W lutym kupiłem nowego pada do PS4 na morele.net
Dużo nim nie grałem, bo mam innego, ale teraz chcieliśmy pograć w gry dwuosobowe i zauważyłem, że prawa gałka/grzybek co chwilę odskakuje w lewą stronę a czasami nawet się zacina i kamera cały czas się w lewo obraca.
Co z tym dalej zrobić?
Mam tylko pada, pudełko i fakturę elektroniczną z morele.
Na morele jest napisane, że jest to gwarancja producenta.
Olać gwarancję, powołać się na rękojmię. Tym bardziej, że wada ujawniła się w okresie 6 miesięcy od zakupu. W przypadku rękojmi, dochodzisz swojego od sorzedawcy, a nie producenta. Tylko w piśmie / formularzu kontaktowym trzeba wyraźnie zaznaczyć, że powolujesz się na rękojmię (ewentualnie niezgodność towaru z umową), bo sklep potraktuje to jako gwarancję (co jest dla nich dużo dużo wygodniejsze).