Patch CS:GO poprawia optymalizację gry
Rychło w czas.
Silnik na rynku od 15 lat. Gra od 7 lat.
Abbey to niestety najbardziej zabugowana mapa w grze.
Raz mnie wykickowali z meczu, bo się w ścianie zablokowałem.
Ciekawe co tam naprawili
Po wpisaniu komedny startowej z 130-150 fps'ów spadek do 40-55... Nie no fantastycznie... :D Zresztą problemy z fps'ami są przez te "nowe" tekstury na standardowych mapach... Po wejściu na mapy z warsztatu które bazują na starszych teksturach ,a wcale mi nie przeszkadzających czy też nie rażących jakoś w oczy magicznie fps'y wzrastają o 100%... Stare inferno z warsztatu stabilne 299 fps'ów.
Nie poprawia optymalizacji, jedyne co działa lepiej to alt-tabowanie liczba klatek na sekundę jest taka sama lub delikatnie niższa. Gra zużywa tak śmiesznie małą ilość ramu i na dodatek jest 32bitowa więc nawet przy 2GB pamięci nie będzie różnicy.
Widzę że w komentarzach sami tytani umysłu
"Valve dodało opcję „-d3d9ex”, która ma zmniejszać zużycie pamięci procesora o około 40%. [...] dotyczy to raczej słabszych konfiguracji sprzętowych."
Funkcja została dodana z myślą o absolutnym low-endzie, gdzie procesor może mieć 2 rdzenie i mikroskopijną ilość pamięci niskopoziomowej, na takich właśnie systemach odczuwalna będzie poprawa. Pozostałe 95% graczy nie odczuje żadnych zmian, albo odczuje negatywny wpływ bo własnie przełączyli się na directx 9 który jest słabo wspierany już od jakiegoś czasu. Jeżeli twój komputer wyciąga 60 fps na niskich, to nie przejmuj się tą opcją.
Wow, szybsze alt tabowanie, volvo odkryło w końcu borderless windowed w którym chodzi teraz prawie każda nowa gra nawet jak mamy ustawiony fullscreen w opcjach xD