Vampire The Masquerade - Bloodlines 2 - gameplay z targów gamescom 2019
Nie jestem fanem FPP ale np rozumiem, że ma często służyć wczuciu się w grę. To tylko moja opinia ale po prostu nienawidzę kiedy gry łączą FPP z TPP strasznie wybija to z gry.
Nawet niezły klimat, ale walka to jakieś nieporozumienie - akceptowane w 2005 roku, ale teraz wygląda paskudnie i topornie. Niech przesuwają premierę i dalej pracują, bo szkoda takiej marki.
Nawet niezły klimat, ale walka to jakieś nieporozumienie - akceptowane w 2005 roku, ale teraz wygląda paskudnie i topornie. Niech przesuwają premierę i dalej pracują, bo szkoda takiej marki.
Vampire The Masquerade - Bloodlines z 2004 postawiło bardzo wysoko poprzeczkę, bo to jedna z najlepszych gier rpg. Klimat był tam też świetny. Natomiast jak historia pokazuje ciężko, by sequel dorównał wielkiemu poprzednikowi, a tym bardziej, gdy tworzy go inne studio i na dodatek jeszcze sequel wychodzi po kilkunastu latach. Przykładem niech będzie Thief 4, który jest badziewiem na tle pierwszych części. Znów Syberia 3 to kiepski powrót po kilkunastu latach, ale tu akurat tworzyło to samo studio. Ciekawe jak będzie z VTMB 2 i BG 3, gdzie za sequele świetnych gier biorą się inne studia po tak długiej przerwie od wydania poprzedniej gry marek.
Wygląda jak gówno, w zasadzie to nic mi się nie podoba na tym gameplayu. Jak nic nie poprawią to będzie to porażka roku. Zawód będzie na pewno, bo gry nie odmienią w tak krótkim czasie.
Nie jestem fanem FPP ale np rozumiem, że ma często służyć wczuciu się w grę. To tylko moja opinia ale po prostu nienawidzę kiedy gry łączą FPP z TPP strasznie wybija to z gry.
Jarałem się tym, ale widać wyjdzie kolejne gówno bazujące na sentymencie.
Zgadzam się z @pisz. Walka, w szczególności wręcz, tutaj to jest dno.
Śliczne miasto, klimat jest, dialogi, historia, postacie mogą być całkiem fajne, z drugiej strony koleś z karabinem, który nie wie co robić, strzela dwa pociski i stoi dalej jak kołek czekając, aż go zjesz/walniesz łomem.
Gameplay niczego nie urywa.
Model FOV czy też Waepon FOV to też jakaś porażka.
Kiedy twórcy się nauczą ,że gry FPP to FIRST PERSON PERSPECTIVE (kamera z oczu) a nie FIRST WEAPON PERSPECTIVE (kamera z broni)
Cała reszta drewno, RTX skopany poszarpane cienie, odbicia na postaciach etc. etc.
Greedfall przy tym to Wiedźmin 3 ;)
Po jaką cholerę ta zmiana perspektywy z FPP do tpp co chwila, przecież to wygląda koszmarnie. Żeby chociaż animacje z tej perspektywy tpp były ładne ale tu nie ma na co patrzeć.
Oby chociaż fabularnie się to trzymało bo klimat widać że jest, tylko z kolei te pustki na ulicach. W jedynce z uwagi na ograniczenia technologiczne było to do przelkniecia ale w 2019 roku (czy 2020, kiedy to tam ma wyjść) to już jest wstyd kiedy po ulicy chodzi 2 ludków i to bez wyraźnego celu. Przypomina mi to Postała 2. I teraz porównajmy sobie ulice tutaj z ulicami w tym (12:50):
Ja wiem, że to nie te budżety ale co mnie to obchodzi z perspektywy konsumenta? Cena za obie gry będzie taka sama.
Bardzo to obchodzi konsumentow, poniewaz Cyberpunk i wampiry to nie sa tozsame klimaty. Dla wampira to najlepsza aktualnie opcja, a i nie grafika powinna byc priorytetem.
@JuMpEr. przecież on nie napisał, że grafika jest słaba... brak ludzi na ulicach to raczej słaby silnik albo optymalizacja a nie grafika.
@Felo74 Rozumiem, że mimo mojego skrótu myślowego i użycia słowa "grafika" potrafiłeś wyciągnąć wnioski z całej wypowiedzi czy to jedno słowo przekreśliło całą wiadomość? Wiadomo o co chodzi, nie sądzę aby ludzie chętni na klimat wampira zastanawiali się nad wyborem czy lepiej Bloodlines 2 czy Cyberpunk, to dwie różne grupy, choć oczywiście przeplatają się w przypadku takich graczy jak my - interesujących się głębiej grami. Zwykły "śmiertelnik" wybierze to co mu bardziej ze względu na świat przedstawiony/klimat, a cenę produktu jak zwykle zweryfikuje czas, a gry nie warte ceny premierowej szybciutko trafiają na obniżki.
Nie będzie.
Sir Xan - Mów za siebie ;) Wersja PL jest rozważana po rozmowach z twórcami, a nawet jeśli by się nie udało jej wydać to tłumacze z GameSub, którzy tłumaczyli pierwszą część już są gotowi :)
Po co są zdolności bojowe w rozwoju bohatera, skoro twórcy nie dbają system walki tak dobrze?
Chyba obawiam się, że Bloodlines 2 czeka się powtórka sytuacji Bloodlines, gdzie fani musieli sami naprawić to wszystko za pomocą VTMB Unofficial Patch.
Może to gameplay z Z alfy? Bo wygląda przeciętnie. Grafika i animacja sprzed 5 lat...a może i 10 . Gameplay też nie zachwyca. Taki Vampyr . Może fabuła będzie dobra?
a wystarczyło zacząć czytać newsa...
"pochodzący z jej wczesnej wersji pre-alpha"
Ktoś się spodziewał hitu po takim developerze?
Od początku pewne było, że to będzie średniak
Walka jakoś taka... No nie wiem. Mało przekonująca. Do tego przeciwnicy jacyś wybitnie mało agresywni. Niemal czekają by ich ubić.
Gra wygląda mocno.... średnio i jeszcze ta biała kurtka głównego bohatera - mam nadzieję, że będzie można ją zmienić. Jeśli do premiery nie wezmą się porządnie do roboty to może być krucho.
Grafika jest całkiem ładna, ma klimat. Jakiś kierunek artystyczny też widać. Jednak w ruchu to wszytko jakieś takie niemrawe. I pusto wszędzie. Żeby nie było tak że przechodniów dostaniemy w płatnym DLC...
Czy ktoś mysli, że tytuł wystarczy? To jakiś dramat pełne rozczarowanie animacja postaci i walka jak 15 lat temu.....
Jak tego nie poprawią na pewno nie kupię na premierę.
Jedyne pocieszenie, że tym razem grał ktoś w miarę kompetentny. Jeśli chodzi o gameplay z E3 od IGN, ktoś musiał sterować stopami albo stał tyłem do monitora ;) A sama gra? Drewno, choć nadrabia klimatem. Nie mam specjalnych oczekiwań, bo nie grałem w poprzednie części. Tematyka wydaje się interesująca, więc liczę na to, że jednak podołają. Zresztą, przecież my w Polsce lubimy drewno, prawda? ;)
Daliby w końcu jakiś inny wycinek gry. Na razie nie wiem co o tej grze myśleć - oby wszystkie wady nadrabiała fabułą i postaciami (oby były w grze wybory wpływające na dalsze losy)