Borderlands 3 się uda? Wszystkie grzechy Gearbox Software
Jeśli odpuszczą wszystkie współczesne korpo-smaczki typu: lootboxy, mikrotranzakcje, gra-jako-usługa to będę bardzo zdziwiony i mój szacunek do girboxa wzrośnie. Niestety doskonale wiem, że w grze będzie wszystko to co najgorsze urodziło się w branży.
Ja straciłem wiarę w Randy'ego i Gearboxa po fatalnej prezentacji tego pomiota, Furious 4 pod szyldem marki Brothers in Arms. Już wtedy było to jak splunięcie w twarz fanom serii. Skandali później było tak wiele, że dziwie się że jeszcze istnieją; tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że oni mają fanów wyjątkowo bardzo w pewnej części ciała...
Dopóki Pitchford stoi na czele Gearboxa, niczego produkowanego przez nich nie kupie, nawet jeśli wyszłaby kontynuacja Hell's Highway, dostająca wszędzie oceny 10/10.
Jeśli odpuszczą wszystkie współczesne korpo-smaczki typu: lootboxy, mikrotranzakcje, gra-jako-usługa to będę bardzo zdziwiony i mój szacunek do girboxa wzrośnie. Niestety doskonale wiem, że w grze będzie wszystko to co najgorsze urodziło się w branży.
Ich największym grzechem jest zrobienie z Borderlands 3 ekskluzywa dla Epic Szajs.
>>ddawdad
Widzisz, czasami lepiej milczec by ludzie nie uznali cie za idiote albo kogos kto nie wie o czym mowi
Nie oni decydowali[/]
A tak precyzyjnie to jacy oni? Pani Jadzia sprzątaczka? A może Zbysiu co robi wszystkie modele craptrapa?
Niegdy nie wierzyłem i nie zamierzam wierzyć, że szefowie studiów (nie ważne bioware czy gearbox) to niewiniątka a tylko wydawca zawinił. Ci sami ONI to kolejny trybik w maszynie korpo.
Pewnie jakaś wyższa szycha w takim 4A czy Gearbox też decydowała ale podejrzewam, że większa ilość głosów na tak, zapadła u wydawcy. Raczej wątpię aby grafik Dimitri i jego inni koledzy/koleżanki od pisania kodu z 4A mieli na to jakiś wpływ.
Ale w tym wypadku Borderlands 3 jest być albo nie być Gearboxu, nie mogą sobie pozwolić na strzelanie focha wydawcy.
Borderlands 3 jest na 100% robione na Unreal Engine więc logiczne, że będzie tylko na Epic Store. Pomoc w kodowaniu, mniejsze prowizje za technologię, mniejsze prowizje za sprzedaż. Na steamie by im się to za cholerę nie opłacało, niemal połowa zarobionej kasy szłaby w różne prowizje.
@inceltears no i dzięki temu zaoszczędzona kasa może iść na grubą premię dla prezesa i może kilku dyrektorów, w końcu zasłużyli.
Nie każda gra zarabia miliardy. Większość balansuje na granicy opłacalności. Podobnie zapewne będzie z B3, po ostatnich słabych wynikach sprzedaży Prequela i dodatków. Kolejna wtopa finansowa i wypadają z rynku. Dlatego te 17,5% zaoszczędzone na prowizji, to być albo nie być dla tego studia i jego pracowników.
Dlatego gra kosztuje 260zł? Bo ratują studio? Lepiej by wyszli zbierając do puszki, a nie zdzierając z naiwniaków, bo to zostawia niesmak.
@laanister
Przecież to normalna cena - 60$, tak jak wszystkie gry AAA. Jak cie nie stać, to poczekaj chwilę, oni szybko robią przeceny. A w międzyczasie kup sobie poprzednie części za dosłownie kilkanaście PLN teraz.
Ich największym grzechem to nie kontynuowanie Brothers In Arms w dzisiejszych czasach, kiedy dostajemy takie drugowojenne dzieła jak COD:WWII i BF5.
Tylko pytaniem jest czy ekipa Pitchforda nadal potrafiłaby zrobić czwórkę na tym samym wysokim poziomie.
Ja straciłem wiarę w Randy'ego i Gearboxa po fatalnej prezentacji tego pomiota, Furious 4 pod szyldem marki Brothers in Arms. Już wtedy było to jak splunięcie w twarz fanom serii. Skandali później było tak wiele, że dziwie się że jeszcze istnieją; tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że oni mają fanów wyjątkowo bardzo w pewnej części ciała...
Dopóki Pitchford stoi na czele Gearboxa, niczego produkowanego przez nich nie kupie, nawet jeśli wyszłaby kontynuacja Hell's Highway, dostająca wszędzie oceny 10/10.
Nie ma polskiej wersji w 2019 środkowy palec dla Gearboxa (a miałem kupować wszystkie gry na epic store)
dajmy Duke'owi przejść na emeryturę i pozostać we wspomnieniach jako dobra gra