Ujawniono wymagania sprzętowe Heavy Rain, Detroit i Beyond na PC
Vulkan powinien być w ogóle wykorzystywany w większej ilości gier, bo w Doomie i Wolfie przestawienie się na Vulkan daje mocnego kopa w wydajności.
Wooow te gry na PC? W szoku jestem. Mają wady ale jednak są wyjątkowe więc polecam.
Jak zobaczyłem tego GTX-a 1080 to ryknąłem ze śmiechu xD
Jak dobrze, że nie gram w te gnioty od grafomana Cage`a.
Vulkan powinien być w ogóle wykorzystywany w większej ilości gier, bo w Doomie i Wolfie przestawienie się na Vulkan daje mocnego kopa w wydajności.
Za dużo pracy, za dużo nauki, za dużo czasu spędzonego nie bezpośrednio przy produkcji gry. Optymalizacja nigdy nie była priorytetem.
@kaszanka9:
"Co za brednie, ktoś kto robi gry z palcem w tyłku zna vulkana."
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Widać kaszanka że sam nie masz pojęcia co to jest vulkan. Znać go mogą to goście z którzy tworzyli ostatnie doomy/wolfy, bo wcześniej pracowali na openglu i przeskok na vulkana, dla nich, to była po prostu ewolucja. Dla gości którzy do tej pory pracowali na dx11 przeskok na vulkana to już rewolucja, na którą większość producentów nie ma czasu/kasy. Większość twórców ma problem z ogarnięciem dx12, o vulkanie już nie mówiąc.
Wooow te gry na PC? W szoku jestem. Mają wady ale jednak są wyjątkowe więc polecam.
Vulkan to kozackie api, gry dzialajace na nim dostaja mega kopa.
W sumie dopiero teraz wpadłem na to, ze wszystkie exy dzialaja zapewne na API Vulkan
Beyond i HR to gry z poprzedniej generacji, wiec tutaj inna bajka.
jenda rzecz mnie ciekawi, czy będzie wparcie dla pada od xboxa?
A dlaczego miałoby nie być? Dziś wydać grę bez wsparcia dla pada (poza wyjątkami w gatunkach, które do tego mniej się nadają), to jak zapomnieć o obsłudze myszki. Nawet taki Thimbleweed Park ma wsparcie.
Co? Takie same wymagania, co do Heavy Rain i Detroit? Chyba ich tam coś pogrzało. Grałem niedawno w HR na PS4 i sorry ale ta gra się mocno zestarzała( no, oprócz animacji postaci i mimiki twarzy) i nie stoi nawet koło dzisiejszych gier AAA. Poza tym, to cały czas krótki interaktywny film i to 12GB połączone z GTX1080 to żart.
Pewnie na takich konfiguracjach testowali gre.. Przeciez to co podaja w wymaganiach to w wiekszosci przypadkow sie nie zgadza realnie
Jak Detroit dziala na Vulkan to Radeony beda odskakiwac GF i to mocno, dziwne ze ich w ogole nie podano
GTX 1080 i 12 GB ramu dla Heavy Rain ayyy lmao
Ta gra się paskudnie zestarzala. Widzę, że to będą porty na szybko bez optymalizacji.
Ten śmiech jest zaraźliwy, ale sceny iście komiczne xD Dlatego nie lubię gier z QTE :P
Klasyk :-)
To była ich pierwsza gra tego typu, moim zdaniem z najgorszymi pomysłami na QTE i niedopracowana mechanika.
To była ich pierwsza gra tego typu, moim zdaniem z najgorszymi pomysłami na QTE i niedopracowana mechanika.
Fahrenheit anybody?
Gtx 1080 i 12gb ram? Wow! Widać, ze studio nie ma doświadczenia w tworzeniu gier na rynek pc i boję się, że nawet na tym 1080 gra może się zacinać
Jak na moje, to spokojnie wystarczą 4 GB Ram. Toż to starocie.
To karta sprzed 3 lat. Nie przesadzajcie ;)
A wiesz, że wygląd "delikatnie" uległ zmianie ? :P
No przeciez ciagle piszecie ze PC ma przewage nad konsola ponieważ ma sie realne 4k i 60 fps a z tego co mi wiadomo to aby obsluzyc gre AAA na 4 k 60 fps potrzeba minimum gtx 1080
A czy to jest dużo dzisiaj do 4K ?
A gdzie tam masz napisane że to do 4k. Skłaniałbym się bardziej że to do 1080p.
Przecież te wymagania nie pojawiły się teraz, były od samego początku podane...
Z grafiką i pamięcią to polecieli po bandzie przy Heavy Rain grze z 2010 nawet, jeśli będzie to z prawdziwego zdarzenia remaster.
Jedynym remasterem, który bardzo mocno podnosi wymagania sprzętowe jest Modern Warfare Remastered, ale tam rzeczywiście wygląd mocno poprawili. Wątpię, by przy Heavy Rain mocno podrasowali wygląd.
W nowszych grach często mamy sytuację, że do rozdziałek 1080p starcza 8gb ram, gdy do 4K i niekiedy 1440p już w tych samych grach jest zapotrzebowanie na więcej 12gb lub 16 gb ramu.
Ale GTX 1080 do Heavy Rain 2010 nawet w 4K brzmi jak żart.
Sądzę, że okaże się, że rekomendowane podzespoły są przesadzone.
Nie zawsze. Często rzeczywiście są tak wysokie jak podadzą lub nawet wyższe. Przecież wszystko zależy od tego kto w jakiej gra rozdzielczości 4K/1440p/1080p/niższej niż 1080p oraz czy musi mieć ultra min.60-70 Fps czy 100-120 fps czy starcza komuś ustawienie między medium, a high 30-40 fps.
Jak pisałem pare miesiecy temu ze mocne pascale niebawem beda do 1080p to sie smiano :)
Nastepna w kolejce do 1080p to RTX 2070
Nadal będzie się z Ciebie śmiano jeśli myślisz, że 1080 jest niewystarczająca do Full-HD.
Te gierki spokojnie polecą na słabszych konfigach.
Bardziej mnie interesuje czy wypuszczą też te gry na xboxie. Co prawda ograłem je już kiedyś na Playstation, ale chętnie bym sobie je jeszcze raz odświeżył, a więcej teraz gram na xie właśnie.
Myśle, że są na to szanse. Tym bardziej, że jeśli chodzi o przeniesienie gry z jednej konsoli na inne platformy, to PC jest zawsze na pierwszym miejscu a dopiero potem inne konsole. Nioh też ma wylądować na xboxie.
A ja mysle, ze nie ma szans. Te gry nadal w sumie naleza do Sony, przynajmniej Beyond i Detroit, a Heavy Rain byl niechciany przez sam MS swojego czasu ;)
http://www.miastogier.pl/wiadomosc,41181.html
Skoro NioH chyba juz nie wyjdzie to tym bardziej nie liczylbym na któraś z gier Quantic
1 kwietnia wcześniej w tym roku? Przecież HR powinno działać na... ech, szkoda słów. Epic z Quantic robi robotę. Takie exclusive'y to ja rozumiem!
Nie dziwi cie to, ze kazda z tych gier ma identyczne wymagania?
Wg. mnie to konfiguracje na których te gry były testowane (o czym pisalem juz), poza tym to bylo juz podane przy ujawnieniu wersji pc
Żartem to jest mówienie o trzyletniej karcie jako mocna. A drugim żartem jest pominięcie napisania wymagań Beyond Two Souls.
Przecież masz napisane wymagania dla Beyond. Zejdź na ziemie człowieku, ta gra ma 9 lat, tyle co Prince of Persia Zapomniane Piaski
Rekomendowane: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Źródło: https://www.gry-online.pl/
Podawanie takich wymagań to przejaw głupoty.
A trzecim żartem są twoje komentarze.
Generalnie cała jego aktywność na tym forum to jeden wielki żart.
A trzecim żartem jest Agony, które tak pod niebiosa wychwalałeś.
spoiler start
P.s Ktoś bierze tego Pana na poważnie?
spoiler stop
@Crod - tylko, że ten żart trafia czesto w sedno tych, co nie lubią niewygodnych prawd, co potwierdzają te komentarze, wiec jakoś trzeba sie odegrać :) Najlepsze jest to, ze takowe zamiast mi dopiec, tylko mi to bardziej udowadniająrobiąc mi pożywkę do pisania kolejnych tego typu, mimo, że dawno miałem z tym skończyć, bo twierdziłem, że to bezsens, ale jak widać, mocno się mylilem :) Najlepsze jest jednak to, że komentarz tyczy się gry komputerowej, a skoro tak podzialał wewnętrznie na niektórych (w tym ciebie), to już należy się na prawde o nich (o ciebie) martwić. :)
@siera97 - pominąłem. Dzieki za info, jedyna normalna odpowiedź na mój post. Nawet Ci plusa dałem, bo ze wszystkim masz rację :)
@planeswalker - powiedział ten, ktory jest żartem we wszystkim, co istnieje :) Tutsj nawet przygarnial kocioł garnkowi jest zbyt łagodnym określeniem :)
@prosiak, szczegolnie unrated, ktory ma wyzsze oceny niż twoja ulubiona gra i o ktorym istnieniu tyle wiesz, ile o zyciu :)
spoiler start
Ps ktoś kiedykolwiek brał ciebie na poważnie? :D
spoiler stop
Hydro2 - Rozwój konsumenckich akceleratorów graficznych zatrzymał się kilka lat temu.
Nie ma żadnej różnicy wydajnościowej pomiędzy GTX 1080 Ti a najnowszym modelem.
Oczywiście. 1080Ti jest nawet szybszy od 2080, ale 1080 to już spora różnica wydajnościowa (od 30 do 50%), a dodatkowo karta jest z roku 2016, czy chyba nawet 15, ale nie pamiętam na 100%.
Ujawniono wymagania sprzętowe? Przecież te wymagania były pokazane zaraz przy informacji, że te gry pojawią się na PC.
Patrząc na zalecane to może i dobrze, że tylko u Epica. 12GB i GTX 1080 za QTE to przesada.
Heavy Rain i 1080 Ti :) Przecież gra z taką oprawą graficzną, powinna chodzić w maksymalnych detalach na kilkunastoletnich kartach graficznych.
Widzę że portowanie odbywa się na jedno kopyto, mogę się na bank założyć, że użyli do tego jakiegoś narzędzia a żaden programista nawet nie zajrzał do kodu.
Musiałbym na głowę upaść, aby kupić jakąkolwiek grę od takich partaczy.
Gdzie tam masz Ti ? Ja widzę 1080 noTI
W sumie to już mogli by ujawnić, że to będzie nie port, tylko wypuszczenie oryginału na emulatorze i zgarnięcie za to kasy...
Mieli chyba jedną maszynę w studiu. Pewnie 8GB ram było na styk, to dali 12 do zalecanych :D
Zalecane wymagania są zawsze podawane "na wyrost".Nie wiem po co się im w ogóle przyglądać.
Wymaganiami to może się przejmować ktoś, kto ma faktycznie słabszy sprzęt - reszta powinna 'spać spokojnie'
Ja mam stary GTX 760, 16 GB RAM, AMD FX 6300 i rzadko odwiedzam takie tematy odnośnie tego co jakie ma wymagania.
NA podawany model procesora w ogóle nie zwracam uwagi - ma najmniejsze znaczenie.Wymagania co do pamieci RAM można obniżyć śmiało o połowę - czyli jak podają 16 GB to śmiało starczy 8 GB.Tak samo z kartą graficzną.
Mogę się założyć że np. HEAVY RAIN pójdzie u mnie bez żadnych problemów praktycznie na maksa ustawieniach.
Tak naprawdę jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz jak u Ciebie dana gra chodzi na danych ustawieniach, a jak masz ją kupić to i tak kupisz.
Według mnie artykuł bez sensu gdzie podaje się wymagania do gier które są w planach wydawniczych i możemy dobrze jeszcze czekać na nie z rok.
Dude, brat ma 780 i tez wiele gierek mu smiga. Nie lapie sie na minimalne VR a smiga w VR bez wiekszych problemow a nawet w BF5 gra jest grywalna na wysokich. Cos ta seria musi byc magiczna bo serio, to na mojej 1080 BF1 dzialal gorzej niz u niego 5 na 780...
Wymagania - nigdy na nie nie spojrzalem bo zawsze sam ustawialem sobie ustawienia i te ktore najwiecej obciazaka karta daje nizej a inne wyzej, itd.
Myślę, że takie gry-filmy to dobra opcja dla osób niepełnosprawnych bo sterowanie jest bardzo szczątkowe. Wychyl gałkę w lewo, wciśnij kwadrat raz na kilka minut.
Wiadomo, samograje. Nie wroze wydawcom na pc kokosow.
Każdy w grach szuka czegoś innego. Są i tacy co bardziej interesuje fabuła, a także chcą sami podejmować ważne decyzje. Wiadomo, że "moc decyzji" jest mizerna, ale dobrze wpływa na immersję będąc głównym bohaterem, bo sami kreujemy jego zachowanie w danej sytuacji. Gry były jedyną formą takiej interakcji dopóki nie wyszedł Bandersnatch od Czarnego lustra na Netflixie. Film trwa 320h jeżeli chcemy poznać wszystkie wątki i ma wiele zakończeń.
Nie wiem o co robicie taką burzę. Pewnie sprawdzili gry tylko na takich konfiguracjach i podają je tylko dlatego, aby później nie było że nie działa. Jeśli optymalizacja nie będzie skopana, to pewnie ruszy to nawet na GeForce 210 na najniższych. Half-Life 2 czy Morrowind też miały wyższe minimalne, a obydwa chodziły przyzwoicie na Riva TNT2 32mb.
ale jaja to nie jest żart? ,że wyjdzie na pc,czyżby sony zaczęło kopiować microsoft.Exy konsolowe na pc.To poproszę jeszcze:uncharted i days gone.
Ciekawe czy pudełko zmienią.
@up. Sony nic nie zaczelo. Quantic nie jest studiem Sony. Skonczyla sie wspolpraca to przysedl Epic z $$ to i porty beda
a ostatnio pisałem ,że producenci gier (deweloperzy) są niezależni od wydawcy np.sony i w kazdej chwili moga zmienić wydawcę to się ze mną kłócili.
Nie każde studio jest niezależne. R* jest zależne od 2T i nie może od tak zmienić wydawcy, tak samo ND jest studiem wewnętrznym Sony i dopóki Sony nie zdecyduje sie na sprzedaż to ND nie zmieni wydawcy. Z Quantic byla inna sytuacja. Sony dawało kasę na gry to robili dla nich gry na wyłączność.
Heavy Rain powinien śmigać na i3 i GTX460 - nie róbcie ściemy ludziom i wody z mózgu. Grałem i przeszedłem na PS4 - tam nie ma nic co wymaga jakiejkolwiek mocy.
Nawet, jakby w minimalnych było 2080, cieszcie się, że takie perełki wychodzą na peceta.