Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Spider-Man w GTA San Andreas - mod jest efektem wielu lat pracy twórcy

22.07.2019 11:58
😂
1
6
Czapir8767
24
Pretorianin

wielu lat

aham, widać, animacje podebrane z exa sony xD

22.07.2019 11:58
😂
1
6
Czapir8767
24
Pretorianin

wielu lat

aham, widać, animacje podebrane z exa sony xD

22.07.2019 12:03
2
3
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator
Wideo

https://youtu.be/5yCMFfUlaPQ

Nic więcej nie muszę chyba mówić.

22.07.2019 12:04
ddawdad
😂
3
odpowiedz
1 odpowiedź
ddawdad
70
Przegryw

Pececiarze w końcu mają swojego Pająka.

post wyedytowany przez ddawdad 2019-07-22 12:04:21
22.07.2019 12:10
NewGravedigger
😂
3.1
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

hio hio hio, beka.

22.07.2019 12:11
NewGravedigger
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

Wszystko fajnie, tylko po co :) Żeby oglądać 12 letnie paskudztwo z góry?

22.07.2019 14:44
KUBA1550
😜
4.1
1
KUBA1550
64
Generał

Aby to stworzyć marnuje się kilka miesięcy, lat życia, a później taki Kowalski ściąga za darmo bawi się 30 minut i usuwa z dysku :) Jeszcze jak by chociaż dostał 1 dolara od każdego kto w to zagra to może by coś zarobił. Jedynie co dostanie to komentarze a po co to robić, zapewne mu się nudzi, sam bym zrobił ale mi się nie chce :) Może liczy że duża firma go zgarnie ale to chyba za mało tyle lat, a tak mało zrobione. W miesiąc to powinien ogarnąć gdyby był dobry w te klocki :)

post wyedytowany przez KUBA1550 2019-07-22 14:48:13
23.07.2019 08:58
ReznoR666
4.2
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Bo niektórzy poza pracą i rodziną mają też hobby i ambicje ciągle próbowania nowych rzeczy, challenge'owania siebie i swoich umiejętności oraz mieć wkład do tworzenia, a nie tylko brania? :)

post wyedytowany przez ReznoR666 2019-07-23 08:59:37
22.07.2019 12:18
TraXsoN
😃
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
TraXsoN
123
Generał

Zawsze mnie zastanawiają mody do starych gier , ludzie robią to z nudów czy są na prawdę takimi maniakami?

post wyedytowany przez TraXsoN 2019-07-22 12:19:07
22.07.2019 12:25
.:Jj:.
5.1
11
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

A po co się robi mody do nowych gier?
Po co się robi cokolwiek?

Jaka to różnica czy stara czy nowa gra?
Jak nowa gra nie ma narzędzi moderskich, albo są one zbyt rozbudowane i czasochłonne dla jednej osoby, to wybór jest oczywisty.

22.07.2019 14:51
Koktajl Mrozacy Mozg
5.2
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Doom/Quake/CS/HL to wciaz jedne ze starszych modowalnych wciaz gier. Doom mimo swoioch lat, daje dobre mody czy TC. Dzieki modom pograsz w namiastke takiego Doom 2016 nie majac sprzetu pod takie gry. Latwo odpalisz takiego UT99 na silniku Dooma, jakies wariacje SW/Blood/DN3D czy nawet Dark Forces, Redneck Rampage, Chasm the Rif - oczywiscie czesc z nich WiP, itd
Dodatkowo, jest port na Androida wiec masz w kieszonce prawie ze przenosna kazda gre ktore wspomnialem wyzej, dodaj do tego coop/dm, wsparcie map i to wszystko dzieki grze DOOM z 1993 roku.

23.07.2019 08:58
ReznoR666
5.3
1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Bo niektórzy poza pracą i rodziną mają też hobby i ambicje ciągle próbowania nowych rzeczy, challenge'owania siebie i swoich umiejętności oraz mieć wkład do tworzenia, a nie tylko brania? :)

post wyedytowany przez ReznoR666 2019-07-23 08:59:23
22.07.2019 12:25
Jane_od_Batmana
6
odpowiedz
Jane_od_Batmana
59
Generał

Że im się chciało... ale wersja z 2019 wygląda niesamowicie w porównaniu do tej z 2015.

22.07.2019 12:40
7
odpowiedz
1 odpowiedź
AntyGimb
87
Senator

Nudny mod-samo skakanie...kilka lat pracy? Co za ludzie.

23.07.2019 09:00
ReznoR666
7.1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Bo niektórzy poza pracą i rodziną mają też hobby i ambicje ciągle próbowania nowych rzeczy, challenge'owania siebie i swoich umiejętności oraz mieć wkład do tworzenia, a nie tylko brania? :)

22.07.2019 13:10
8
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1191507
24
Legend

Ci ludzie z takim modem w portfolio pewnie bez problemu dostaną robotę w niejednym studiu. Jak na 15 letnią grę ten mod wygląda świetnie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1191507 2019-07-22 13:11:30
22.07.2019 17:08
Ogame_fan
8.1
Ogame_fan
127
SpiderBoy

W jakim studiu? Przecież to jest praktycznie 50bl razy gorsza kopia SM od Insomniac. Nawet animacje ściągnięte 1:1 (oczywiście wykonanie dużo gorzej) czy menu. Jedno zrobić moda który będzie chociaż trochę oryginalny a co innego ściągnąć coś i odtworzyć w biednej wersji.

post wyedytowany przez Ogame_fan 2019-07-22 17:08:35
22.07.2019 13:16
francois
😂
9
odpowiedz
francois
80
Rzeźnik z Blaviken

Nie lada gratka dla Klocucha xD

22.07.2019 14:23
dj_sasek
😐
10
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
160
Freelancer

Tyle pracy niby włożył a wystrzeliwana pajęcza sieć nadal nie łapie się budynków i czasem zawiesza w powietrzu. No chyba, że tytuł miał przyciągnąć do newsa tylko...

post wyedytowany przez dj_sasek 2019-07-22 15:43:57
22.07.2019 14:31
KUBA1550
😃
10.1
KUBA1550
64
Generał

Bo ile jest wysokich budynków w GTA SA ? Tylko w jednym mieście są. Sądząc po modzie nawet po pustyni będzie można używać sieci kołysząc się nad wydmami :)

22.07.2019 16:17
Quinto95
11
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Quinto95
14
Chorąży

"Mod jest efektem wielu lat pracy twórców" aczkolwiek większość rzeczy pokrywa się z tym co oferuje zeszłoroczny Spider-Man od Sony tyle, że w gorszej jakości.

23.07.2019 02:21
😂
11.1
zanonimizowany1246095
30
Generał

Bo to jest Spider-Man dla ubogich.

22.07.2019 16:51
Harry M
12
odpowiedz
Harry M
194
Master czaszka

Imponujące jest to co ten człowiek zrobił. Klocuch wie co dobre.

22.07.2019 17:05
Ogame_fan
13
odpowiedz
Ogame_fan
127
SpiderBoy

Przepiękne <3 nie ma sensu nawet na drugą część na PS5 czekać, ten kod wystarczy.

22.07.2019 17:16
adam11$13
14
odpowiedz
adam11$13
124
EDGElord

Chciałem się śmiać, ale to wygląda całkiem dobrze. Dodać parę modów graficznych, zmienić mapę i będzie to miało ambicje na jakiś rozbudowany projekt... choć wiadomo, że pewnych ograniczeń się nie przeskoczy bo wszak pod setką modów dalej będzie się znajdować szkielet San Andreas z PlayStation 2.

Wiadomość Spider-Man w GTA San Andreas - mod jest efektem wielu lat pracy twórcy