Nowy zwiastun moda Fallout 4: Capital Wasteland
Sztuka dla sztuki. Gdzie tu sens przeportowywać z jednego starocia na drugi staroć?
Jakby zrobili tego porta na jakiejś ładnej i dobrej technicznie grze, to by to miało sens.
Ale bardzo ładne logo to coś ma.
@topyrz @Salzmore
No właśnie! Ma to nawet jakiś sens, gdy assety (modele, tekstury i animacje) ze starej gry, wrzuci się na nowy silnik, bo wtedy nawet lepsze oświetlenie czy efekty post-procesowe potrafią zdziałać cuda (patrz Dead Space i Bioshock na silniku Unreal Engine 4 albo Stalker na CryEngine).
Tutaj natomiast mamy sytuację, gdy gra szkaradna, staje się trochę mniej szkaradna... Przeniesienie "jedynki" lub "dwójki" miałoby więcej sensu.
Przeniesienie "jedynki" lub "dwójki" miałoby więcej sensu.
no jest jakiś mod który przenosi F2 - Way of the Chosen, ale postęp nad pracami jest tak wolny, że nie zdziwiłbym się gdyby w ogóle nie wyszedł.
o, kolejny mod przenoszący starą grę na nowy silnik, w między czasie wyjdzie nowy fallout, i ludzie zaczną przenosić na niego 4, i tak kręci się karuzela spier"""lenia, oblivion jak nie przeniesiony na silnik skyrima, tak nie przeniesiony, nie wspominając o przeniesieniu morrowinda na silnik obliwiona xD ciekawe czy ktoś przenosił daggerfalla na silnik morka xD śmiechu warte xD
Daggerfall jest przenoszony od jakiegoś czasu na silnik Unity. Już prawie cała zawartość została przeniesiona.
Poza tym nie myl portowania od remake'owania. Skywind i Skyblivion to remake'i Morrowinda i Obliviona na silnik Skyrima. Remake Morrowinda na silnik Obliviona dawno został skasowany. A same prace wolno się posuwają, bo nie dość, że ekipa mała i złożona z ochotników to jeszcze pracują nad grą w czasie wolnym.
ależ ja niczego nie mylę, "przenosi" użyłem jako uproszczenia, bo teoretycznie to właśnie robią, przenoszą starą grę na nowy silnik, a ja tylko wyśmiewam tego typu podobne inicjatywy, bo jak sam piszesz, morroblivion został anulowany, i to samo z dużą dozą prawdopodobieństwa czeka wszystkie inne podobne projekty, i w tym wypadku również sam sobie podałeś przykład, dla którego tak się stanie, mianowicie zbyt dużo pracy, przy zbyt małej ilości osób, które w dodatku robią to nieodpłatnie w swoim ograniczonym czasie wolnym, co również napisałeś. a sam projekt zwyczajnie autorów przerasta. Co innego zrobić moda do gry, która tylko powiedzmy wykorzystuje już assety owej gry, nawet przywołując tego moda co kiedyś wyszedł, z nową mapą i całkiem nowym wątkiem fabularnym nie związanym nawet ze skyrimem, owszem ambitny projekt ale nie równa się z ogromem pracy przy "przenoszeniu" starej gry, jej wszystkich questów na nowy silnik. Dla tego z kolei napisałem, że w między czasie zdąży wyjść kolejny TES/Fallout, co spowoduje iż kolejny projekt zostanie porzucony ze względu iż jest już nowszy/usprawniony silnik, to po co robić na stary i nie aktualny? i tak się kręci błędne koło, owszem modderzy pracujący nad tym zdobywają sobie doświadczenie, które pewnie pomoże im się dostać do jakiegoś studia produkującego gry, ale my nie otrzymamy remaku na który hype swego czasu był całkiem spory.
Skyblivion został porzucony ze względu na zbyt duże ograniczenia silnika Oblivion, a nie dlatego, że wyszedł Skyrim. Skyrim ma w sobie znacznie więcej z Morrowinda, niż Oblivion mógłby mieć kiedykolwiek. Do tego Skyrim posiada liczne usprawnienia względem Obliviona - od modelu walki i modelu postaci to jakość renderowania terenu.
Kolejna sprawa to nie napisałem, że Skywind powstanie jako produkcja darmowa. Prawdopodobnie będzie dostępna do kupna ze sklepu z modami, tak jak każdy ambitniejszy obecnie projekt.
Przenoszenie gry na nowy silnik a robienie jej od podstaw to 2 zupełnie różne terminy. Skywind jest robiony pod każdym względem od całkowitej podstawy. Licząc nie tylko od assetów, pancerzy, budowy mapy, ale także pod względem audio, prowadzenia fabuły, rozmów z npcami (każdy dialog ma mieć VO). Projekt jest mega ambitny w przeciwieństwie do takiego Skyblviona, który jest nieco bardziej dopieszczonym portem Oblviiona.
Tyle tych modów zapowiadanych jest stale, były F1 i F2 na silniku F3, jak i F4 też, FNV na F4 a do tego na FNV i F4 też po kilka zapowiedzianych. Ktoś grał w ten najnowszy do FNV w ogóle?
To jak się nie znasz, lub raczej nie wiesz nic o temacie to się nie wypowiadaj nic nie wnoszącą wypowiedzią, tyleż myśląc że wiesz lepiej to napisz coś w temacie miast poprawiać sobie nastrój komuś dosrywając bo w życiu ci nie wyszło.
Jeżeli mają czas i chęci, niech robią. Kto wie, może to nawet grywalne będzie (pomimo tego, że specjalnie dobrze to nie wygląda - ale przy takich produkcjach, to akurat szczegół)
Nie gralem w F3 wiec jak dla mnie dzwiek moga zrobic od nowa i chetnie zagram. Ciekawe czy pojawia sie do tego kolejne mody na podstawie tych z F4