Zdolności w Vampire The Masquerade Bloodlines 2
Zdolności w Vampire The Masquerade Bloodlines 2
Mało wampirze te umiejętności... a która z frakcji będzie oferować zdolność wysysanie krwi (i pokrewne)?
@up
Weź wyjdź, błagam...
Animacja przywołuje mi skojarzenia z animacja krótkometrażową od Pixar'a Kittbull'em. Oczywiście nie jest tak ponura
Mam nadzieję, że zdolności nie będą ograniczone tylko do walki, a do rozwiązywanie problemów na wiele sposoby np. omijanie przeszkody za pomocą szybowanie lub mgły. Wtedy gra będzie ciekawsza.
To było sednem pierwszej części, tylko średnio to zrealizowano. Ale w każdym miejscu był a to komputer do zhackowania, a to zamek, a to jakiś kanał czy coś. Już bardzo mało pamiętam z gry, ale mam w głowie pewne urywki i akurat to było dosłownie na każdym kroku.
W tej części odchodzą od typowej magii, a dają takie typowo environmentalne - świadczy o tym, że prawdopodobnie stawiają na danie graczom wyboru w jaki sposób chcą pokonywać wrogów i robić zadania. A to, że protagonista jest z góry upośledzony też dobrze, bo pozwoli uniknąć absurdów typu ciachnij bandytę nożem 40 razy zanim go zabijesz, podczas gdy on morduje potężnego wampira jednym strzałem.
W 1 części było raczej odwrotnie - pod koniec gry jak ostatnio ją przechodziłam, kule nie robiły żadnego wrażenia na mojej tremere, a przeciwnicy w strojach jednostek specjalnych padali na jedno 3 ciosowe combo mieczem (a mogliby i szybciej gdyby moja postać mogła mieć 5 siły, a nie max 4). Inne wampiry z bronią białą też były bez szans. Mi thin bloodzi kojarzą się z cieniasami których porzucono i którym można wcisnąć każdy kit, jak temu niedojdzie na plaży w santa monica xD Ale zobaczymy, może granie taką postacią pozwoli na nieco inne ukazanie świata mroku niż pierwszym bloodlines, gdzie jednak bardzo szybko stawaliśmy się potężni.
Szczerze to jest pierwsza informacja o grze, która mnie naprawdę zaniepokoiła:
- Brak wyboru klanu (jeśli dobrze zrozumiałem, że takowego brak) wydaje się pójściem na łatwiznę.
- Mechanizm dyscyplin thin bloodów chyba zostanie zmieniony w stosunku do książkowego
- Czy będzie w ogóle opcja korzystania z pozostałych dyscyplin? Oryginalnie ją posiadali.
W trakcie gry będziemy mogli wybrać między kolejnymi 5 klanami, będą nas jakby werbować, z tego co wiem w darmowym patchu wprowadzą jeszcze 2 dodatkowe.
W książkach jest dyscyplina Thinblood Alchemy. Umiejki mniej więcej takie same jak zapowiedziane w grze + możliwość imitowania dyscyplin do 4tego poziomu. I zawsze była możliwość uczenia dyscyplin chyba do 3ciego.
No właśnie o tę zdolność imitowania dyscyplin mi chodziło. Zastanawiam się czy nie okroją tego jakoś. Sam mechanizm alchemii w książce też działał inaczej niż u innych klanów i koszt użycia był podwójny. A werbowanie przez klany to nie to samo. W pierwowzorze granie np. malkavem albo nosferatu bardzo zmieniało wiele aspektów gry
Kto go tam wie, teraz możemy zgadywać. Może to przyjęcie do klanu będzie się wiązało z otrzymaniem klątw klanowych, a early game będzie bardziej waniliowy. Skille podstawowe TA na początek, a klanowe jako umiejętności prestiżowe. Jakieś zmiany w grze po przyjęciu do klanu. Na komputerowe granie jest mylion sposobów, by to sensownie ogarnąć. Łatwo też popsuć, pożyjemy zobaczymy.
Z tego co wiem to żeby dołączyć do jakiegoś klanu trzeba wyssać krew jego członka. Przejmujemy wtedy jego właściwości, tak wady jak i zalety. Więc jak wyssiemy malka to pewnie nam odbije.
Jak to? Tylko wyssać krew czy dokonać diablerii? Jak to pierwsze to bez sensu, jak to drugie... to nad wyraz interesujące i nadawało by dużo sensu całości.