Dota Underlords - ruszyły testy prototypu Battle Pass
Lepiej jakby pozwolili na ubieranie postaci skinami z doty. Sama gra nawet wciąga, ale jest tam duży element losowości. Jak komuś siądą karty na samym starcie to od razu widać snowballing. Samych postaci też mogłoby być więcej. W przerwach przed walką powinniśmy widzieć w czasie rzeczywistym jak następny przeciwnik rozstawia postacie w górnej części planszy. Po lewej nasza nazwa i nazwa obecnego przeciwnika powinny być mocno wyróżnione np zielonym i czerwonym kolorem. Postacie powinny być możliwe do sprzedania bezpośrednio z planszy, a nie że zawsze trzeba je przeciągnąć na ławkę i dopiero skasować. Czasu pomiędzy rundami jest zbyt mało. Powinien być przycisk do szybszego startu następnej rundy jeśli my i przeciwnik jesteśmy gotowi.
Ja się odbiłem z innego powodu niż losowość. Postaci, przedmiotów, skilli jest za dużo do spamiętania bez inwestowania dużej ilości czasu. Miało być szybko i przyjemnie, a jest +30 min na rozgrywkę i potrzeba poznania sporego zaplecza wcześniej.
Wyszła gra raczej dla graczy, którzy mają czas i którzy znają już DOTA (w przypadku Underlords) lub LOL-a (w przypadku TT). AC i TT jeszcze nie testowałem.
Takiego badziewia jak ten auto chess to nie widziałem od czasów... w sumie nie pamiętam by powstał tak badziewny gatunek gier.
Jak czytam te wasze wypociny, to normalnie ręce opadają. Fakt, postacie są bardziej losowe i dłużej trzeba czekać na dziewiątą postać, żeby zrobić 3*. Ale TFT nie jest lepszy, tam żeby wygrać, trzeba bardziej polegać na szczęściu, dostaniesz po rundzie z mobami jeden item, a inny koleś w tym samym czasie dostanie 5 i będzie miał 2 pełne itemy. Tam bez dobrych itemów nie da się wygrać. No items = no win. Już nie mówię o tym, jak wiele bugów w TFT jest. W DU przynajmniej każdy dostanie tyle samo itemów/pasywek i jest sprawiedliwie. Poza tym to jest wciąż tylko BETA. Jak uważacie, że jest źle, to napiszcie opinię do nich. Od tego właśnie jest, żeby poznać waszą opinię i na ich podstawie poprawić rozgrywkę, a nie piszecie tu żale w komentarzach.
@topyrz
Żeby grać w DU to trzeba znać już Dote? Albo TFT Lola? Za bardzo musisz nienawidzieć szachów, żeby tak uważać.
Za długo trwa rozgrywka? A czego się spodziewałeś gościu? Gra jak CS, jak Dota2/LoL, jak inne gry gdzie mecze trwają po +30 minut. Jak chcesz grać przez krótkie 10 minut, to poszukaj na mobilce, podobno już zrobili takie krótkie szachy dla takich jak Ty.
Jeśli uważacie, że gatunek gier, gdzie wymaga troszkę myślenia, a nie tylko bezmyślnego napierdzielenia to badziew, to znaczy, że coś z wami jest nie tak :)
Żeby grać w DU to trzeba znać już Dote? Albo TFT Lola? Za bardzo musisz nienawidzieć szachów, żeby tak uważać.
Za długo trwa rozgrywka? A czego się spodziewałeś gościu? Gra jak CS, jak Dota2/LoL, jak inne gry gdzie mecze trwają po +30 minut. Jak chcesz grać przez krótkie 10 minut, to poszukaj na mobilce, podobno już zrobili takie krótkie szachy dla takich jak Ty.
Jeśli uważacie, że gatunek gier, gdzie wymaga troszkę myślenia, a nie tylko bezmyślnego napierdzielenia to badziew, to znaczy, że coś z wami jest nie tak :)
Dobrze, że Ty jesteś takim prosem, że wszystko ogarniasz bez czytania czy poświęcania czasu.
Szachy akurat lubię i chess w nazwie tej wariacji gatunkowej gier komputerowych ma z nimi mniej wspólnego niż może się laikowi wydawać, ale nie o tym mowa. Wyjaśnię Ci gościu, żebyś zrozumiał, bo widać raz nie wystarczy albo są ewidentne problemy ze zrozumieniem treści. Generalnie to niezły buc z Ciebie wyszedł. Nie mówiąc o imputowaniu w komentarz treści, których nie było.
DOTA czy LOL mają ponad setkę postaci. Do tego dochodzą umiejętności, przedmioty, sojusze, miniaturki i w końcu synergie oraz meta do ogarnięcia. Na pewno łatwiej mają ludzie, którzy znają grę, z której zaczerpnęła dana wersja AC. Czyli mamy grę dla nowicjusza hard to learn (remember bardziej) i hard to master. Kolejny pożerasz czasu obok mobek. Po prostu problemem może być czas. I przed tym ostrzegam innych. Ja go aż tyle nie mam, więc sobie odpuszczam. Wolę zagrać w singla.
Postacie maja tylko jedną umiejętność i te umiejętności nie mają wiele wspólnego z tymi z MOBY, tak samo itemki są nowe. Każdy się ich uczył nawet prosi z Lola
Dota underlord jest jednocześnie bardzo prosta, nie trzeba też wcześniej grać zwykłą dotę2 żeby to ogarnąć.
I jest jednocześnie bardzo złożona bo na wynik meczu wpływa tyle czynników że ciężko stwierdzić co zmienić w składzie drużyny i ustawieniu jednostek żeby lepiej sobie radziły z danym przeciwnikiem.
Jest jeszcze czynnik losowy gdzie czeka się na 9 kopii jednostki w sklepie żeby sobie złożyć golda a ta za cholerę nie chcą się trafić nawet z przerzucaniem
Myślec to trzeba grając w prawdziwe SZACHY.
Te wszystkie auto szachy, to badziew jakich mało.
Po wakacjach padnie jedna po drugiej, bo dzieci wrócą do szkoły i szkoda im będzie poświęcać pół dnia, żeby rozegrać dwie partie.