Właśnie straciłem dostęp do konta steam. Miałem token, mimo tego niby dostałem SMS z kodem(nic nie dostałem na telefon) i usunęli go. Czy mam sie obawiać o swój numer? (mam abonament)
Bardzo śmieszne, za żadną, nigdzie nie dawałem numeru. Po prostu wywaliło mi konto, nagle patrzę że usunęli mi token przez SMS który dostałem (chodź nic takiego nie było)
Chodzi mi tylko o to jakim cudem ten haker zdobył ten SMS i czy nie moze generować jakiś innych kosztów.
Sorry, nie mam czasu na durne komentarze, jak chcesz pomóc to przejdź do rzeczy.
Skoro twierdzisz, że masz dwuetapową weryfikację to popytaj rodzinkę/kolegów, pewnie ktoś Ci podkradł telefon.
Fajnie się bawicie... A ja tylko zapytałem... Wszystko miałem przy sobie... Grałem, nagle mnie wywaliło z steama, nie potrafię się zalogować, a tu zmienione e mail i usunięty token... Tylko jak usunęli ten token skoro miał być tak bezpieczny... Jak niby przechwycili tego SMS co niby dostałem?
Jak niby przechwycili tego SMS co niby dostałem?
To jest akurat bardzo proste. Masz w telefonie jakieś malware, które daje hakerom pełny dostęp do urządzenia. Zapewne ściągnąłeś go z jakąś darmową aplikacją. Zobaczyli, że masz zainstalowane Steama, więc postanowili go przejąć. Takie oprogramowanie potrafi przejmować wiadomości tekstowe i zacierać ślady, więc wygląda to tak jakbyś niczego nie dostał.
To co Ci się przydarzyło to faktycznie podejrzana sprawa, a tak serio mam nadzieję że napisałeś już w tej sprawie do pomocy technicznej Valve? Mi do głowy przychodzi kilka pomysłów, korzystał może ktoś z Twojego telefonu poza Tobą? Wiem że normalnie nie da rady przekierować smsa jak połączenia, ale istnieją aplikacje które już to potrafią. Sprawdzałeś czy ktoś czegoś takiego nie zainstalował u Ciebie i nie ukrył? Bo w takim wypadku nie dziw się, że podejrzenia padają na najbliższe otoczenie.
Powiem Ci tak, ja też się do tego przyczyniłem, gdyż się zalogowałem na złej stronie niż miałem. Wiem, że przez głupi błąd straciłem konto, ale jak wspominałem, ciekawi mnie, jakim cudem usunął ten token...
Wbijaj na support, on prędzej ci pomoże niż my.