Premiera moda The Hell 2 do Diablo: Hellfire
Gra może działać w 20 klatkach na sekundę (jak oryginalne Diablo)
Tego nie wiedziałem. O_O
mało tego możesz sobie złożyć flitr retro mieć grafikę jak na trialu z 96.
Tego nie wiedziałem. O_O
Ja tych 20 klatek nigdy nie czułem w Diablo 1, dopóki nie zagrałem w 60 xD
niedawno wyszedl tez nowy median.Bye bye poe :)
Ale pomieniali... sporo klas, drop przedmiotów zależny od klasy (barb nie znajdzie łuków ani magicznych kosturów).
No i usunięta współdzielona skrytka, zapewne by ukrócić nabijanie kasy...
Pytałem autora by przywrócił TH1 HD, gdzie nie ma tylu zmian w rozgrywce ale za to są zmiany techniczne - większe rozdziałki, 60FPS czy podświetlanie przedmiotów - pokręcił nosem.
Dobrze że zachowałem tego moda bo mimo gadki, że „w Internecie nic nie ginie" to nie położyłbym nigdy na nim łap.
Mozesz dokladnie napisac ktorej wersji szukać? Albo jaka jest wielkość pliku?
Pytałem autora by przywrócił TH1 HD, gdzie nie ma tylu zmian w rozgrywce ale za to są zmiany techniczne - większe rozdziałki, 60FPS czy podświetlanie przedmiotów - pokręcił nosem.
Bo jednak większości community związanego z tym modem zmiany w TH2 się podobają. Gościu już woli rozwijać dwójkę i przymierza się do 3. Nie ma czasu już wracać do starego moda, z którym pewnie miałby sporo roboty by go odnowić.
Dobrze że zachowałem tego moda bo mimo gadki, że „w Internecie nic nie ginie" to nie położyłbym nigdy na nim łap.
Ale bzdury. The Hell 1 to oddzielny mod i ciągle jest dostępny do pobrania. Zarówno na patreonie autora, jak i moddb.
Co do większej rozdziałki to jest jeszcze HD MOD Belzebub. Chociaż tam też sporo zmian i nowości jest.
@profane
TH1HD_v1.230.2234.rar
taką nazwę ma moje archiwum z modem. 162 MB
@rvn0000
nie zrozumiałeś - TH1 miał przez jakiś czas dwie wersje - HD i zwykłą.
Wersja HD z jakiegoś powodu została usunięta.
Może autorem wersji HD był ktoś inny i oryginalny autor nie był zachwycony? Kto wie....
z którym pewnie miałby sporo roboty by go odnowić
tyle że nie było to aż tak dużo roboty, skoro mod się pojawił (na krótki czas)?
Bo jednak większości community związanego z tym modem zmiany w TH2 się podobają
no i?
nie każdemu zmiany mogą przypaść do gustu.
to jest jeszcze HD MOD Belzebub.
nie dziękuję, zmiany w tym modzie w ogóle mi nie przypadły do gustu...
Za bardzo zapatrzyli się w Diablo2 i wrzucili ten system portali i respawn potworów, do tego wymogi poziomów by przejść dalej (nieważne że masz niezły sprzęt - mobki będą spamować stun na naszej postaci bo ma za niski poziom).
Żeby nie był - The Hell mod też nie jest łatwy ale dawałem w nim radę, więc nie jestem raczej taki słaby....
TH1 miał przez jakiś czas dwie wersje - HD i zwykłą.
Pierwsze słyszę. Coś mi się wydaje że TH1 HD to tak naprawdę była bardzo wczesna wersja 2. Nie wiem czy nawet miała wszystkie funkcje z wersji nie HD.
no i?
nie każdemu zmiany mogą przypaść do gustu.
No mogły. Tylko się nie dziw, że pokręcił nosem.
TH1HD_v1.230.2234.rar
Cóż, aż chciałbym to zobaczyć. Osobiście lubię bardziej 2, ale jedynka jest tak inna, że chętnie obie bym chciał mieć w HD.
https://www.moddb.com/tags/diablo-the-hell-hd
a jednak istniał
krótko ale jednak
przejrzałem ReadMe - rozdziałka jaką chcemy, do 80 FPS, w oknie i full-screen
Podobny motyw był z modem Misery do STALKER Zew Prypeci - Misery v2.1.1. to był bajzel i cyrk na kółkach, autorzy usunęli pierwszą część moda (v1.2), która była prosta, zmiany dobre i bez kombinowania.
O ile się ogarnęli i przywrócili jakiś czas temu pierwszą część tak twórca The Hell nadal nie kwapi się na reupload TH1 HD.
Prócz tego jeszcze inny fan dodał HDR do TH1, projekt pozostał jedynie ciekawostką i nie został integralnym elementem moda.
No bo jak to, tak się napracował nad TH2 i ludzie wolą wrócić do pierwszej części moda? No nie może być!
PS. zarówno twórcy gier jak i modów nie są idealnie a ich wizje na grę nie są jakimiś nienaruszalnymi dogmatami czy coś...
No to faktycznie przyznaję się do pomyłki. W takim razie rzeczywiście tutaj autor dziwnie się zachował. Szkoda, że nigdzie tego już nie można znaleźć.
Żeby nie był - The Hell mod też nie jest łatwy ale dawałem w nim radę, więc nie jestem raczej taki słaby....
TH1 było cholernie trudne. Szczególnie jak się robiło niektóre poboczne questy. Grałem magiem i przejście pierwszego poziomu trudności zajęło mi jakieś 500% czasu, który mi był potrzebny do skończenia D1 z Hellfire. Fakt, że z jednym questem męczyłem się dużo czasu i to mógł być powód xD
Belzebub za to w moim odczuciu nie podnosił specjalnie poziomu trudności. Też nie do końca mi się podobał ten system respienia się.
tutaj macie moda o którym wspomniałem
http://www.mediafire.com/file/jmgrhtf34kmya6d/TH1HD_v1.230.2234.rar/file
jako potwierdzenie że nie jest to jedynie wymysł mojej wyobraźni
ogarnia ktoś, czy trudno się konfiguruje multiplayera? czy tylko hamatchi, jedna osoba stawia server i elo melo, działa?
Kiedyś grałem przez Tunngle to taka lepsza alternatywa Hamachi
Bo widać było wszystkie aktualne gry po wejsciu na pokój ale tunngle juz teraz nie ma
'drop przedmiotów zależny od klasy (barb nie znajdzie łuków ani magicznych kosturów).'
Serio? Mialem w to sprobowac zagrac, ale samo to wystarczy bym ominal szerkomi lukiem. Jak random drop to random drop.
Spoiler alert: Znaczna większość gier chwalących się Random Drop wcale nie ma tego takiego random w tym dropie jak by się mogło wydawać tylko po samej nazwie ^^
Także nie ma się co przejmować i po prostu grać - dopiero po zagraniu można powiedzieć, czy faktycznie coś się podoba czy nie.
No nie wydaje mi sie aby moje ulubione gry, czyli D2LoD, TQ, GD i PoE nie mialy wlasciwie calkiem losowego dropu bo np. teraz grajac w GD Soldierem na 2H dastaje takze tone tarcz i rozdzek. ;) natomiast drop unikatow i innych codow to juz wogole hulaj dusza, piekla nie ma. Tak powinno byc.
Zaznaczam tu ze mowie o dropie stricte pod klase (granie klasa meele wylacza drop itemkow ranged itd...), a nie np. z tego bossa leca itemki X a na tej mapce itemki Y. To jest w kazdej grze.
Jak drop jest taki jak w D3, to nawet tego nie sciagam bo 'ni mom czasu'. ;) Dlatego tez pytam jak to wyglada. Tak jak w D3?
Nie ma nic gorszego niz przez XX godzin widziec w kolko dwa-trzy rodzaje etykiet po nacisnieciu 'Alt'.
Poczytalem na moddb.con i wyglada na to, ze gra dostowuje 'yntelygentnie' drop pod najwyzszy stat, czy cos w tym stylu. /meh
Wracam do Grim Dawn. ;)
To w takim razie może warto byłoby zrobić sobie jakiś research na temat tego, jak działa drop w grach? :) I dlaczego wybiera się jakieś podejście ponad drugim itd.
No ale to są Twoje wymagania, i nic mi do tego - skoro sam uważasz, że tak Ci się gra znacznie lepiej/przyjemniej/wygodniej, to jest najważniejsze!
Dobrze tato. Tak zrobie! Napewno! Juz lece robic research na temat gier, ktore sam modowalem i w ktorych (w kazdej z osobna) mam pewnie grubo ponad 1k godzin.
Dla mnie drop pod klase, czy tam stata skresla gre item hunt KOMPETNIE. Dokladnie tak jak skresla D3 9choc akurat tam to nie jedyna skreslajaca wada).
Poczytalem na moddb.con i wyglada na to, ze gra dostowuje 'yntelygentnie' drop pod najwyzszy stat, czy cos w tym stylu.
To bzdura. Drop jest dostosowany pod klasy, nie statystyki. Szczególnie, że są takie postacie co np. rzucają miksturkami, zakładają pułapki, przywołują potwory. Jak ktoś im rozwinie dużo siły to nie zaczną im nagle wypadać wielkie topory, których nie mogą używać. Na 100% ten system tak nie działa.
Co do braku random lootu, to nie wiem czy to obowiązuje na multi. Możliwe, że nie.
'Additionally, in singleplayer mode, item availability depends on your character's basic attributes. Which means you can't find items that are too far away from your stat range.'
Ja to rozumiem tak ze drop zalezy do statow. Zreszta to jest niewazne, drop pod klasy (jak w D3), to jeszcze wiekszy szrot niz pod staty czy cokolwiek innego.
Mnie wystarczy GD i median, obydwa mają najlepszy random drop z h/s.