Red Faction Evolution - THQ Nordic szykuje nową odsłonę serii?
Guerilla jest fantastryczny. Mam jeszcze niesprawdzoną edycję ReMARStered, mam nadzieję że nie pójdą bardziej liniową drogą jak RF:A. Ani nie zrobią kichy jak RF2...
Zgadzam się z przedmówcami: w Armageddonie schrzanili wszystko co mogli: poszli w liniowość zamiast sandboksa, zeszli pod ziemię, co ograniczało rozwałkę i do tego wrogami byli jacyś kosmici.
Gdyby tak zrobili połączenie Guerilli (open world, rozwałka budynków, ludzcy przeciwnicy) z "jedynką" (destrukcja terenu i myślę że widok FPP też mógłby być dobrym pomysłem) to mogłoby wyjść z tego coś bardzo satysfakcjonującego.
Na pewno jest to marka, na powrót której bardzo liczę.
Ogólnie widowiskowa i w miarę realistyczna rozwałka obiektów w czasie rzeczywistym to coś czego brakuje w tej generacji. Wielka szkoda, że zarzucono rozwój tej technologii.