Szef Infinity Ward Polska o możliwościach silnika CoD: Modern Warfare
Na Black Ops II zakończyłem swoją przygode z CoD, aż do WWII który też mnie rozczarował. Niemniej tą część bardzo chętnie sprawdzę.
No super, na niebie bedą tęcze a bronie bedą błyszczeć, a czy bedą dobrze strzelać ? Strzelanie i w ogóle cała mechanika w ostatnich COD-ach to jakaś kupa. Nie wymagam czegoś takiego jak w Insurgency, ale litości, niech to nie będzie gra dla dzieci, tylko coś bardziej ambitnego niż plastikowe strzelanie, gdzie nawet bez celowania można kłaść przeciwników hurtowo i bieganie jak by mieli turbo w tyłkach z jakimiś wynaturzonymi perkami.
Z dema pokozanego na E3 cię zaskoczę bo CoD stał się taktyczny, bardziej realistyczny przynajmniej w singlu.
Bronie mają kopa, trzeba myśleć, planować i nie wchodzić na pałę do pomieszczeń.
Ciekawe czy ta mechanika przeniesie się na multika, jeśli tak to super, ale znając życie try hardy coda będą płakać ,że gameplay się zmienił, mimo ,że chcą co roku zmian.
Nic nowego, techniki znane od lat ... fakt zajmują sporo czasu, czy to opłacalne to teoretycznie tak, praktycznie jednak nie do końca z prostego powodu ...
Grafika w grach, filmach itd. MA BYĆ ŁADNA ... nie realistyczna, żeby była ładna musi wychodzić poza rzeczywistość, lekko ale jednak, taka domena pro profesjonalistów ...
Wiecie jak wygląda człowiek do którego się strzela ? ... taki człowiek stoi w miejscu nawet gdy się w niego pakuje całą serią a na ziemie pada po 2 sekundach ... gdyby to uwiecznić na grach to wyglądało by to absurdalnie głupio ... jak się z dubeltówki z metra do kogoś strzela to także taka osoba w sumie nawet pada do przodu, na filmach czy w grach jednak, jeżeli taka osoby nie odrzuci na 10 metrów do tyłu, to też krzyczelibyście że nierealistyczne ...
Bzdury wypisujesz.
Jeśli gra chce być autentyczna to w jej interesie jest zrobić jak najwięcej elementów wiarygodnych i zgodnych z rzeczywistością. Takie przywiązanie do detali należy docenić ale trzeba być ich w pełni świadomym i dlatego właśnie twórcy o tym opowiadają.
30 lat temu też by powiedzieli, że grafika w Henry's House (C-64) jest ładna. Ps. Ciekawe kto pamięta. ;) W grze liczy się dzisiaj wszystko, od grafiki, fabuły po rozdzielczość, 3d, et cetera, jednym słowem innowacyjność. Każdy z nas czegoś oczekuje, a oni to wszystko dla nas tworzą, capiche ?? :D Pozdrawiam ludziki. :D Meritum: czyli 30 lat temu wszystko było już ładne i nie trzeba było nic nowego tworzyć ? hehehe