameplay wyglądały, realia pokazały co innego - typowego, bez optymalizacji, zabugowanego średniaka ;/
Żadnych bugów ani słabej optymalizacji w ich grach nie uświadczyłem, fakt że gameplay i technikalia były średnie ale bez przesady.
Z czego ponad dwie minuty to walka z bossem, którą nawet ucięli w połowie, bo taka nudna. Reszta wygląda bardzo fajnie, ale bossowie-gąbki nah.
Będę grał w grę. Podoba mi się to. Mam tylko nadzieję, że gry nie zabije koszmarny backtracking tak jak w Technomancerze, ale tutaj widać, że mieli jednak większy budżet do wydania, więc powinno być dobrze.
Wszystkie ich wcześniejsze gry były bardzo spoko a GreedFall wygląda że jest ich największą jak dotychczas produkcją. Liczę że będzie to ich najlepsza gra i że trochę przybliżą się poziomem do PB.
I gdzie ta toporność, która wypominano w poprzednim artykule na temat GreedFall? Jakoś trudno się doszukać. Ruchy płynne, animacja dobrze wygląda (może mogłaby lepiej przy przerywnikach, ale nie jest źle). Już w Technomancerze walka prezentowała się miło dla oka. Korytarzy chyba jednak dużo nie będzie, lokacje mają bardziej otwartą strukturę, choć w dotychczasowych materiałach za dużo pod tym względem nie pokazali, zazwyczaj urywki. Ciekawe jak z respawnem wrogów... Technicznie gry mają w miarę dopracowane, bugi zdarzają się bardzo rzadko, fabularnie nie wyszedł im tylko Bopund By Flame, Technomancer był już dobrze opowiedziany. Będzie dobra gra.
Mam nadzieję, że w GreedFall nie istnieje respawn potworów/wrogów co po chwilę jak w grach Bethesdy/Ubisoft oraz, że nie ma level scalling, który zaburza balans w takich grach, chęć do rozwoju postaci i satysfakcje z postępów.
Jak ostatnio grałem w Dying Light od Techland to respawn potworów potrafił przez sporą część rozgrywki osłabiać chęć do dokładnej eksploracji. Co zabiłeś to ciągle nowe się złaziły zombie w ich miejsce.
W poprzednich tytułach od Spiders respawn był i mam obawy co do GreedFall. Raz na jakiś dłuższy czas może być, ale nic za każdym razem, gdy odwiedzamy lokację i zawsze w tej samej liczbie. Level scallingu nie było, bo im postać była mocniejsza tym szybciej ubijało się przeciwników. Rozwój postaci zawsze mieli satysfakcjonujący, choć w Technomancerze pod koniec osiągnąłem maksymalny. Chciałbym aby tutaj był nieograniczony (tylko wtedy nie może być respawnu potworów).
Wygląda dość zachęcająca, poczekam na pierwsze recenzje i jak będzie dobra to się ją kupi na premierę, a jak będzie średnia to się kupi jak stanieje.
Całkiem fajnie to wygląda. No może poza strzelaniem z muszkietu - albo mi umykają klatki, albo strzela do góry. :)
Spiders zawsze daje plusa wszystkie ich RPGi dotychczas mi się mega podobały.
Chciałbym kontynuację Technomancera bardzo i Mars: War Logs
Teraz zauważyłem, że nie widać założonej broni na postaci.. Mam nadzieję, że po prostu tego jakoś nie pokazali, bo osobiście jednak wolę widzieć swój ekwipunek w rpgach.