30-minutowy pokaz Minecrafta z ray tracingiem
Można robić ładne screeny krajobrazów, ale podczas samej gry sztucznie to wygląda. Wszystko się świeci jak psu jajca, stylistyka traci znaczenie, meh.
"To, w jaki sposób efekty świetlne rozchodzą się po ścianach pomieszczeń oraz podłodze, robi piorunujące wrażenie."
Widziałem to już lata temu w jakimś benchmarku bibliotek DirectX (nie jestem pewien, ale to chyba było w czasach nowości silnika fizycznego PsyhX, także na mnie to nie zrobiło wrażenia, a jedyne zdziwienie że wynaleźli koło na nowo.
Wtedy jednakże jakiś dywan czy flaga powiewała przy ścianie. Czy to była inna technologia i ja z czymś pomyliłem?
Jak zrobią Quake i Thief z raytracingiem to może nawet kupię kartę, która go obsłuży.
Czy gry-online musza zanizac swoj poziom zeby zrownac sie z innymi "growymi portalami"?
Litosci.
Po pierwsze komputer na korym to chodzilo nie mial 2080Ti, a 970 z tego co pamietam.
Po drugie u mnie na 2080Ti i 6700K minecraft z tym modem (ktory zreszta jest dostepny od dluzszego czasu i mozna go testowac samemu) wyciaga w okolicach 100fpsow, wiec nie wiem skad wzieliscie debilna wartosc 30fps.
Po trzecie autor moda bardzo wyraznie pisze ze nie jest w stanie zaimplementowac NVIDIowego raytracingu obslugiwanego przez RTX'y wiec to czy jest to 2080Ti czy 1080Ti nie ma wiekszego znaczenia, po prostu karta liczy promienie.
Po trzecie patch tracing to nie mniej znana wersja rey tracingu tylko raytracing gdzie liczymy dla kazdego pixela wszystko co jest do policzenia a nie tylko wybrane rzeczy (odbicia, swiatlo, cienie etc)
Nagrywali to na dwóch różnych maszynach
Pierwsza 2080ti 8700K, 1080p stabilne 60 fps
Druga 1070ti 720p 30 fps z dropami.
Zbedny bajerek ktory malo co wnosi do a gry a podnosi jej wymagania. Podobnie jak Hairworks ktora nadaje sie do filmow a nie gier... Pewnie za jakis czas ludzie dopiero pograja z tymi ficzerami gdy karty stanieja
Zamiast swiatelek wolalbym zobaczyc destrukcje na jakims fajnym poziomie a nie kolejny zbedny bajer ktory zabija wymaganiami...