Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Microsoft przyspiesza gry w DirectX 12

23.03.2019 14:45
1
Kamook
124
Generał

Widziałem to w Wolfie 2, więc chyba Vulkan ma to od dawna.

23.03.2019 16:03
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany307509
99
Legend

o zaprezentowano na podstawie Civilization VI, gdzie deweloperzy obniżyli jakość cieniowania na teksturach terenu, pozostawiając wysoką wartość „shading rate” dla jednostek czy innych istotnych elementów interfejsu. Takie zmiany pozwoliły na uzyskanie o 20% większej liczby klatek na sekundę.

W zamian za to będzie downgrade dla cieni?

23.03.2019 16:39
2.1
UbaBuba
107
Generał

Nie chodzi o cienie, za duzo by tlumaczyc, najlepiej poczytaj artykul -> https://pclab.pl/art79837.html

23.03.2019 19:10
mirko81
2.2
mirko81
70
Slow Gaming

Nie rozumiem jak im tam w tescie wychodzi 5% wzrostu skoro widać 20 %

23.03.2019 17:56
mirko81
3
odpowiedz
1 odpowiedź
mirko81
70
Slow Gaming

Z tego co pisze pclab.pl działa to tylko na Turingach

23.03.2019 19:52
Nemor
3.1
Nemor
47
Szefito

Direct 12 to nie tylko układy graficzne 16xx i 20xx, nawet jak masz starszą karte to i tak jak twój komputer obsługuje dx12 to będzie działało

23.03.2019 18:41
GhostMaree
4
odpowiedz
GhostMaree
39
Konsul

słyszałem nie jeden news ile to directx 12 będzie przyspieszał gry

23.03.2019 18:42
DanuelX
5
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Obecnie ogrywam ostatniego Deus Exa. Tam to dopiero dx12 pokazuje "optymizację" :D.

23.03.2019 21:43
6
odpowiedz
zanonimizowany878285
26
Chorąży

Co to znaczy "zauważalnie szybciej"? Ile to jest więcej fpsów? Jakiś test czy coś? A zapomniałem Microsoft nie robi testów. Oni coś wymyślają, potem się tym chwalą - a jak to coś nie wyjdzie to szybko o tym zapominają.

Technologie Microsoft przyspiesza gry w DirectX 12