MotoGP 19 | PC
Oby to AI dało w końcu radę, bo w poprzednich odsłonach była to największa bolączka.
Ta, fatalne AI i fatalna fizyka, niektórym nigdy nie dogodzi i zawsze będzie za łatwo.
OK, sam ogrywałem 15 na przedostatnim (18 dopiero planuję kupić - chyba, że zaczekam do 19) - chociaż nie na kamerze z oczu zawodnika, tutaj bez treningu tylko medium wchodziło w grę - i w związku z tym może jeden poziom wyżej dla zawodowców by się przydał... ale oni i tak będą stękać na fizykę, a Milestone nie zrobi z tego uber-sima dla garstki fanatyków.
Mało która ścigałka dała mi tyle frajdy co Moto 13 i 15, nie sądzę, by z kolejnymi było gorzej.
Ich sim-cade'owy model jazdy jest wyważony w punkt... zwłaszcza od wspomnianej Moto15 (z recenzji wiem, że go nie pogorszyli)
Dla mnie MGP15 to gra idealna. MGP16 oraz MGP17 bardzo mnie rozczarowały. Przymierzam się do MGP18, bo podobno sporo jest usprawnień. Teraz MGP19 i ANNA... Mam nadzieję, że Milestone wie co robi i oddadzą dopracowany tytuł, a nie że będą ten system testowali przez kolejnych kilka lat.
No i nadal nie potrafię zrozumieć, dlaczego tak szybko odpuszczają że wsparciem dla swoich flagowych marek. RIDE 3 to bardzo dobra gra z masą słusznych usprawnień, jednak nadal wymaga połatania, którego już raczej nie uświadczymy.
Małe studio, mały budżet.
Ale przyznam szczerze, że widziałem masę narzekań także na 15, a tych błędów praktycznie tam nie widzę. albo inaczej - pewnie gdzieś je widziałem, tylko... dawno zapomniałem.
Nie moge sie doczekac.W MotoGP 17 AI nie bylo wybitne ale przynajmniej byla bardziej wyrownana stawka.W 18 jest problem ze w wyscigach i symulacjach M93 i D04 sa zbyt op (nawet zrobilem eksperyment gdzie symulowalem kazdy wyscig w kalendarzu i wyniki wygladaly tak:
1.M93 475pkt
2.D04 380pkt
3.VR46 228pkt)
Ale mam nadzieje ze w MotoGP19 bedzie wkoncu wyrownana stawka.Licze takze na to nowe AI
Gra typowo dla fana który jest podjarany mistrzostwami i wyścigami motocyklowymi. Nie wyobrażam sobie biblioteki gier bez corocznej odsłony MotoGP :)
Gra bardzo dobra pod wieloma względami. Porównując ją do poprzedniczki, wydaje mi się że fizyka jazdy w jakiś sposób poprawiła się, dzięki czemu odczucia z rozgrywki są na wyższym poziomie. Sama sztuczna inteligencja również na plus. Nic, tylko czerpać zabawę :P
Gra jest bardzo dobra, fajny model jazdy, bardziej mi przypadł do gustu w porównaniu do wersji z 2018 roku. Jak już kolega wspomniał, sztuczna inteligencja faktycznie na plus.
Jeśli fizyka jest jeszcze lepsza niż w MotoGP 18, to gra musi być świetna (na pewno jest o wiele lepsze menu, miejscami oświetlenie, generalnie widać po filmach że naprawili bolączki pierwszej wersji na UE :))!
Przesiadka z 15 na 18 to na początku był mały szok (ej, czemu te motocykle tak się składają w zakręt, czemu one wszystkie tak jeżdżą?!), ale po chwili człowiek ogarniał, jak duża i potrzeba zmiana na plus tam nastąpiła. O wiele fajniej się jeździ, lepiej czuć transfer masy, naprawdę trzeba ten motocykl złożyć w zakręt, docisnąć... MotoGP 15 dawało masę frajdy i było naprawdę dobre, ale nowa fizyka plus przesiadka na Unreal Engine to spore kroki w rozwoju.
Trudno w takiej sytuacji MotoGP 19 nie polecać.
Jako fan tej serii gier MotoGP bardzo dobrze się gra. Ulepszenie duże w stosunku do 18. I fajny inny soundtrack dali. Polecam. Aaa i jeszcze dodam, że UE 4 wyciska soki z procka i grafiki. O wiele lepiej niż ich stary silnik. Wygląd postaci poprawiony, ale nadal sztucznie wyglądają.