Zna ktoś jakieś MMORPGi w których po śmierci byliśmy przenoszeni do osobnej krainy - limbo, spirit realm czy coś w tym stylu - i aby wrócić do "normalnego" świata trzeba było się w jakiś sposób wydostać (quest, przejście z pubktu A do B, czy zabicie x potworków)? Pamiętam, że dawno temu w coś tekiego grałem, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć tytułu. Jeśli coś znacie to podrzućcie tytuły ;)
Allods online coś takiego miało że jak się padnie to trafi się do takich zaświatów można łatwo wyjść ale za to ponosi się jakieś ujemne kary a tak można odczekać i kar nie ma. jak chyba pamiętam,
Pewnie nie o to ci chodzi ale w wowie potrzeba pójść do ciała żeby się wskrzesić. W innym wypadku dostajesz debuffa na 10 min który sprawia że masz mało życia, g dmg robisz i tracisz 25% wytrzymałości wszystkich itemow w ekwipunku.
Hmm, może więc Wizardry Online (btw jedne z BARDZO nielicznych MMO gdzie działał też system "permadeath")
jak wygladała śmierć masz na samym starcie załączonego filmu
https://www.youtube.com/watch?v=ZPK0Ozn73v4
a tu lista gier z "corpse run"
https://www.giantbomb.com/corpse-run/3015-1236/games/
Niestety. A wiecie może czy wśród wymienionych tytułów, znajduje się jakiś z podobną mechaniką? : Shaiya, Runes of Magic, Aion, Lineage 2, Archeage, Continent of the Ninth, Vindictus, Riders of Icarus
Secret World coś takiego ma, ale to jest tylko biegnięcie do swojego ciała. Co ciekawe, czasami musisz specjalnie paść, żeby pogadać z pewnymi npcami, których za życia nie zobaczysz ^^
w Ultimie Online po śmierci zmieniałeś się w ducha - dosłownie - kolesia w białym prześcieradle. DO tego, zmieniała się paleta barw i widziałeś świat na czarno-biało. Nie mogłeś porozumieć się z żywymi graczami - mogli Cię oni widzieć (po naciśnięciu przycisku akcji bodaj) ale to co do nich pisałeś oni widzieli jako "OooOOoooOOOooooo" xD
Odradzałeś się po dojściu do najbliższej kapliczki.