W niżej wymienione gry full expierience dostarczy nam tylko i wyłącznie gra na konsolach :
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Dead or Alive 6
- Dead Rising 4
- Dirt Rally 2.0
- Forza Horizon 3
- Gears of War 4
- Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
- Deus Ex: Mankind Divided
- Jurassic World Evolution
- Just Cause 4
- L.A. Noire
- Rise of the Tomb Raider
- The Surge
- The Witcher 3: Wild Hunt
Niektóre z tych tytułów są już na tyle stare, że developerom nie będzie się opłacało wypuszczać stosownych patchy więc jedynym miejscem gdzie ujrzymy HDR są konsole.
Pod tym linkiem możecie prosić CDP o zaimplementowanie tej funkcji :
https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/please-add-hdr-support-to-pc.10176572/
3 Wiedźmin 3 najlepszy (tylko na Xbox One X)
Wersje tych gier są okrojone na PC.
To tak jakbyś dostał grę na PC bez możliwości włączenia AA, AF, SSAO ... a HDR jest najbardziej wpływającym czynnikiem na grafikę z nich wszystkich.
Wiesiek ma tak skopaną implementację HDR, że ja jako fan tej technologii wolałbym, żeby jej w ogóle nie dodawali niż w takiej postaci. To już wolę fake HDR w RDR2 czy Nier Automata a nawet w Deusie.
większość z wymienionych tytułów dostało HDR jako implementacje protezową, wróć jak zobaczysz HDR w Shadow of the Tomb Raider, Metro Exodus, czy AC:Odyssey, a jak już wymieniasz Wiedźmina III i HDR w wersji konsolowej to zaczynają mi lecieć łzy ze śmiechu, zresztą nie lepiej to wygląda też w Deus Ex: Mankind Divided. Gry w których HDR był implementowany w czasie ich tworzenia to zupełnie inny poziom wizualny od tych które HDR dostały w patchu. Na ten moment jedyną grą która jest na konsoli i której nie ma na PC gdzie HDR jest wykonany rewelacyjnie to Horizon Zero Dawn / nieźle też prezentuje się w God of War i to chyba koniec. Protezowy HDR dobrze wygląda jedynie w The Last of Us ale to dlatego że widać że poświęcili na jego implementację sporo czasu.
Dobra jako, że specjalnie wymieniłeś exy żeby się przypadkiem nie okazało, że jakaś gra nie wygląda lepiej na konsoli to wiem, że trollujesz. Nie ma czegoś takiego jak HDR protezowy. Gra ma wsparcie albo go nie ma.
Dead or Alive 6 to stara gra ? Wyszła 15 dni temu. Tak samo Dirt 2.0
Ktoś wcześniej narzekający na HDR w Wiedźminie grał na słabym TV na PS4 zapewne gdzie patch na HDR jest skopany.
Digital Foundry : Xbox One X is the best way to play Witcher 3, very tangible advantage over even PC
https://www.youtube.com/watch?v=U4495CBm_pw
Uncharted 4 też ma w porządku, implementacja jest poprawna, jest jeszcze kilka exów z dobrym HDR - Shadow of Colossus, The Last Guardian, Detroit Become Human, Infamous Second Son i First Light, Uncharted: The Lost Legacy, Ratchet & Clank, Spider-Man (średni ale i tak niebo a ziemia z włączonym) no i Gran Turismo Sport ma wręcz obłędny HDR.
@lmf888, Ja narzekam na HDR w Wiedźminie na X właśnie, a sam oceń czy KS9500 to słaby TV. HDR jest sztuczny, wszystko się świeci jak psu jajca, wyjątkowo męczący dla oczu, a kombinowałem już z ustawieniami na wszystkie sposoby i to jedyna gra gdzie za cholerę nie mogę tego optymalnie ustawić.
Przecież w DR mam HDR :p rec 709 ;)
Digital Foundry:
it's a night and day upgrade from the SDR image
hennepin:
Wiesiek ma tak skopaną implementację
zgadzam się: zapomniałem wymienić GTS i Detroit Become Human (szczególnie wysypisko śmieci wypadło rewelacyjnie), pozostałe to już średni poziom moim zdaniem
Imf888 - nie za bardzo rozumiem co znaczy gra wygląda lepiej na konsoli. Żadna gra na konsoli crossplatformowa nie wygląda lepiej niż na PC, a to że ma czy nie ma HDR to wynikało najczęściej z tego że HDR na konsolach był dostępny wcześniej. Teraz poza niewielkimi wyjątkami gry które mają HDR dostają go i na PC i na konsolach. Poza tym każdy z nas ma wszystkie konsole i gra na tym na czym mu w danej chwili wygodniej. Ja często grę kończę właśnie pierwszy raz na konsoli bo mam ją wcześniej niż na PC.
Jeśli chodzi o Wiedźmina III to naprawdę chcesz porównywać jak wygląda wiedzmin III na konsoli vs PC (stare screeny jeszcze bez HD tekstur z 2015 roku)
Smutne to niebo bez wsparcia HDR ...
czego i tak się nie da pokazać na screenie
Ale masz rację niech każdy gra na czym mu się podoba tylko niech nie wygłasza wyssanych z palca stwierdzeń, że dana gra wygląda gorzej na konsoli bez zgłębienia tematu bo wyglądać na pewno nie wygląda gorzej, jedynie inaczej.
akurat W3 to bardzo zły przykład bo ta 4 letnia gra na PC może tak wyglądać że na konsolach nigdy nie miała by najmniejszej szansy, nie tylko chodzi o wydajność, zasięgi rysowania tylko o sam prosty fakt że na PC możesz dużo rzeczy poprawić wizualnie.
pierwszy przykład z brzegu, sam może jeszcze wrócę do zmodowania W3 w tym roku jak będę miał chęci
https://www.youtube.com/watch?v=PGHcvlkRWPM&t=
Dobry HDR to fajna sprawa, ale w żaden sposób nie rekompensuje braku płynności, czy okrojonego draw distance, gdzie obiekty wyskakują kilka metrów przed kamerą.
Jeśli chodzi o powyższą listę, to we wszystkie te gry wolałbym zagrać na PC. Co prawda Gears of War 4 przechodziłem na XO, ale jeśli kiedykolwiek wrócę do tej gry, to tylko na PC, mimo iż na XO jest HDR (całkiem niezły zresztą).
Remaster Crasha ma w ogóle tragiczny port na konsolach. Granie w tę grę w 30 fps to pomyłka, tym bardziej że wystarczy naprawdę wiekowy PC, by grać w 60 fps. Do tego jest to najgorsza możliwa wersja HDR, do kontenera HDR10 wrzucono sygnał SDR. Wygląda to okropnie, gorzej od trybu SDR, bo telewizor sam lepiej obrobi sygnał.
Ostatnimi czasy w ogóle doszedłem do wniosku, że obecna generacja konsol nadaje się co najwyżej do pixel-artu. Jest to jedyny styl graficzny, gdzie nie trzeba ciąć detali, a gry działają w 60 fps.
Celeste, Into The Breach, Mutant Mudds i ostatnio Baba is You to gry w które grywam na moim konsolach. Wszystko inne na PC.