Ray tracing na kartach GeForce GTX – zobacz testy wydajności
Potencjały DirectX 12 i Ray Tracking będą wykorzystane w pełni tylko wtedy, jeśli nowe gry nie będą napisane na przestarzałe silniki.
Ray Tracking w Metro i Tomb Raider są tylko elementy, które zostali dodane do gry później, więc nie uświadczymy poważny skok wydajności w stosunku do jakości graficzne.
Przekonamy się, czy takie technologie będą dobre, kiedy nowe generacji konsole wyjdą w dniu premiery. Prawo "gry multiplatformowe". ;/
Obrazki wrzucone w sekcji testy są od NV na premierę sterowników, także oczywiste, że nawet innych opcji niż 2k max nv nie pokaże, testy serwisu są pod spodem na ich stronie. Ewentualnie ten bfv wypał grywalny w medium dxr fullhd, ale nie ma się co oszukiwać, RT w wykonaniu nv działa przeważnie tragicznie bez rdzeni RT.
Szkoda, że przeszedłem Metro Exodus w 75 FPsach. Tak to mógłbym w 12,5 ze świetnym oświetleniem i cieniami.
Ja mam model Karty : ASUS GeForce GTX 1660 SUPER Phoenix OC 6GB GDDR6 i jak na razie dwie gry mi wykrywają tą Kartę jako Kartę z Ray-Tracingiem, a są to gry :
1. Cyberpunk 2077 : Widmo Wolności.
2. Wiedźmin III - Dziki Gon - Edycja Kompletna - Next Gen Update.
W Cyberpunku 2077 : Widmo Wolności, co prawda, gra ustawia mi na Tryb : "Ray-Tracing : Niski" ale wciąż na Ustawieniach Graficznych łączonych : Wysokie + Ultra.
Natomiast samego Wiedźmina 3 - Dziki Gon - Edycję Kompletną - Next Gen-Update, to już pociągnie na Ultra+