Walka z bossem w Final Fantasy 7 Remake – pierwszy długi gameplay
Czyli jednak, zamierzają rozbić każdą z części na osobne gry, za które trzeba będzie zapłacić pełną cenę... Z drugiej strony obiecują, że będzie dużo zawartości i pierwsza część będzie pełnoprawną długą grą, o czym mają niby świadczyć aż 2 płyty BD. W tej sytuacji na pewno wstrzymam się z preorderem, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, jakie będą recenzje i pewnie wezmę jak trochę cena spadnie.
Co do gameplaya który pokazali, jestem pozytywnie zaskoczony. Bardzo spodobał mi się ten nowy system walki - z jednej strony dynamiczny, a z drugiej taktyczny.
W klasycznym ATB mimo wszystko zawsze raziło mnie to, że postacie stoją bezczynnie i mogą wykonać tylko jedną akcję po napełnieniu paska, dlatego niemal zawsze wybierało się najsilniejsze skille przez co wiele komend jak zwykły "Atack" się po prostu nie używało, chyba że na słabe moby. Tutaj niejako ten zwykły "Atack" przeniesiono w formie dynamicznej akcji, poruszamy postacią, robimy uniki, ataki zadają niewielkie obrażenia napełniając jednocześnie ATB, które to aktywowane zatrzymuje czas jak dawniej i pozwala wybierać silniejsze skille. Przełączanie postaci też wyglądało całkiem zgrabnie. Jak na razie kupili mnie tym systemem walki, świetny kompromis pomiędzy starym i nowym.
Produkcja tej gry, przy takiej skali jaką zaprezentowali, absolutnie rozumiem decyzję. Sam pokaz dla mnie był świetny, zdecydowanie najlepszy na całych targach. System walki wygląda tak jak powinien wyglądać współczesny, wysokobudżetowy Final Fantasy. Oby w XVI było podobnie.
Cala gre przejdziemy nie myslac i trzymajac jeden przycisk attack. Super! na to czekalem. Tak jak to zostalo zrobione w FF15!
To tak samo jak w starej wersji gdzie wystarczyło tylko klikać przycisk "Attack" w większości walk.
Kompletnie nie kupił mnie system walki... serio na tym gameplayu się po prostu nudziłem, gdzie nie mam kompletnie problemu wskoczyć teraz w oryginalną grę i świetnie się bawić przy turowych starciach. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, być może wynika to z samego pokazu, bo wstawki z trailera z Tifą podobały mi się znacznie bardziej niż kilkuminutowe klepanie bossa.
Oprócz CP2077 najlepsza gra targów. System walki jest świetny jak pisał kolega wyżej, turowy lub dynamiczny do wyboru. Te spowolnienia czasu i możliwość wybrania na spokojnie akcji - idealnie.
Wizualnie super, no i pokazali dziewczyny w akcji. Tifa prezentuje się bardzo yyy sexy? Tylko boli, że pocieli na części i nie wiadomo jak długo przyjdzie czekać na następną część i ile ich będzie.
Po reakcji publiczności wnioskuje, że jednak łatwo jest na ludziach zarabiać.