Świetna sprzedaż SUPERHOT. Wersja VR zarobiła więcej niż podstawka
Jak byłem na VR na godziny, to ta gra wymiotła wszystkie. Bez VR jakoś mi nie wchodzi, natomiast VR razem z tymi wszystkimi czujnikami to była bajka.. nawet niezłe ćwiczenia fizyczne, bo człowiek robił takie pozy jak na zajęciach z jogi ;) byle kule uniknąć.. i jeszcze te zatrzymywanie się w miejscu w dziwnej pozycji, by ogarnąć tylko gałkami oczu co się dzieje na około.
Gra idealna pod VR, ale musi to być sprzęt specjalistyczny a nie na krześle w domu, tylko cała area do tej zabawy
Wersja VR to jedna z nielicznych gier na ten sprzęt, która nie wygląda jak jakiś badziew na 2 minuty.
Bo ta bez vr to marnybindyk, w ktirego nimt nie gral. W vr pewnie grało 90% graczy.
A co z "SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE"?! Wciąż wczesny dostęp i konkretnej daty nie widać. A miało być w ub. roku.
W tą grę grałem tylko w VR i nie wyobrażam sobie aby wersja "płaska" mogła dać choćby 1/10 tej samej frajdy co w VR.
Dołączam się do przedmówców - na VR mega zabawa, grałem u kumpla i nie mogłem przestać :D Aż mam ochotę wydać kase na VR dla tej jednej gry.
Ps. Polecam sprawdzić Bone Works na yt - może to będzie system seller dla VR?