Zapowiedziano powrót Master of Magic - kultowej strategii 4X
Mały błąd w artykule, mianowicie "dodatkiem magii, potworówi itp
Źródło: https://www.gry-online.pl/"
niby tylko mała literka ale trochę mnie "poraziła" :)
Szczerze? Po udanym AoW3, które osiągnęło tylko umiarkowany sukces sprzedażowy przy świetnej realizacji samej gry, jakoś nie wróżę zapotrzebowania na tą grę, a co z tym idzie obawiam się, że zostanie ten tytuł zrealizowany po kosztach. Obym się mylił bo ciekawych gier 4X nigdy za dużo, jednak jakoś tak póki nie zobaczą konkretów jestem dość sceptycznie nastawiony.
Oooo no to czekam z niecierpliwością. To była świetna gra jak na tamte czasy.
Chętnie bym tę strategię zobaczył, tylko że gier które próbowały bardziej bezpośrednio nawiązywać do MoM było kilka, choćby gry od Stardocka czyli Elemental/Fallen Enchantress/Legendary Heroes czy Worlds of Magic od Wastelanda. I te próby z różnych względów sukcesu nie odniosły (choć ja na FE: LH nie narzekałem). Żeby z oryginalnym sequelem miało być inaczej, to musiałoby to mieć trochę lepszą oprawą wizualną niż standardy gier wydawanych przez Slitherine przewidują. Choć chyba coś w tym kierunku drgnęło, bo Pandora: First Contact i Warhammer 40k: Gladius wyglądały całkiem nieźle, a nowy Panzer Corpse jest robiony na Unrealu.
Jeżeli mieliby to zlecić Proxy (autorom Pandory i Gladiusa), to powinno być to co najmniej znośne, a biorąc pod uwagę że z produkcji na produkcję nabierają coraz większego doświadczenia, to może to będzie najlepsza gra zrobiona przez to studio. Jeśli zatem zrobienie gry spadnie na barki Proxy, to można przyjąć umiarkowany optymizm co do jakości tego sequela.