Tak mógł wyglądać film Mysia Straż - zobacz demo na Unreal Engine
A teraz zapraszamy do komentarzy, gdzie wypowiedzą się eksperci twierdzący, że UE jest **** i wszystko na nim wygląda tak samo.
Szkoda że nic z tego nie wyszło, komiks świetny.
Pozostaje namiastka w postaci Ghost of a Tale. Nawet jakby nie wierzyć w zapewnienia o bycie jednoosobowym projektem to i tak gra urocza...
[1]
a to nie był przytyk do UE3 lata temu?
Gdzie postacie wyglądały jakby przedawkowały koks/sterydy?
Przejrzyj newsy związane z unrealem i ich komentarze. Najśmieszniejsze, że nawet do UE3 i poprzednich to tak średnio był problem silnika. To, że studia wolały wykorzystywać szkielet który przychodził z silnikiem (bo i fajne stado gotowych animacji było) co wymuszało konkretne proporcje modeli to nie jest problem silnika. Tylko słaby budżet lub jego używanie. Fun fact - mając legalną kopię UT3 możesz wykorzystywać komercyjnie praktycznie wszystkie jego assety.
takie demo można jeszcze przecież wykorzystać jako benchmark do ray-tracingu :)
Szkoda że nie wyjdzie, bo fajnie się zapowiadało. Może nawet by mnie przekonało do tego, żebym w końcu sięgnął po komiks.