Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.
"Gry pecetowe - 35,7 mld dolarów
Gry konsolowe - 12,7 mld dolarów"
*Podziel konsolowy wynik przez 3 platformy
To powinno zamknąć usteczka konsolowcom raz, a dobrze.
Gracze pecetowi głównie spierają się o gry premium i moc sprzętu. Tutaj wyniki są inne. A przy okazji można zauważyć, że rynek VR rośnie i stąd pewnie Sony ostatnio prezentowało gry na ten sprzęt, niektórzy nie chcą dostrzec tego faktu.
Ale na konsolach masz singleplayer i exy a na PeCetach same gierki online...
Dobra już napisane, już nikt nie musi rzucać tego argumentu...
DeGreZet
Dokładnie!!! Nie dość, że modernizujemy kompy co rok za gruby hajs tylko po to żeby pochwalić się ulepszoną grafą kosztem wielu gier ekskluzywnych to jeszcze wydajemy w uj więcej kasy na same gry. Konsolowcy przegrali ;)
A ja proponuję czytać ze zrozumieniem.
raport podsumowujący wyniki dystrybucji cyfrowej
gierki ze steam'a za złotówkę trochę nabiły staty xD
Nie sądzę. Nielegalne udostępnianie jednego egzemplarza gry 100 osobom nie sprawi, że sprzedaż wzrośnie o 100 szt.
O i jak fajnie cod bo4 wyzej od rdr2 no ale cod umarl no przynajmniej na tym forum , no ale nie takie rzeczy tu slyszalem chocby takie ze fortnite to gra 1 sezonu a jest top 1 nadal
Lol tak samo a nadal w top 10
Dlatego ja juz nie przejmuje sie opiniami przez hejt opartymi na niczym , czekam na news typu Epic wygrywa z steam , daje pol roku
Czyli na kolejna generacje konsol dalej będą nośniki fizyczne. Cieszy mnie fakt, że pudelka na konsolach trzymają się mocno.
DeGreZet to była dystrybucja cyfrowa, czyli nie liczą pudełek. https://www.youtube.com/watch?v=70yqithPgcY
@Lis2518 - no tak, ale dystrybucja cyfrowa nawet na konsoletach stanowi już grubo ponad 50% zysków, nie mówiąc nawet o tym, se mikrotranzakcji nie da się sprzedawać w pudełkach, a one też się wliczają, więc nawet jak dodamy te 30-40% do wyniku konsol i 20% do wyniku PC to i tak wszystkie konsole razem wzięte generują grubo ponad 2x mniej zysków niż PC.
https://www.youtube.com/watch?v=70yqithPgcY
@lis2518 - a masz google w domu czy mam ci wysłać pocztą? Poszukaj sobie różnych newsów i poczytaj...
Tu masz 1 sprzed 2 lat, gdzie jasno jest powiedziane, że 3/4 amerykańskiego rynku w 2017 była cyfrowa. Tendencja ta idzie w stronę cyfryzacji, więc teraz jest już na pewno grubo ponad 80%.
https://www.gram.pl/news/2017/04/19/sprzedaz-cyfrowa-to-juz-prawie-3-4-rynku-amerykanskiego.shtml
Skoro już podałeś ten link to proponuję abyś przeczytał ten artykuł. Ze zrozumieniem.
Ale żebyś się za bardzo nie zmęczył przytoczę tylko jedno zdanie.
W grupie gospodarstw domowych ze sprzętem do grania absolutnie dominuje PC (97 proc.)
Ps. Nie bez znaczenia jest też druga część tego zdania ...
a na drugim miejscu znajdują się smartfony (81 proc.)
... gdzie jak wiemy na rynku mobilnym dominuje wyłącznie dystrybucja cyfrowa.
Poza tym wliczane są też to tej liczby subskypcje i dlc.
Biorąc to wszystko pod uwagę sprzedaż cyfrowa gier na konsolach może stanowić równie dobrze 5% z tych 74%.
@DeGreZet
A rynek mobilny pobił zsumowany rynek pecetowy i konsolowy.
To powinno zamknąć usteczka (yyyh) wszystkim wymagającym raz, a dobrze!
Granie na PC w Polsce i opowiadanie o tym jak się gra na PC to dwie różne rzezczy.
W internecie każdy chwali się swoim RTXem albo 1080ti i mówi jakie grać to tylko na PC a w rzeczywistości większość PCtowców gra na komputerach za 1500-1800 zł mniej komfortowo od konsolowców. Oprócz tego piracą na potęgę .