Spider-Man w GTA San Andreas - mod jest efektem wielu lat pracy twórcy
Pececiarze w końcu mają swojego Pająka.
Aby to stworzyć marnuje się kilka miesięcy, lat życia, a później taki Kowalski ściąga za darmo bawi się 30 minut i usuwa z dysku :) Jeszcze jak by chociaż dostał 1 dolara od każdego kto w to zagra to może by coś zarobił. Jedynie co dostanie to komentarze a po co to robić, zapewne mu się nudzi, sam bym zrobił ale mi się nie chce :) Może liczy że duża firma go zgarnie ale to chyba za mało tyle lat, a tak mało zrobione. W miesiąc to powinien ogarnąć gdyby był dobry w te klocki :)
Zawsze mnie zastanawiają mody do starych gier , ludzie robią to z nudów czy są na prawdę takimi maniakami?
A po co się robi mody do nowych gier?
Po co się robi cokolwiek?
Jaka to różnica czy stara czy nowa gra?
Jak nowa gra nie ma narzędzi moderskich, albo są one zbyt rozbudowane i czasochłonne dla jednej osoby, to wybór jest oczywisty.
Doom/Quake/CS/HL to wciaz jedne ze starszych modowalnych wciaz gier. Doom mimo swoioch lat, daje dobre mody czy TC. Dzieki modom pograsz w namiastke takiego Doom 2016 nie majac sprzetu pod takie gry. Latwo odpalisz takiego UT99 na silniku Dooma, jakies wariacje SW/Blood/DN3D czy nawet Dark Forces, Redneck Rampage, Chasm the Rif - oczywiscie czesc z nich WiP, itd
Dodatkowo, jest port na Androida wiec masz w kieszonce prawie ze przenosna kazda gre ktore wspomnialem wyzej, dodaj do tego coop/dm, wsparcie map i to wszystko dzieki grze DOOM z 1993 roku.
Że im się chciało... ale wersja z 2019 wygląda niesamowicie w porównaniu do tej z 2015.
Nudny mod-samo skakanie...kilka lat pracy? Co za ludzie.
Ci ludzie z takim modem w portfolio pewnie bez problemu dostaną robotę w niejednym studiu. Jak na 15 letnią grę ten mod wygląda świetnie.
W jakim studiu? Przecież to jest praktycznie 50bl razy gorsza kopia SM od Insomniac. Nawet animacje ściągnięte 1:1 (oczywiście wykonanie dużo gorzej) czy menu. Jedno zrobić moda który będzie chociaż trochę oryginalny a co innego ściągnąć coś i odtworzyć w biednej wersji.
Tyle pracy niby włożył a wystrzeliwana pajęcza sieć nadal nie łapie się budynków i czasem zawiesza w powietrzu. No chyba, że tytuł miał przyciągnąć do newsa tylko...
"Mod jest efektem wielu lat pracy twórców" aczkolwiek większość rzeczy pokrywa się z tym co oferuje zeszłoroczny Spider-Man od Sony tyle, że w gorszej jakości.
Bo to jest Spider-Man dla ubogich.
Przepiękne <3 nie ma sensu nawet na drugą część na PS5 czekać, ten kod wystarczy.
Chciałem się śmiać, ale to wygląda całkiem dobrze. Dodać parę modów graficznych, zmienić mapę i będzie to miało ambicje na jakiś rozbudowany projekt... choć wiadomo, że pewnych ograniczeń się nie przeskoczy bo wszak pod setką modów dalej będzie się znajdować szkielet San Andreas z PlayStation 2.