Widzieliśmy Dying Light 2 i bardzo nam się spodobało!
"gdy okaże się, że mamy do pokonania naprawdę wysoką ścianę, pasek wytrzymałości będzie się powoli wyczerpywać." Wreszcie ktos wprowadza jakies bardziej realistyczne mechaniki wspinania w odroznieniu od gier gdzie wbiega sie na dowolnie wysoka i zupelnie gladka powierzchnie nawet nie zwalniajac tempa zeby nastepnie zjechac ze stumetrowej tyrolki trzymajac sie liny golymi rekami.
Z tego co widziałem, nawet podczas rozglądania w trakcie wspinaczki spada wytrzymałość - fajnie. Podkręci to trochę atmosferę, zmniejszając czas na zastanowienie
więcej emocji podczas ucieczek w stylu parkour
Z tego co widzę to będzie to ulepszona wersja jedynki co mnie bardzo zadowala. W zasadzie czekam bardziej niż na CP. Zastanawiają mnie te zoombiaki, skoro w dzień będzie ich mniej to czym zostaną zastąpione? Ludźmi? Jeśli tak, to mam nadzieję że walka z nimi będzie na tyle ciekawa że nie będę cały czas biegał z łukiem. No i mam nadzieję że będzie dużo elementów nocnych. W jedynce było mało misji które trzeba było wykonywać w nocy, chociaż później już nawet nie wracałem do kryjówki na noc, to fajnie byłoby mieć więcej spotkań z Koszmarami.
Aha, no i ankieta trochę dziwna, może być super (czyli rozumiem 10), albo tak średnio (5-7), a gdzie opcja dobrze, czyli tak pomiędzy tymi dwoma?
Nie no jak to boli... To nie gameplay tylko podziwianie widoków. Niech ktoś tak spróbuje pójść do sklepu pod domem, nie obracając głowy na szyi tylko powoli obracając się całym ciałem. Bez szarpnięć i gwałtownych ruchów.
jak tylko tyle uzbieram to nie widze innej mozliwosci mistrzostwo swiata ,