Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Masa funkcji w Mortal Kombat 11 wymaga połączenia z siecią

17.04.2019 18:49
😂
1
4
Lovefool
62
Centurion

Jeżeli chcesz zrobić Fatality włącz internet :D... Bez internetu nie ma takiego bicia

post wyedytowany przez Lovefool 2019-04-17 18:50:26
17.04.2019 20:48
Butryk89
2
1
odpowiedz
Butryk89
158
Senator

W takich momentach pozostaje krzyknąć jak Sindel.

17.04.2019 22:25
kaszanka9
3
3
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Goście przy niemal każdym filmie promującą grę wciskali bezczelnie na końcu wyciętą postać, którą dostaniesz jako złożysz pre order w ciemno, no dla mnie to już chamstwo.
Ale widać ludziom nie przeszkadza, dali palec, to teraz nie dziw, że wydawca chce cała rękę.

18.04.2019 00:08
SULIK
4
odpowiedz
SULIK
257
olewam zasady

No trudno aby żyjące wieże działały bez internetu jak ściągają rankingi przez neta, dodatkowo pewnie będą to wieże internetowe do wspólnego przechodzenia czy też rywalizacji - zupełnie mnie to nie dziwi.

Inna sprawa - że nawet osoby z kiepskim łączem internetowym bez względu na to czy kupią grę w wersji cyfrowej czy na płycie i tak będą miały do zassania sporo patchów - już dzisiaj był patch ponad 3 GB, a gra jeszcze nie miała premiery, a całość na konsoli zajmuje już około 40 GB. A idąc dalej - ileż tej prędkości sieci będzie potrzebne do przesyłania statystyk i innych pierdół bez grania online ? pewnie na łączu opartym na 0202122 by to działało normalnie - więc skąd ta panika ?

Szukacie dziury w całym.

A co do mikropłatności - to chciałbym zauważyć, że w każdej odsłonie od MK9 takowe rzeczy były i składało się to na postacie, stroje, tzw. kombat packi i np. tokeny do łatwego wykonywania fatalek czy też odblokowania całej krypty. W skrócie nic dzięki czemu można zyskać przewagę nad przeciwnikiem.

18.04.2019 09:32
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Maczeti
4
Legionista

Grał ktoś w wersje Beta?? Dalej trzeba wciskać przycisk, żeby blokować??

18.04.2019 11:17
5.1
Maczeti
4
Legionista

No dobra jednak trzeba. Bez sensu, że się ciągle tego trzymają.... to strasznie irytujące jest.

18.04.2019 11:29
SULIK
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
SULIK
257
olewam zasady

Powiem więcej jest też mechanika perfekcyjnego blokowania, która prowadzi do odepchnięcia przeciwnika na bloku :)
A jak nie lubicie blokować na przycisku tylko na wychyle gałki w tył, to zawsze macie wybór: Street Fighter, King of the Fighters (wychodzi jakiś nowy), Samurai Shodown (wychodzi nowy), Injustice (to samo studio co MK) i pewnie wiele innych.
Natomiast blokowanie na przycisku to znak rozpoznawczy serii MK tak samo jak brutalność i fatality więc dziwnym by było, aby to zlikwidowali, tym bardziej, że dzięki blokowaniu na przycisku możesz z bloku szybko przejść do kontrataku, tym bardziej że w odróżnieniu od serii jak np. Street Fighter w serii Mortal Kombat nie kręci się kółek, pół kółek i ćwierć kółek - więc rozwiązanie z przyciskiem jest zdecydowanie lepsze.
Aby było ciekawiej od MK11 dochodzi osobny przycisk na enchantowanie skilli i nie będzie to już blok który jest na prawym triggerze, a będzie to prawy bumper, dzięki czemu nie spalisz przypadkiem enchanta na coś co nie chcesz

18.04.2019 12:25
6.1
Maczeti
4
Legionista

Gram w SF5, kiedyś grałem dużo w MK ale do części 3 (a w to na PC grało się na klawiaturze numeryczniej ;) przynajmniej ja). Próbowałem MK10, ale jakoś nie bardzo to szło za toporne jakieś w stosunku do SF5, ale to w sumie inna gra. Mimo to lubię tą brutalność i krew tryskającą i nie wiem, poczekam aż stanieje to sobie zakupie.

18.04.2019 22:52
SULIK
6.2
SULIK
257
olewam zasady

Street Fightery też lubię ale zatrzymałem się na IV odsłonie póki co. Część V graficznie mi się nie do końca podoba a i na moim PCecie nie śmiga, a na mojej konsoli nie wydali - więc trudno :P
Ale to prawda zupełnie inaczej gra się w serię SF a inaczej w MK, do SF np. nie podchodzę bez arcade sticka

Wiadomość Masa funkcji w Mortal Kombat 11 wymaga połączenia z siecią