The Division 2 ma problemy po aktualizacji Tidal Basin
"Z jakiegoś powodu uaktualnienie pozwoliło graczom kilkakrotnie zgłaszać ukończenie tego samego zadania, a tym samym wielokrotnie otrzymywać za nie nagrody."
No chyba nie. Wystarczyło się wylogować i zalogować do gry po wykonaniu tych zadań. Gra sama doliczała nagrody za wykonane zadania czy tego chcemy czy nie.
Tidal Basin jest przede wszystkim nie zbalansowany! Kiedy pomagałem koledze przejść misję wszyscy przeciwnicy byli na 4 poziomie podczas gdy ja grałem już na 5 świecie gry, a wszystkie sety jakie wypadały miały maksymalny poziom 450 i były w ogóle nieprzydatne dla mnie (ja miałem klasę 491). Odwrotna sytuacja była natomiast gdy ja byłem liderem z poziomem 494 w czteroosobowej drużynie)... wszyscy przeciwnicy w Tidal Basin byli na 5 poziomie świata i wszystkie sety jakie spadały z zabitych miały klasę 500, a w trakcie misji zgarnąłem 4 elementy "zielonego" zestawu :) Pomaganie koledze jak widać nie opłaciło mi się w sposób bezpośredni, ale za to zresetował mi się świat "Inwazji"... i tak można w nieskończoność :)
Pomaganie opłaca się dla fanu ;) dla materiałów, ew. kasy i poziomu, który leci szybki z misjami, co prawda drop jest capowany na dany WT. Mimo wszystko jak już wejdzie na WT5 to wtedy wszystko w czym mu pomagasz np. invaded missions to dostajesz już loot pod siebie, jak on wejdzie do Ciebie to minus jest taki, że nic nie progressuje u Siebie, ale może zebrać sprzęt, wrócić do siebie i zrobić sprawniej misje, nawet solo. Ten system nie jest idealny, ale na pewno nie jest zły ;) w ramach balansu bardziej bym się przyczepił, że postać budowana na powiedzmy 250-260tyś armoru i 50-60tyś życia, jest tak samo papierowa jak ta co ma 180k/40k...nawet protekcja od dmg od elitów nie jest tak odczuwalna, jak się ma -25% to coś znaczy, a mimo to czuć, że wchodzi ogromny DMG, powinni pomyśleć jak urozmaicić build na tanków i na "Tech" bo póki co wciąż ludzie omijają skill power, tank build nie działa ale zabawa w redukcje ARM (czerwonej staty) daje fajne możliwości w niektórych talentach. Mieli niezłą burze mózgów jak tworzyli te atrybuty, talenty i sety i gdzieś się to troszke rozjechało
Zgadzam się, capowanie na dany WT dział całkiem OK, nieźle sobie z tym poradzili. Mój znajomy miał 300k pancerza i padał szybciej niż ja 190 tys :D
ja mam problem bo po ukończeniu misji z keenerem dalej widze level broni, a nie wynik, a dodam tylko, że mój poziom shd to 0194