Commandos 2: HD Remaster na pierwszym zwiastunie
Najbardziej to ten remake HD będzie się wyróżniał brakiem coopa względem oryginału i silnikiem który jest niemodowalny, więc mody pokroju Destination Paris prawdopodobnie się nie pojawią...
Remaster to nie remake. Zacznijcie rozróżniać to, bo to spora różnica.
Nie będzie też polskiej lokalizacji, gdy oryginał ma.
Zresztą pamiętam, że pierwsze trzy części mają polskie napisy.
Polska wersja jest chyba jedynie w wersji pudełkowej, na steamie jej nie ma. Ale prawda jest taka, że nie jest to zbyt potrzebne w tej grze bo dialogów tam prawie nie ma.
Grałem na premierę w każdą część. Mówię o wersjach pudełkowych. Wtedy nawet nie było wersji cyfrowych.
Wiem, że podobała się mi 1 i 2 najbardziej. I gry były dość wymagające, które nie tolerowały błędów :)
Nawet do tej dwójki bym powrócił sobie. Preferuje polskie lokalizacje, ale nie potrzebuje ich, bo angielski też znam. Gorzej jak gra jest tylko po japońsku :)
Ciekawe, jak w to się będzie grało na padzie? W shadow tactics było przyjemnie ale komandosi często wymagały większej zręczności i szybkiego reagowania ze względu na większe mapy i większa ilości rywali na ekranie. Ale i tak zagram ponownie, bo to jedna z moich ulubionych serii. No i ciekawe, co z kolejną odsłoną, bo też jest w produkcji.
Grać się zawsze da, ale wybór pada zamiast myszki w strategiach, przygodówkach point and click, rpg z rzutem izometrycznym, rozbudowanych action rpg na modach czy Fps to raczej masochizm porównywalny jakbym uparcie grał na klawiaturze w bijatyki i NBA2K zamiast na padzie :)
Oczywiście w bijatyki z lat 90' kiedyś też idealnie grało się tylko na Joysticku na automatach czy Amidze. A klawiatura zawsze była najgorsza pod nie.
Dobre czasy ale zawsze wolałem Desperados niż Commandos.
Najlepsza gra tego typu. Pierwsza część też super.
Bardzo cieszę sie na powrót? tego gatunku gier. Nie mniej jednak na tym zwiastunie wyglada to średnio.
A który remaster ma niby dużą poprawę wizualną ?
Z ponad 50 remasterów, które mam tylko w 4 z nich twórcy rzeczywiście się mocniej przyłożyli. A dla przykładu mam ponad 200 gier zmodowanych graficznie i tam przeważnie jest znacznie większa poprawa wizualna niż przy remasterach.
Co innego remake, ale tych jak wiadomo wychodzi bardzo mało, bo koszt produkcji jest duży. Tyle, że remake to przeważnie już inny twór, a nie ta sama gra, którą polubiliśmy.
Z remaków podobał się mi najbardziej Resident evil 2002 (Gamecube) odświeżony w 2015 w wersji HD pod Pc/Ps4. Ten remake przebił Resident evil 1996.
Natomiast Tomb raider Anniversary mimo, że nawet niezły znaczne mniej podoba się mi od przełomowej gry 3d Tomb raider 1996, która jest o wiele lepsza od względem grywalności do której, gdy dogramy tekstury HD to nawet graficznie już tak mocno nie odstaje od remaku poza modelem postaci.
Resident evil 2 remake też niezły, ale nie jest to tak dobra gra jak Re 2 1998, która przy premierze robił o wiele większe wrażenie niż remake w 2019. Do tego przy remaku trzeba wbić soundtrack z oryginału, bo ta muzyka z remaku jest słabsza i jest jej mało. Trzeba także dograć Reshade, bo bez tego znacznie gorzej wygląda. Dodatkowe minusy remaku to wycięcie początkowej drogi do komisariatu, które świetne wrażenie robi w oryginale oraz dwóch mocnych momentów straszenia - kruki wlatujące przez szybę i pierwszy efekt z łapami zombie, które próbują nas złapać przez deski w wąskim korytarzu. Gorsze też były te zmutowane stwory w kanałach, bo lepiej prezentowały się pająki w oryginale.
Co do wyglądu pierwowzoru to Re 2 oryginał najlepiej idzie poprawić dzięki wersjom na Gamecube tej gry odpalanej przez emulator Dolphin + projekt graficzny Seamless HD Project, który poprawia wygląd tekstur modeli postaci, które jako jedyne są w 3d oraz wygląd teł. A także filmików oraz kilku efektów. Różnica w wyglądzie jest bardzo duża zwłaszcza w dopracowanych modelach postaci, które nie mają już żadnej pikselozy.
Wszystko czego potrzeba to wersji gry Re2 pod Gamecube na płycie lub obraz ISO, emulator Dolphin, Seamless HD Project dla Re2 - https://www.reshdp.com/re2/ To samo można zrobić z Re3. Z zapowiadanych remaków będzie w 2020 też Final Fantasy VII i System Shock 1. Ale to malutka kropelka w morzu, bo na jeden wydany remake przypada pewnie z 30-40 wypuszczanych remasterów.
Heh tak oglądałem ten zwiastun i siła nostalgii tą nową wersję zostawiła w mojej głowie, tak więc miałem wrażenie jak by specjalnie ktoś zamazał oryginalną grę xD
Silnik ma swoje ograniczenia. To nie remake czy remaster na nowej wersji silnika, to nie Unreal Engine.
Dla mnie zmiany są absolutnie wystarczające- główne problemy to drobne bolączki techniczne- rozdzielczości, GUI, skróty itd.
Zwykła wersja nadal bardzo grywalna, niemniej tą z chęcią sprawdzę.
https://www.youtube.com/watch?v=MfbXoHpiIxw
"wprowadzą też wsparcie dla gamepadów"
Heh, to czemu nie wydali tego na konsole od razu... Remaster tylko na PC i dodają obsługę pada? Poważnie?
Różnica jest, ale takie sobie to HD. Bywały lepsze remastery HD. Zresztą i tak zawsze grałem w tę część na maksymalnym oddaleniu i z tej perspektywy grafika nie wymaga zmian, zwłaszcza że lokacje w tej grze to do dzisiaj małe dzieła sztuki.