PC drugą największą platformą dla Monster Hunter World
Jakby dodali narzędzia do modowania to kto wie, może sprzedaż by jeszcze bardziej podskoczyła...
Narzędzia do modowania w grze multiplayer? Raczej od początku nie było na to szans.
[1]: cudem jest, że japoński RPG działa w miarę dobrze na PC, a ty jeszcze oczekujesz modów?
Raczej japoński slasher z silnymi elementami rpg :)
Ta gra jest dla mnie pctową grą roku 2018 i zdecydowanie najlepszym zakupem minionych 12 miesięcy
Przecież do MHW wyszło bardzo dużo modów- od czysto kosmetycznych do zmieniania zachowania niektórych postaci (zmiana rozmiaru, przeniesienie innych ataków).
No cóż.... na potwory znacznie przyjemniej poluje się w 60 ramkach zamiast 20.
Czym się tu chwalić? Rozumiem gdyby faktycznie najlepiej gra sprzedała się na PC, ale jak widać nie.
Jeszcze by tego brakowało żeby gra na XOne sprzedala się lepiej niż na PC, biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych konsol :)
No cóż.... na potwory znacznie przyjemniej poluje się w 60 ramkach zamiast 20.
Przekłamana teza o 20 klatkach, która nie ma sensu bo gra sprzedała się najlepiej na PS4.
Przekłamana teza o 20 klatkach, która nie ma sensu bo gra sprzedała się najlepiej na PS4.
Co, konsolowcu, zabolał zadek?
No to ja może też sprostuje głupotę, grą często i gęsto pikuje do 20 ramek w edycjach na podstawowe konsole i praktycznie równie gęsto na wzmocnionych (sam grałem na ps4 i czuć wyraźnie). Pooglądaj analizy cenionych serwisów technicznych w sieci albo sam zagraj (chyba że jesteś jedną z tych osób co uważa, że ludzkie oko nie widzi więcej niż 24 ramki). Fakty pewnie i tak nie wygrają z twoim widzimisię, bo twoje myśli są twojsze niż faktyczne liczby, ale spróbować zawsze warto.
Bad PC port. Gorsze textury nawet na najwyższych na PC niż x1x zostały załatane patchem ale wiele innych niedociągnięć wciąż pozostała. btw 45 fps na 1080p na x1x w trybie graficznym
https://www.youtube.com/watch?v=PFBLdYf05Yo
A to przypadkiem nie jest tak, że w przypadku prawie każdej gry pecet jest na drugim miejscu zważając na małą liczbę sprzedanych xboxów?
Poza tym też się nie dziwię sprzedaży na rydwanach - w zeszłym półroczu jeśli chodzi o gry AAA to pececiarze mieli do wyboru albo Far Cry'a 5 albo właśnie Monster Huntera...
Podałeś dwie prawdopodobne przyczyny tego, że MHW sobie tak dobrze na PC poradziło. Gdyby był większy natłok ciekawych gier AAA, to pecetowcy już z takim entuzjazmem do tej gry by nie podchodzili. Na bezrybiu i rak ryba.
Ale o które półrocze chodzi, bo Far Cry 5 wyszedł w pierwszym półroczu 2018, a Monster Hunter w drugim. W drugim na PC to wyszły choćby Tomb Raider, AssCreed, Dragon Quest 11 czy Hitman 2. W pierwszym Ni No Kuni 2, Kingdom Come, Vermintide 2 czy drugie Pillarsy. I to tylko gry steamowe, a wychodziły też przecież gry poza Steamem.