Control z nowym gameplayem prezentującym ray tracing
Nie wiem na jakiej zasadzie dobierali do tego filmu scenę "akcji".
Jak to drętwo wygląda :/
Graficznie to tak średnio, więc nawet z tym rzekomo cudnym rt, szału nie będzie
No i to otoczenie takie sterylne
Raytracing niby jest, ale nie robi większej różnicy. Gra wygląda nie tyle lepiej, co inaczej. Największym problemem Nvidii jest po prostu to, że nie udało im się wywołać efektu "chcę to mieć" w przypadku RTXów.
Co do samej gry, to od samego początku wygląda to co najwyżej średnio. Remedy potrafi stworzyć naprawdę klimatyczne światy i ciekawie zawiązać fabułę, ale potem wszystko się sypie, gdy serwują nam nudny gameplay oparty na powtarzaniu na okrągło tych samych sekwencji.
Alan Wake i Quantum Break to gry w których chciało się zobaczyć zakończenie, ale gameplay był tak męczący, że po kilku godzinach wywalało się grę z dysku.
Control nie zapowiada się lepiej. Po raz kolejny mamy ciekawą technologię w parze z klimatyczną oprawą, ale sam gameplay budzi obawy najdelikatniej mówiąc.
Na 26 sek z RT wygląda gorzej niż na 33 sek bez RT :) Jedynie podłoga przy włączonym RT wygląda troszkę lepiej. I to jest warte takiej wydajności ? Śmiech na sali. Dzięki postoje. :) Szczególnie zwrócić uwagę można na ścianę lewą jak i barierki z przodu i z prawej. Cienie przy RT chyba robią się na LOW albo OFF :)