League of Legends - Riot wprowadza system płatnych osiągnięć i wywołuje burzę
Jak to wejdzie to w każdym meczu znajdzie się co najmniej jeden geniusz który to zakupił. Jak dla mnie póki takie rzeczy nie wpływają na balans to niech golą frajerów ile wlezie.
Jak to wejdzie to w każdym meczu znajdzie się co najmniej jeden geniusz który to zakupił. Jak dla mnie póki takie rzeczy nie wpływają na balans to niech golą frajerów ile wlezie.
Ten system jest bardziej skierowany na kompulsywnych graczy, który lubią mieć wymaksowaną grę w osiągnięciach. Tekst w stylu: Nikt nie zmusza do kupowania, nie ma sensu bo jeśli chcesz mieć 100% osiągnięć to MUSISZ wydać kasę. Owszem osoby który nie zależy na zdobyciu osiągnięć w ogóle tego nie kupią, ale coś takiego projektuje się dla osób mające te słoności i się na nich żeruje.
Spoko, ludzi trzeba oswajać z mikro po kawałku. Najpierw jakieś skórki, następnie to, co w artykule, a na koniec P2W.
No trochę długo zajęło im to "oswajanie". Akurat P2W w tej grze nigdy nie zobaczysz. Riot nie jest głupi i nie zniszczy tego, co budował przez ponad 10 lat.
Wyjaśnię ci to może pojmiesz (wątpię).
Oho, ostry zawodnik, widać że zawodowiec.
Osoba kupująca bohaterów, runy, itd. za prawdziwe pieniądze w ogóle nie musi sobie zaprzątać głowy ciułaniem wirtualnych monet. Płaci i od samego początku ma dostęp do wszystkiego więc może w 100% skupić się na szlifowaniu swoich umiejętności.
Ty mi wyjaśnij na czym polega różnica miedzy farmieniem na bohaterów (runy ma się w zasadzie od samego początku) a zwykłym graniem? W sensie że jak nie wykupię wszystkich postaci to nie mogę ulepszać swoich umiejętności? Czy może jestem tym tak pochłonięty że w czasie meczu aktualizuję wykresy w Excelu wskazujące na mój przyrost złota i przewidywany czas wykupienia kolejnej postaci? A może chodzi ci o to że przy wejściu do gry dłużej zajmie ci zagranie każdą postacią? Powiem ci że powolniejsze przyswajanie kolejnych postaci z rotacji jest znaczeni bardziej korzystne, poza tym nawet po odblokowaniu wszystkich postaci i tak nowicjusz pewnie pozostałby przy kilku łatwiejszych/takich do których się przyzwyczaił.
Producent w aktualizacji dodaje 10 nowych bohaterów?
Nie, dodaje jedną.
Płacisz i od pierwszego dnia nimi grasz poznając ich mocne i słabe strony.
A ja nie płacę i od razu poznaję ich słabe strony, zaraz po wyjściu postaci jest mnóstwo napaleńców którzy nie są delikatnie mówiąc na zbyt wysokim poziomie, bardzo szybko można zobaczyć co dana postać umie i jak z nią walczyć, mimo tego ze samemu nigdy się nią nie grało.
A ty "ciułaczu" kiedy "awansujesz" do tego etapu? Za pół roku? Za rok?
No na przykład ja byłbym w stanie od razu bo mam zapas tej całej esencji z kilku lat grania, ale jak się nie ma pieniędzy to nic straconego, wystarczy poczekać dwa tygodnie. W tym czasie można również uzbierać brakujące pieniądze.
@BUK2017
Typowy przykład hejtera typu nie wiem ale się wypowiem.
Słaby w moba i trzeba sie wyżyć hejtujac.
@buk2017
Po pierwsze nie mam wypranego mózgu.
Po drugie, w zwykłego LoL'a nie gram już od 2 lat, bo nie podobają mi się pewne zmiany oraz społeczność, która tak mnie zirytowała, że dałem sobie spokój z tą grą. Wróciłem przy okazji TFT, ale zagrałem tylko parę meczów.
Po trzecie, gdybyś znał podstawy angielskiego wiedziałbyś, co to znaczy Pay2Win i nie gadał takich bzdur.
Po czwarte, kupowanie postaci za RP nic ci nie da, jak nie umiesz nimi grać.
Resztę wyjaśnił siera97.
Nie pozdrawiam.
Wcale nie trzeba kupować najdroższej paczki tylko raz tą za 20 a potem za 10 i się jeszcze trochę pkt zostanie
"Cena Patronów została tak wyliczona, aby gracz był zmuszony zakupić największą paczkę RP za 50 zł, jeśli chce nabyć tylko jeden zestaw."
Zjada ich w pewnym sensie, odpowiednik firmowej biurokracji. Sam Riot nie ma jakichś wielkich wydatków na development, wystarczy spojrzeć na tempo dodawania nowego contentu które bywa na poziomie gier Indie.
Zamiast tego wszelkie pieniądze przejada ich biurokracja, marketing, stanowiska kierownicze, customer support, udziałowcy i tak dalej.
Chcę zobaczyć gry indie, gdzie aktualizacje występują co 2 tygodnie. Tak samo jak informację o pieniądzach w firmie. No chyba, że tak o sobie rzucasz na wiatr
Ja fanem LoL'a nie jestem, ale przyznać im trzeba, że nad grą pracują sporo. Niech świadczy o tym to, że non-stop wynajmują zespół kilkudziesięciu testerów (a nie wiem, czy takich zespołów nie ma więcej).
Póki gra działa w systemie Free to play, to lata mnie to koło nosa.
Gra za darmo, więc muszą na czymś zarobić i mieć z czegoś utrzymać projekt.
Kto kupi, ten kupi a kto nie kupi, to nie kupi i tyle.
Chyba, że w przypadku w którym płacę za grę pełną sumę, to sprawa wyglądałaby inaczej, nie zagrałbym i nie kupiłbym tego. :)
A niech golą leszczy co wydają dodatkową kasę na zdobywanie przewagi, bo to droga do tego. Tyle, że LoL jest darmowy, ale ile gier kończy podobnie, a są płatne osobno? Dlatego porzuciłem wszelkie gry multi na rzecz singlowych, bo zwykle po pewnym czasie w KAŻDEJ OBECNIE grze multi mikro zaczyna być coraz więcej, są coraz bardziej irytujące i coraz mocniej wpływają na rozgrywkę.
Jakiej przewagi w lolu obecnie nic nie daje żadnej przewagi czy to za kase czy nie.
Przeczytałem i powoli i szybko. Wniosek mam jeden: po prostu nie wiesz o czym mówisz. Co? Przewidujesz że najpopularniejsza gra ostatnich 10 lat, w której nigdy hajs nie dawał przewagi, stanie się P2W bo takie masz doświadczenia? Skąd? Z produkcji za które odpowiedzialne jest Gameforge? To nie ta liga.
Nie wiesz o czym mówisz skoro piszesz takie głupoty. To nigdy nie będzie Pay2Win
Ktoś to na pewno kupi - jak chce, to niech kupuje.
Ja nie kupię i tyle. Bo po co?
Wielkie halo o nic...
Biorąc pod uwagę co to daję, to cena jest nieadekwatna do zawartości. To powinno kosztować tyle co chroma pack czyli jakieś 250rp.
Jak oni się ważą dodawać do udostępnianej za darmo gry płatności, które nie mają w pływu na rozgrywkę! A to dranie!
I bardzo dobrze. Znalezli nowy sposob podojenia starej krowy. Wiele osob ktorzy masteruja LoLa dorzuci sobie do ulubionych postaci, a Ci ktorzy to maja to w dupie nic nie straca. Idealnie. Sam lubie takie dodatki, ale akurat LoL to nie moja dzialka. Mam nadzieje tylko, ze z wbiciem takiego achievementa wiaze sie ze spora ilosc pracy/skilla bo inaczej bedzie to bezwartosciowy badziew.
Śmieszne jest tylko:
"Riot jednak odbija tego typu zarzuty, twierdząc że wprowadzanie w życie (i utrzymywanie) podobnego projektu to bardzo czasochłonna sprawa, a jedynym sposobem na osiągnięcie zamierzonych celów jest czerpanie z nich realnych zysków.
Źródło: https://www.gry-online.pl/"
Przynajmniej nie sciemniaja :)
Zamierzone cele - więcej pieniędzy.
Jedyny sposób na ich osiągnięcie - czerpanie z portfeli graczy :)
To skandal! Jakim prawem gra F2P wprowadza elementy płatnej kosmetyki i próbuje zarobić na pensje dla deweloperów! Przecież oni mają tyrać za darmo!
Chińska gra co się dziwić
Dają grę za darmo i gowniaki burza dupe o to że coś dają za kasę co nie wpływa na staty....żal z biedaków
Nic innego jak skok po większą kasę. Jest mnóstwo ludzi ktorzy bawią sie w rpki, więc dlaczego by nie dorzucic im kolejnej opcji do kupienia. Beka z typów ktorzy mysla ze lol jest, albo kiedykolwiek bedzie p2win. Tak sobie tłumaczą srebro w swoim profilu.
Gra pay to win, a problemem są jakieś achievementy
wskaż choć jeden element p2w lolu