Ruszyła otwarta beta Anno 1800
Ruszyła otwarta beta Anno 1800
Świetna wiadomość i kolejna szansa na przetestowanie gry - a sama gra jest rewelacyjna.
Tytuł waży około 25 GB.
W dniu premiery konieczne będzie dociągnięcia patcha, ważącego około 23 GB.
Bardzo kurde zabawne Ubi...
"Tytuł waży około 25 GB.
W dniu premiery konieczne będzie dociągnięcia patcha, ważącego około 23 GB.
Bardzo kurde zabawne Ubi..."
@|13|
Autor newsa określił to niezbyt precyzyjnie. Preload zawiera już day 1 patcha. Aktualizacje będą musieli pobrać jedynie osoby posiadające wersje pudełkową.
Jeśli na sklepie UBI można grę kupić, to możliwe, że ją tam zakupie.
Złamanego grosza nie dołożę do biznesu Cliffa.
Polecam kupić tą wersję https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-pc-anno-1800-edycja-pionierska
Dodatkowo mediamarkt daje teraz 40 zł za zapisanie do ich programu więc tą edycję wyhaczycie za 239 zł, taniej niż klucz na uplay :P
W zamkniętej becie te rekomendowane do 1080p i 60fps były nie do osiągnięcia na sprzęcie z sygnatury. Jak się rozbudowałem to ledwo 30 klatek utrzymywałem.
umm nie wiem jak u was ale moim zdaniem optymalizacja jest zdupana...
Nie musiałem nawet rozbudowywać osady żeby zauważyć że kamera na średniej wysokości to jakieś 40 klatek. Może gdyby się dało trawę zmniejszyć to by podskoczył FPS. Dlatego nie ma mowy żebym kupił na premierę.
W open becie optymalizacja też leży .... i7-9700k, rtx2070, 16gb ram, gra zainstalowana na EVO Plus M.2 i na ustawieniach ultra w mieście przy minimalnym rozbudowaniu spadki do 30 klatek .... oby szybko coś z tym zrobili bo nie chcę myśleć ile będzie klatek przy wielkich aglomeracjach :/
U mnie wystarczyło zamknąć klienta Epic Games Store i otworzyć go ponownie.
Polecam przetestować grę zarówno na DX11 jak i DX12. W moim przypadku zmiana z DX11 na DX12 poprawiła fps'y w dużym mieście (budynki na całej powierzchni ekranu) z ~25 do ~80 na ustawieniach "High" (wyłączony antyaliasing). W małym mieście na tych samych ustawieniach skok był z ~50 do ~140fps. Także z gry niegrywalnej zrobiła się całkiem ładnie wyglądająca i dobrze działająca gra.
Wnioskując jednak z komentarzy w internecie dla niektórych osób DX12 działa gorzej niż DX11.
Postaram się przeprowadzić jeszcze testy na BARDZO dużym mieście (tryb sandbox, budynki wszędzie gdzie się da).
Sprzęt na którym testowałem to: Ryzen 2700X, 1080Ti, 16GB Ram, 2560x1440.
Ja też nie mam żadnych przycinek choć nie mam super sprzętu a gram na dx 12 (ryzen 1600, GTX 1060, 16gb tam) na wysokich.
Zaczynam się łamać czy by jednak nie kupić, a chciałem czekać aż stanieje. Gra jest super.
Pisałem już wyżej, ale "Polecam kupić tą wersję https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-pc-anno-1800-edycja-pionierska
Dodatkowo mediamarkt daje teraz 40 zł za zapisanie do ich programu więc tą edycję wyhaczycie za 239 zł, taniej niż klucz na uplay :P"
Tylko bardzo słaba jest ta edycja pionierska, lepiej kupić dwie special edition - wyjdzie 169 na łebka ;)
Zaciekawiła mnie ta gra, zastanawiam się na jej zakupem (choć raczej w późniejszym terminie). Skoro lubię grać w SimCity oraz w Cities: Skylines, to Anno też powinno mnie wciągnąć?
Wszystkich chętnych do obejrzenia, jak wygląda gra, zapraszam serdecznie do obejrzenia filmu:
[link]
Mam wrażenie że coś jest nie tak z balansem albo robię coś nie tak. Generalnie ekonomia jest bardzo umowna i to może być problemem do zrozumienia mechaniki. O ile ciężko w ogóle zbankrutować to mieszkańcy potrzebują ogromnych ilości towarów które pozyskujemy z mało wydajnych plantacji/fabryk. W momencie gdy miałem około 6k mieszkańców mój obszar mieszkalny był praktycznie tej samej wielkości co obszar przemysłowo rolniczy. W poprzednich częściach działało to dużo lepiej. Tak w zasadzie musimy przenosić cześć produkcji na inne wyspy nawet jeżeli chodzi o podstawowe produkty. Do momentu gdy wszystko mamy na jednej wyspie gra się ok, za wyjątkiem tego że trzeba stawiać masę warsztatów. W momencie gdy musimy zdobyć towary z innej wyspy odechciewa mi się trochę grać bo te wyspy też trzeba rozbudować na tyle żeby dały radę pozyskiwać surowce wyższego lvlu. Oczywiście tak jak w starych częściach można tworzyć szlaki handlowe jednak piraci są tutaj mocno upierdliwi. Nawet nie chodzi mi o ich możliwości militarne tylko o to że są raczej jak natretne muchy. Liczyłem na więcej póki co ode mnie 7.5. Graficznie bardzo ładnie, jednak rozczarowały mnie animacje procesów w warsztatach. Myślałem że faktycznie pokażą jak wszystko powstaje, jednak jest to tylko umowne. Liczę że powstana jakieś modyfikacje na balans bo inaczej nawet duża wyspa będzie ciasna na późnym etapie.
Ja tam wielkiego problemu nie widzę w konieczności zajmowania innych wysp, to było. Zresztą wydaje się to logiczne. Tu chmiel tam przyprawy itd. Wystarczy odpalić szlaki i dostarczać półprodukty, chroniąc przy tym swoje szlaki handlowe przed piratami. A co do rozwoju innych placówek to ogranicza tylko rodzaj mieszkańca, wszystkie budynki które wcześniej odkryłes są dostępne. Głównie przecież chodzi o farmerów.
No właśnie nie bo np chmiel potrzebuje robotników, papryka rzemieślników. Więc kolonie muszą być równie mocno rozwinięte co baza główna. W poprzednich częściach nie było to tak upierdliwe bo innych terenów pozyskiwalismy głównie towary wysokiego tieru a tutaj nawet już drugi poziom może nie być dostępny...