Days Gone - porównanie graficzne pokazu na E3 2016 z finalną wersją
Mimo to, gra nadal działa jak kupa. To jak ta produkcja często "gubi" klatki pokazuje ile pracy w optymalizacje muszą włożyć twórcy, żeby gry jakoś wyglądały i działały na tym tosterze zwanym konsolą.
No cóż.. nie od dziś wiadomo, że na pokazach grafika jest lepsza, niż ta, którą finalnie widać w produkcie. I nie dotyczy to tylko gier na konsolę, a w tym przypadku jest gorzej, bo jednak konsola nie ma takiej mocy, by sobie radzić z piękną grafiką. Stosują więc różne sztuczki, zaś sam poziom detali i tak zazwyczaj jest niższy, niż na pokazach. Nie zmienia to jednak tego, że jak na możliwości konsol i tak grafika jest ładna, a ja osobiście nie odczuwam dyskomfortu grania w tych 30fps. Dla mnie zawsze istotne było tylko to, by gra wyglądała jak najlepiej, przy jak najmniejszym klatkowaniu, a poziom stosunku grafika-fps w przypadku gier na PS4 jest dla mnie osobiście zadowalający :) nigdy nie oczekiwałem(na szczęście) od gier na konsolę wodotrysków graficznych - od tego mam komputer ^^
Days Gone - porównanie graficzne pokazu na E3 2016 z finalną wersją
Takie czasy.
To co twórcy ukazują na E3, to zupełnie inne gry niż to co później wypuszczają na rynek - i w większości przypadków chciałbym zagrać i dostać ten wyżej prezentowany tytuł na E3.
Tak, rozumiem że to tylko prezentacja by zachęcić wszystkich do kupna gry, ale w moim słowniku to celowe wprowadzenie klienta w błąd, co można spokojnie podciągnąć pod oszustwo.
Grafika grafiką ale zmiana animacji jest widoczna aż nadto. Byłem zaciekawiony tą grą ale patrząc na to, że po prostu biega się po planszy i redukuje liczbę zombiaków to odpuszczę.
Gra będzie wyglądać jak na e3 za pół roku jak wydadzą ją na PC. Ewidentnie jest już
przygotowana do wydania.
Lmfao, tytuł Sony na PC.
Możesz pomarzyć.
jakby ją wydali na PC, to pewnie wyglądałaby 2x lepiej, ale nie ma opcji, bo to ex od Sony
Days Gone na PC--->
12dura
Z Quantic Dream czasami nie jest trochę inaczej niż z innymi devami spod szyldu Sony? Quantic robił już gry na PC to raz i po prostu zakończyli umowę z Sony i już nie są ich developerem. Nie liczylbym na coś takiego w przypadku Naughty Dog czy Bend
Ewidentnie jest już
przygotowana do wydania.
Niestety, ale nie jest. Tak jak żadna inna gra od wewnętrznego studia Sony od czasów PSX az do dziś. Pozostaje Ci jedynie oglądanie rozgrywki na YT.
Ja za to już czyszczę siedliska zombie od premiery, a samą grę bardzo polecam użytkownikom czarnuli , bo to najlepszy na chwile obecną "post apo zombie game" od czasów Dying Light
O Yakuzie tak samo gadałeś :)
Duża gra zachodniego dewelopera dostała downgrade? Szok i niedowierzanie!
Kij z grafiką, gameplay i brak ponad połowy skryptów wygląda teraz jak jakaś wersja bety tej gry.
Downgrade? W życiu. Doskonale wiem jak wyglądają gry na ps4 na dysku oprócz Days Gone mam też RDR2, GTA V czy Wiedźmina i bez watpienia DS wygląda należycie dobrze. Na minus względem RDR2 tekstury gdzieniegdzie kamieni ale na plus wszelakiej gammy zjawiska pogodowe. Oczywiście, RDR2 też tym stał ale tam np jak zaczynało potężnie padać to na ekranie pojawia sie mleko, ustawisz kamere nad glowe bohatera i tego deszczu prawie nie widać. Natomiast tutaj deszcz, pioruny czy same oświetlenie to istny majstersztyk. Dla przykładu... Wiedźmin pochodnia i ps4 poswieci ci na odległość 3 metrow, bardziej przeszkodzi niż pomoże... W Days Gone swiatlo z np motocykla rozchodzi sie pieknie. PS. Drzewa, w żadnej innej grze nie widziałem żeby tak realistycznie sie zachowywaly podczas burzy. A co do spadków, na wersji 1.04 spotkałem i klepalem dwie hordy z czego jedną zabiłem i obylo sie bez spadków. Natomiast to co zauważyłem, to to że jak już ta gra klatki traci to jakby w sposób kontrolowany. Nie ma sytuacji żebyś grał w 15 klatkach, oczywiście zaznaczam nie walczyłem poki co z ogromna horda ale wydaje mi sie że większość tego zalu o płynność tyczy sie podstawowej wersji gry gdzie gra bodajże po godzinie grania zapychala ram xd. Obecnie gra chodzi naprawde płynnie. I to co mowie, jak traci klatki to jakby to powiecziec... Robi to inaczej niż inne gry.
Na pierwszy rzut oka to oswietlenie jest inne, ale to raczej nie wynika z downgradu tylko z innej pory dnia
Co prawda do najladniejszych gier czyli U4, RDR2, Horizon brakuje, ale to i tak jedna z ladniejszych gier na rynku
Przecież te wczesne wersje na E3 to z reguły demka naprędce sklecone, żeby tylko coś pokazać. Słowem, początkowy etap produkcji. Robią wszystko, żeby wyglądało to jak najlepiej, nie operując jeszcze zasobami, jakby mieli gotową grę ze wszystkimi mechanikami, które kolejno dodawane zajmują kolejne "czasy" hardware'u.
Dobrze, że gracze zniechęcają m.in. poprzez porównania do zbyt naginających rzeczywistość praktyk, ale z drugiej strony, wierzyć w te obrazki przedpremierowe, to tak jak uwierzyć w obietnice przedwyborcze.
Jak by konsole były mocne to by wszystko dodali i dużo rzeczy więcej ale jak zaczęli sklejać grę do kupy aby trzymała stały poziom klatek to zaczęły się schody i przyszło na wyrzucaniu elementów gry aby gra stała się płynna. Powyrzucali roślinność, oświetlenie, dodatkowe animacje, wybuchy, zmniejszyli ilość zombie jednym słowem wszystko ograniczyli. Dobrze że ten pokaz na E3 2016 nie trwał godzinę bo okazało by się że pół gry wyrzucili :) To jest tylko jedna lokacja pokazana ciekawe jak wyglądała wtedy cała mapa, a jak wygląda teraz. Rockstar się bardziej przyłożył do swojej gry. Sony może miało terminy i nie mieli czasu na dopracowanie gry dlatego tak jest jak mamy. Szkoda że gra tylko na konsole chciałbym zobaczyć tą grę na lepszym sprzęcie nawet jak by to była tylko kolejna konsola PS5.
2019 a ludzie dalej nie rozumieją jednej rzeczy: gdy wychodzi jakiś gameplay na E3 etc. to oni pokazują to co mają i będzie wiadome że będą pewnie różnice xD
Czasem jednak końcowy efekt jest lepszy niż na pokazie E3. Patrz Uncharted 4 i God of War (porównanie na Digital Foundry dla niedowiarków). Mistrzowie downgrejdu jak Ubisoft, Ea, czy CDPR, patrzcie i uczcie się :)
Obejrzyj sobie ten film, zawsze go daje jak powstają tego typu artykuły https://www.youtube.com/watch?v=17qTXgm9esg
A wystarczyło utrzymać styl gry z prologu. Nic by nie cięło.
I grasz poniżej 20 FPS.
Po prostu były lepsze kolory. Ale gra wyglądała lepiej...może na PS5 jakimś cudem będzie wyglądać normalnie:)
Nie ma co narzekać.
Prototypy samochodów to też cudo, zobaczcie sobie nową Skodę, nowa elektryczną Hondę itp itd. Zwykle auta dla ludu.
W Toyotach latami montowano te same przyciski (moja Avensis 2012 na ten sam panel sterowania lusterkami co 27 letnia Corolla) czy zegarki.
Deweloperzy nieruchomości? Jak wyglądają projekty, a jak realna inwestycja? Często zmiany, wielkość planów zielonych czy choćby drzewa, które na nowym osiedlu potrzebują lat gdy na prezentacji były wysokie...
Kolekcje ubrań, buty w reklamach, a na samym sobie też inaczej wyglądają.
Już nie wspomnę o np aferach jak Galaxy Fold, który na filmikach i zdjęciach był cudo, a ostatecznie zostaje póki co wycofany (chyba o tym słyszeliście).
Prezentacja zawsze jest wymuskana, tak samo z grami, trailerami serialów i filmów, urywkami utworów itp itd.
Mnie dziwi, że dla was to nie jest normalne. Przecież mamy to na codzień. Rozejrzyjcie się wokół, a nie tylko narzekanie na gry...
Do Watch Dogs może daleko ale widać, że gra jest wyraźnie brzydsza.
Mnie gra się podoba nawet lepsza od RDR2 tu przynajmniej jest akcja, a nie symulator konia. Szkoda że nigdy w nią nie zagram na PC :) Bardzo dobrze że dali pełne spolszczenie nie trzeba czytać tekstów na YT :)
Szkoda,że to chociaż nie konsolowy exclusive na xb1 i ps4.
To teraz zaczął się wyścig która gra szybciej zadebiutuje na PC:
1. Cyberpunk 2077
2. RDR2
3. Days Gone
4. Dying Light 2