Ponad 2 miliony osób oglądało na żywo finał Fortnite World Cup 2019
Moim zdaniem ta pula jest trochę za wysoka patrząc na wiek uczestników, ale to tylko moja subiektywna opinia. Z jednej strony super, że udało im się osiągnąć taką popularność i przyciągnąć tylu graczy, ale z drugiej strony pojawia się takie uczucie, że od tej kasy im zaczyna odbijać tj. Ogromne ilości pieniędzy jako nagroda w turniejach, własny sklep z grami (niektóre wykupywane na wyłączność na określony czas). Ciężka sprawa.
Tak to wyglada. Pytanie czy to źle. W końcu gry są dla dzieci przede wszystkim. To że średnia wieku gracza rośnie jest wynikiem tego że grają też duże dzieci.
Jak durnie zaczna placic dzieciom grube miliny za granie w gry to upadek jest bliski. Wartosc pieniadza dla takich nastolatkow straci wartosc i jakikolwiek sens pracy, zeby uczciwie zarabiac na zycie. Nastepne pokolenie moze okazac sie pokoleniem agresywnych degeneratow, skulonych zolwikow w okularach z okrzykiem na gebie: "zdychaj, zdychaj" ;) pokolenie Fortnite...no ale kasa kasa.
Taki sam jak za kopanie piłki , co ma powiedzieć taki młody 16 letni gracz juwentusu z kilku milionowym kontraktem
Gatunek battleroyale nie nadaje się do transmisji e-sportowych. Za dużo dzieje się jednocześnie i operator nie ma jak tego pokazać. Oglądałem raz turniej PUBG i cały czas miałem wrażenie, że najciekawsze akcje dzieją się gdzie indziej oraz wkurzało mnie, że operator pokazuje nie te starcia, które akurat są w danym momencie najciekawsze.
Dlatego transmisje e-sportowe najlepiej sprawdzają się w grach z ograniczoną liczbą uczestników (w przypadku teamów 5 vs 5 to dla mnie optimum) jak Starcraft, LOL, CS: GO, DOTA czy Rainbow Six.