Planet Zoo | PC
Szykuje się na prawdę bardzo dobry symulator ogrodu zoologicznego. Ciekawe, czy uda im się stworzyć taki klimat jaki istniał w starym, poczciwym Zoo Tycoon 2. Z niecierpliwością czekam na pierwszy gameplay na targach E3!
Wiem, że trailery z reguły są cudowne i pokazują najlepsze elementy gier, ale jeśli ta gra będzie wyglądać chociaż w 1/10 jak w trailerze to w końcu będzie godny następca Zoo Tycoona
Planet Coaster jest git, więc jeśli zrobią Planet Zoo tak samo git, to będzie bardzo git!
No i w końcu będzie również Polska wersja językowa, mam nadzieje, że dopracują interfejs i zrobią porządny toturial a nie jakieś filmy na YT .
Czekam niecierpliwie! Po trailerach widać boską grafikę, a patrząc na liczne zdjęcia widzę mnóstwo gatunków zwierząt.
W grze widać młode zwierzęta, więc jest nadzieja na to, że będzie wprowadzony system rozmnażania zwierząt, oby nie polegał tylko na dobraniu dwóch zwierzaków tego samego gatunku i pstryk z chmurki wyskakuje mały zwierzak. Mam też nadzieję, że będzie to w miarę rozbudowana i skomplikowana gra, bo zazwyczaj bywa tak , że czym ładniejsza grafika tym mniejszy poziom skomplikowania rozgrywki.
Dlaczego trzeba czekać jeszcze do 5 listopada ;( Jestem tak podekscytowany chciałbym w to zagrać już dziś
Ładna gra, fajna, ciekawa i kompletnie nie grywalna. Podziękowania dla programistów. Budowanie to kuriozum, mechanika gry niezrozumiała. Wczesna alfa??? Wielka szkoda.
pograłem około 40 godzin i daję mocną 8.
Gra ma swoje wady, potrafi wywalić do pulpitu jednak największy jej problem to moim zdaniem.
Poziom trudności...
Nie wiem czy zrobiłem dobrze ale zagrałem 6 map na trybie Kariera i włączyłem sobie Franczyza. Fakt na początku mało kasy nic nie mamy i jest ciężko coś zacząć ale w tej chwili mam ponad 500 000 gotówki i nie mam co z tymi funduszami zrobić. Fakt że z "Listkami" jest gorzej bo uzbierałem na razie około 10 000 ale to kwestia wyłapania tych rzadszych zwierząt i rozmnożenia ich czyli po prostu trzeba siedzieć i grać.
Jak dla mnie brak wyzwań (bynajmniej na trybie Franczyza) w tej grze.
witam.. zbudowalem wybieg dla likaonów i jest on otoczony drewnianym ogrodzeniem o wysokości 3m. problem polega na tym że poszczególne przęsła się same burzą nie wiedzieć czemu ??mam narazie tylko jednego likaona
Musisz stworzyc strefy robocze i przypisac do nich inżyniera, tego faceta od napraw.
Przegralem w to wiele godzin, tylko franczyzna. Nie lubie kampani w takich grach. Gra jest jak dla mnie wymagająca w niektórych kwestjach. Caly czas trzeba cos kontrolowac, nie ma wytchnienia. Ekonomia jest bardzo przyjemna. Mam jednak nadzieje że dodadzą więcej zwierzaków. Graficznie cudo. Niektórym może przeszkadzać budowanie, ale po wprawieniu się co gdzie jest, można budować mega parki.
Oczywiście jest 18 wersji językowych poza językiem Polskim! Brawo Polacy, wasz wstyd (nazywany utratą klimatu), przed naszym pięknym językiem sprawia, że z roku na rok, mamy coraz mniej gier z pełnym dubbingiem. Brawo!
czlowieku nie wiem co ty masz za piracka wersje ale polska wersja jest wiec nie marudz xd oczywiscie jesli chodzi o napisy a polski dubbing jedynie redzi maja w miare dobry bo maja hajs.
No nie chcę nic mówić, ale tak. Ta gra jest skierowana przykładowo dla 8 latków bo ma PEGI 3 XD
Miałem spore obawy przed zakupem tej gry bo w necie krąży w okół niej opinia jako bardzo skomplikowanej. Szczerze mówiąc jest bardzo rozbudowana ale wszystko jest dosyć jasne albo wychodzi z czasem. Dawno się w nic tak mocno nie wkręciłem i nawet nie wiem kiedy mijają mi godziny na układaniu kamieni w jakieś efektowne skałki na wybiegach dla zwierząt. Jest mnóstwo narzędzi i możliwości by zbudować idealne wymarzone zoo. Bardzo polecam
Angielskiej wersji jest napisane Thomson’s Gazelle, to w polskiej wersji to powinno być nazywane Gazela Thomsona nie jakie inna nazwa. Dlaczego wersji polskiej nie ma napisane Gazela Thomsona? Proszę o wyjaśnienie
Inna czyli jaka?
Bo w języku polskim nie ma już takiego gatunku. Zmieniono polską nazwę na gazelopka sawannowa
kampania super.
Gra wolna przydałaby się większa interakcja z innymi wyzwania itp
Gra ma praktycznie jedną wadę. Ogromną i ciągle rosnącą liczbę DLC. Jeśli ktoś chce dokonać zakupu dziś, bez żadnych promocji, to musi porządnie portfel przetrząsnąć, a im dłużej odwleka się zakup, tym gorzej, bo dodatków ciągle przybywa. Ta wada zmienia jednak się w zaletę gdy już grę posiadamy. Koszt pojedynczego dodatku nie jest duży a gra z każdym kolejnym DLC staje się coraz lepsza. Poza tym, cud miód i maliny. Nie czytajcie głupot powyżej. Gra jest w pełni spolszczona i nie potrzebuje żadnego dubbingu (chyba, że ktoś potrzebuje polskich powarkiwań zwierząt), nie wywala do pulpitu i nie ma praktycznie żadnych technicznych problemów. W grach turowych można doświadczyć syndromu jeszcze jednej tury, tutaj można doświadczyć syndromu jeszcze jednego wybiegu, a wszystko to w bardzo dobrej oprawie graficznej i z mnóstwem mechanik, dzięki którym można zbudować dokładnie takie zoo, jakie chcemy.
Nie da się w to kupsko grać.
Interfejs jest tak nieprzyjazny i nieintuicyjny, że szukanie czegokolwiek to katorga. Obiekty są pogrupowane bez żadnej logiki, wszystko bezsensownie nawalone gdzie popadnie.
Budowanie udziwnione do granic możliwości, nawet postawienie głupiej tabliczki nie może być normalne. Umieszczanie budynków jest męczące i irytujące, co chwilę coś gdzieś blokuje i trzeba uprawiać istną ekwilibrystykę ustawiając cokolwiek.
Nawet budowanie ścieżek jest nienormalne. W każdej grze tego typu po prostu klikasz w jednym miejscu i ciągniesz na taką długość jaką chcesz, a jak chcesz skręcić to klikasz ponownie i znowu ciągniesz w pożądanym kierunku. Ewentualnie ciągniesz prosty kawałek, a potem robisz z niego łuk. Dobrze jest to zrobione na przykład w Cities Skylines, ale też w wielu innych grach, praktycznie we wszystkich tycoonach. Ale nie tutaj. W tym kupsztalu nawet tak banalny i przyjemny element jak budowanie dróg musi być udziwniony do granic możliwości. Tutaj się buduje po kawałku, a długość kawałka sobie musisz ustawić. Jak się w pewnym momencie okaże za długi, to musisz wybrać krótszy. Skręcanie ścieżkami to już w ogóle istna tortura.
Do tego należy dodać straszliwie niewygodne i nieintuicyjne (jak wszystko w tej grze) sterowanie podczas budowania, a nawet podczas poruszania i rozglądania się po mapie. Nawet kliknięcie na budynek, by się dostać do jego menu, jest udziwnione i utrudnione, bo klikasz, a otwiera ci się inne menu - menu grupy budynków, czy inne gówno, nie wiedzieć czemu. O podobnych debilizmach mógłbym napisać drugie tyle, ale nie ma sensu. Myślałem, że da się do tego przyzwyczaić, ale to wszystko jest tak z***bane, że trzeciego dnia gry poległem.
Za to można stawiać drzewa na drzewach, pod różnymi kątami i tworzyć z tego niesamowite konstrukcje. Przykład na screenie. Co autorzy mieli na myśli?