10-minutowy gameplay z Oddworld Soulstorm z targów E3 2019
Lorne Lanning podkreślił jednak, że tym razem jest to bardziej 2,9D, bowiem tła, które widzimy podróżując po planszach niejednokrotnie są w rzeczywistości częścią poziomu – możemy trafić do tych miejsc, jeśli znajdziemy drogę.
Tym razem? Tocz w starusienkim Abe's Odyssey już funkcjonował taki patent :)
Dokładnie. Nawet Abe's Exoddus też powtórzył ten sam patent. O ile pamiętam, nawet platformówka Lomax też miał coś takiego. Żaden nowość.
Z tą różnicą, że starsze gry Oddworld są w klasyczne 2D.
widać ,że kombinacje się zaczęły , jakaś niepojęta sieczka się zrobiła z klimatycznej,mrocznej , prostej gry...
Wszystkiego za dużo , miliony znajdziek , tworzenie przedmiotów czekać jeszcze na lootboksy , bardziej rozprasza niż pozwala się wczuć w atmosferę , chowanie się w szafkach rodem z Alien Isolation , wygląda jak jakaś strzelanina , gdzie rozwiązywanie łamigłowek i klimat..
New 'n' Tasty mi się nie podobało - nadal wersja oryginalna ma lepszą atmosferę. Ten remake ma całkiem inny kierunek artystyczny, który jest po prostu brzydki.
Ja też mam podobne odczucie. Kamera 2D w Abe's Oddysee i Abe's Exodus również też ma swój urok. To kwestia gustu.
Wygląda świetnie. Czekam na premierę.
Wygląda fajnie, mój wujek który od wielu lat nie gra ma nadal ps1 i robi wyjątek właśnie dla oddworlda i przechodzi go od czasu do czasu na pewno się ucieszy. :D