"Dziękujemy, Hello Games" - fani do twórców No Man's Sky
Słusznie. Bo taka postawa twórcy No Man's Sky należy do rzadkości, bo większości korporacji zwykle porzucają niedoskonałe gry i zabierają za tworzenie kolejne gry w celu wyłudzanie kasy z portfeli graczy. Inne firmy porzucili zepsute gry i uciekli razem z kasy.
Twórcy No Man's Sky dają dobre przykłady innymi, że nie warto porzucić zepsute gry i naprawić, by móc dotrzymać obietnicy w miarę możliwości. Odzyskali zaufanie i szacunek graczy, a to jest coś.
Bethesda, uczcie się od nich!
Andromeda boli najbardziej... Gra wybitna nie była fakt, ale tragiczna również nie. Zasługiwała na więcej :(
A dla twórców No Man's Sky wielki szacun. Nie jedna gra by potrzebowała takiego wsparcia.
Prawidlowo - mimo dramy z NMS, goscie sie zachowali i aktualizuja gre czego nie mozna powiedziec o duzo wiekszych rozmiarach EA i takich grach jak Anthem czy Andromeda. Ja osobiscie czekam na aktualizacje VR i maja kolejnego klienta :>
https://www.youtube.com/watch?v=du6svxbKvy0
Słusznie. Bo taka postawa twórcy No Man's Sky należy do rzadkości, bo większości korporacji zwykle porzucają niedoskonałe gry i zabierają za tworzenie kolejne gry w celu wyłudzanie kasy z portfeli graczy. Inne firmy porzucili zepsute gry i uciekli razem z kasy.
Twórcy No Man's Sky dają dobre przykłady innymi, że nie warto porzucić zepsute gry i naprawić, by móc dotrzymać obietnicy w miarę możliwości. Odzyskali zaufanie i szacunek graczy, a to jest coś.
Bethesda, uczcie się od nich!
Chyba się uczy, bo są ciągle dodawane nowe mniejsze i większe aktualizacje, ale nie będę się wypowiadać bo sam w tą grę nie grałem.
Ktoś pamięta Medal of Honor Warfighter? 2-3 miesiące wspierania i koniec. "Za mało sprzedanych egzemplarzy" ~ EA
Wszystko fajnie, ale to był raczej ich obowiązek, żeby tą grę naprawić.
Albo powiem inaczej bo bzdury wypisuję. Jeśli chcieli pozostać w branży i dalej zarabiać to niestety musieli ją naprawić. To nie są potężne korporacje (EA, Bethesda itd.), żeby pozwolić sobie na taką klapę (Sean bierz przykład z Todda, Fallout 76 to porażka dla graczy i branży growej, ale nie dla Bethesdy. To dopiero jest pozytywne myślenie i duch walki.) i dalej robić gry bo i tak się sprzedadzą. To początkujące studio, które zawiodło graczy i straciło ich zaufanie, więc musieli je odzyskać.
I taka mała uwaga: lepiej żeby Sean przy następnej produkcji nie obiecywał za wiele (tak jak to robił przy NMS) tylko był bardziej szczery, lepiej to wyjdzie dla studia jak i graczy.
Ale tak poza tym to bardzo dobrze, że No Man's Sky się rozwija, miło to widzieć. I liczę na to, że wciąż będą większe aktualizacje, które dodadzą całkiem nowe elementy. Ważne, że ekipa się nie poddała i ciężko pracuje. Gdyby tak tylko przed premierą NMS zrobili...
I to jest wlasnie przykre - takie male studio, chcac pozniej wypuscic nowa gre, musialo naprawic stara, bo inaczej nowej gry nikt by nie kupil. A takie molochy maja w d..., gier naprawiac nie musza, a i tak nastepna gre sprzedadza bez problemu
Andromeda boli najbardziej... Gra wybitna nie była fakt, ale tragiczna również nie. Zasługiwała na więcej :(
A dla twórców No Man's Sky wielki szacun. Nie jedna gra by potrzebowała takiego wsparcia.
Ci "fani" zachowali się tak jakby Hello Games co najmniej ufundowało nowy szpital dziecięcy. Bez przesady ludzie.
Twórcy kłamali i sprzedali im wybrakowany towar a ci jeszcze dziękują. Łaski nie robili - powinni zrobić więcej włącznie ze zwrotami pieniędzy.
Tia, szczegolnie cebulaczki, ktorzy w grze ponajbijali po 80-100h a i tak plakali o zwroty (co niektorzy nawet dostali). Zapewne jestescie jednymi z nich?
Co niestety nie zmienia faktu, że obrzydliwie okłamywali graczy w trakcie kampanii promocyjnej... no ale udało im się zachować twarz i honor. A ten gest w postaci bilboardu pokazuje, że gracze potrafią okazać wdzięczność gdy sami otrzymają szacunek.
Absolutnie nie popieram takich akcji.
To, że poprawili grę po premierze (a raczej doprowadzili do stanu jaki obiecali na premierę), w żaden sposób nie usprawiedliwia jawnych kłamstw przed premierą.
Tak długo, jak długo gracze będę 'wybaczać' i zapominać, tak długo będziemy dostawać perełki pokroju Fallouta 76 czy Anthem.
To fakt...
Na rekigii cie nie uczyli, ze jak ktos naprawia swoje bledy to trzeba wybaczac?
Wam to nigdy w dupach sie nie bedzie podobac. Wielki szacun dla Hello Games, jako jedyni pokazali ze mozna.
Wiele gier wychodzi dopracowanych i zgodnych z obietnicami już w dniu premiery, a ich twórcy nie dostają billboardów z podziękowaniami. Ja rozumiem, że sporym wyczynem jest powstać gdy się upadło, ale jeszcze większym jest nie potknąć się, co jednak wielu studiom się udaje.
Potknąć się każdy może. Gorzej, jeżeli ktoś potyka się o własne nogi z własnej niezdarności.
Tak tylko ze jeszcze chyba nikt po tak wielkim upadku, nie podniosl sie tak efektownie. Zazwyczaj poprostu znika bez slowa.
Trzeba było całość przekazać na tą fundację a nie kłamcom dziękować za to że naprawili tytuł za który mieli czelość pobierać pełną cenę !?
Na pohybel z nimi!
hello games nalezy sie jeszcze podziekowanie za skuteczne odsiewanie golowych cebulakow.
GJ!
Fajnie, że to naprawili jak Bóg przykazał, tylko że po pierwsze: gra dalej nie jest tym czym miała być( zreszta to i tak nie było możliwe do zrobienia ale mniejsza o to), a po drugie: takich sytuacji w ogóle nie powinno być na pierwszym miejscu. Na przyszłość niech nie rzucają słów na wiatr i nie obiecują gruszek na wierzbie. Tylko tyle, nic więcej nie trzeba.
Dalej smród pozostał. Nie tykam tego, bo dalej nie ma w pełni proceduralnego świata.
Tzw. "Pic na wodę" , może łykną angole.