Rainbow Six: Siege otrzyma przepustkę bitewną na wzór Fortnite
@ddawdad
Zdecydowanie ją poprawią. Samo pojawienie się drugiego "mostu" między budynkami to pierwsza dobra zmiana. Kolejna to nowy bombsite w starym garażu łodzi. Kolejna - kolory na ścianach - idealne do szybkich calloutów.
Pozytywna zmiana!
Ubi troszeczkę już przesadza z mikropłatnościami w ich grach.
Gra w sama sobie kosztuje; posiada season pass na każdy rok wsparcia gry; elitarne skiny; co jakiś czas pojawią się eventy gdzie można kupić paczki, których łączna cena średnio wychodzi ponad 300 zł! (za to można kupić kilka elitarnych zestawów), a teraz dostajemy jeszcze płatny battle pass. Niektóre z przedmiotów battle passa mają zawierać też lore danych operatorów. Więc co, teraz będziemy mogli poznać lepiej życiorys danego bohatera dopiero gdy kupimy battle passa?! Mam nadzieję, że nie i lore będzie dostępny dla wszystkich w battle passie, a nie tylko z płatnymi skinami.
I tak wiem, że zaraz mi ktoś tu napisze "ale przecież skiny są opcjonalne". Oczywiście, że są, ale nie w tym rzecz. Aktualnie do gry jest dodawane coraz więcej mikropłatności. Za dużo i za drogo.
I żeby ktoś nie zrozumiał mnie źle. W R6 mam przegrane kilkaset godzin, gram od pierwszego sezonu i naprawdę lubię tę grę (pomimo tak wielu frustracji i błędów, które nie raz uniemożliwiały granie), ale od pewnego momentu Ubisoft zwęszył jeszcze większą kasę i zaczął to wykorzystywać (Outbreak i paczki, które na początku wydawały się w porządku...). Fajnie, że gracze, będą wynagradzani za granie, ale rozdrabnianie się z płatnościami (Ubi nie da battle passa ludziom którzy mają season passa, chyba, że się mocno zdziwię i to zrobią) tak jak jest teraz to nie jest dobra rzecz.
Gra na promocjach do wychaczenia za 37zł
Season pass, który nie daje nic poza tygodniowym wcześniejszym dostępem do "darmowych" operatorów to 97zł i kupuję go jako sposób wsparcia mojej ulubionej gry.
Skiny elitarne - nic nie dają prócz "bling bling" wyglądu
Darmowy Battle pass obok tego premium.
---------------
Podsumowując: masz grę za 37zł
---------------
Po 1-2h gry masz już na ok 4 operatorów (podstawowych z roku pierwszego, którzy to całkowicie pozwalają na dobą i zbalansowaną grę.
--------------
Cały roster operatorów możesz odblokować po ok 200h
Opcja Battle pasa pasuje tu jak pięść do nowa ale ją rozumiem i wiem że kupię tego premium.
Czytałem - wyliczyłeś 300zł za rzeczy których nikt nie potrzebuje.
Napisałeś, że Ubi przesadza z mikropłatnościami - to paradoks - bo zgadzam się z tym ale jednocześnie jak mają zarabiać na tej grze, którą tak dobrze rozwijają a jej podstawowa cena spadła do śmiesznego poziomu.
Do przyjemnego grania starczy 40zł - to jest moje wyliczenie.
IMHO Battle pass to może być przymiarka do przejścia na F2P. Naprawdę bym się nie zdziwił takim krokiem za ok rok.
I właśnie przez takie przyzwolenia ze strony graczy jest coraz więcej mikropłatności, ale skoro Ci to nie przeszkadza to ok, ja mam inne zdanie i go nie zmienię.
Hurr durr powinni jak cd projekt oddawać grę za darmo!
Co Ci człowieku nie pasuje? 90% skórek można odblokować graniem, brak jakiegokolwiek p2w, a podstawka z sześcioma operatorami jest za 10 euro, co na zachodzie stanowi wartość graniczącą z śmiesznością. Gra stale rozwijana i grywalna, zapewne bez wszystkich seasson passów itp gra dawno by umarła.
Nie wspominając, że sporo kasy idzie na e-sport(który mnie osobiście całkowicie nie obchodzi).
Wielkie nieba powinien powstać gothic 69, za którego ócifie płaci się raz a potem gra w zabukowaną wersję przez 20lat...
Mikrotranzakcje i totalnie słabe gry mają coraz mniejszą zgodę społeczności graczy najlepiej to widać było po premierze Bellerofonta 2 i fallouta 76.
Epic całkiem nieźle wymyślił tę przepustkę sezonową - nie jest to jakos bardzo drogie, nie daje żadnej przewagi, a dodatkowo zachęca do częstszego grania. Nie dziwie się że rafia to do innych gier.