Ready or Not – duchowy spadkobierca serii SWAT na pierwszym gameplayu
Brzmi bardziej niż obiecująco, mam nadzieję że to co pokazano na gameplayu będzie miało faktyczne zastosowania w grze a nie tylko w niektórych przypadkach.
Wygląda to wręcz wybitnie. Szkoda, że dopiero 2020 ale jeśli sprostają i w końcu dostaniemy coś w miejsce SWAT 4 to spokojnie mogę czekać.
Jeszcze mamy Ground Branch, które też wygląda bardzo dobrze i już jest grywalne. W końcu coś się ruszyło w temacie taktycznych shooterów.
Ready or Not – duchowy spadkobierca serii SWAT na pierwszym filmie z rozgrywki
Pojechaliście z tym tekstem tak energicznie że mój telefon się rozładował ze szczęścia - zakładam że o każdej grze z policyjnym motywem i małą dozą taktycznych rozgrywek napisalibyście to samo.
Filmik z gry szału nie robi, widać na nim dobrze że gra działa opornie (na wielu płaszczyznach), jednakże do premiery jest jeszcze masa czasu więc gra może wyglądać / działać 10x lepiej - mam przynajmniej taką nadzieję.
Nie zrozumcie mnie złe, gra ma potępiał i fajnie byłoby zobaczyć nową i dopracowaną grę "pokroju" SWAT na rynku.
Grałem we wszystkie części SWAT (uwielbiam te gry), po czym przerzuciłem się na serie Rainbow Six - więc wiem co w trawie piszczy.
Martwię się jednak że w niedalekiej przyszłości zobaczymy Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 2 - w której oprócz rewelacyjnego trybu wieloosobowego, zostanie dodany tryb dla pojedynczego gracza ze solidną kampania. Co może całkowicie wyeliminować powyższy tytuł z rynku.
Ale czas pokaże co będzie, czekam na premierę, wtedy okaże się czy warto zainwestować czas i pieniądze w tą grę.
Nawet jeśli Ubi zrobiłoby dwójkę z kampanią, to i tak roiłoby się w niej od jeszcze bardziej pokręconych gadżetów, pierdół, złotych pistoletów i breloczków dyndających na kolbach, w nosie i wargach operatorów.
Siłą Ready or Not będą po pierwsze mody, co w Ubi już na zawsze raczej jest wykluczone, oraz to, że nawet skórki na broń mają być realistyczne, a nie w ciapki od Gucciego. Może przez to gra nigdy nie będzie tak popularna, ale swoją niszę znajdzie, tak jak SQUAD, ARMA 3 itp.
Woah, ale grałeś w ogóle w Siegie? Wiele osób zjechało na początku tę grę za to, że spodziewali się nowego SWAT albo własnie Rainbow Six, a dostali kolorowe karabiny i uderzanie kolbą w drut kolczasty żeby go zniszczyć. Bo to po prostu nie jest taka gra. To drużynowy shooter stworzony z myślą o esporcie, a że dużo bardziej taktyczny od innych to co innego. W ogóle nie wyobrażam sobie, żeby Siegie miał w jakikolwiek sposób przeszkodzić jakiejś singlowej strzelance taktycznej.
Siege jest diametralnie różne od tych starych Rainbowów i od gier z serii SWAT.
Poza tym, Ubi długo będzie wspierać jedynkę, nie ma szans żeby dla Ready or Not była obecnie jakaś konkurencja na rynku, a ludzi spragnionych takiego tytułu nie brakuje.
Siłą Ready or Not będą po pierwsze mody, co w Ubi już na zawsze raczej jest wykluczone, oraz to, że nawet skórki na broń mają być realistyczne, a nie w ciapki od Gucciego.
@Cyber Rekin
Mam w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege przegranych 367h.
Mają być realistyczne, a czy rzeczywiście będą to tylko domysły / spekulacje na tą chwilę, do czasu premiery może się dużo zmienić na lepsze lub gorszę - weź to proszę pod uwagę.
W samy artykule czytamy że pojawią się skórki, nie wiadomo jakiego pokroju one będą, dodatkowo że gracze otrzymają naprawdę dużą liczbę „zabawek” do użycia.
A co najważniejsze jak sam twórca będzie zarabiał na grze i jej rozwoju?
Jeżeli twórca będzie chciał przyciągnąć młodszych do siebie, to będzie chciał się wpasować w obecny „kolorowy” trend, złota broń i inne bzdety nikomu nie potrzebne lecz pozwalające się graczowi w jakiś sposób wyróżnić z całego tłumu.
Tryb dla jednego gracza być może zostanie neutralny (realistyczny), lecz dzięki modom, własnym zmodyfikowanym serwerom, wiemy jak to w dzisiejszych czasach wszystko wygląda – Siege przy tym może być cienias.
Na tą chwilę możemy tylko domniemać co może być, a co nie i w jaki sposób – za mało konkretów na ten temat w tym momencie.
Ale dyskusja ciekawa.
Mam w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege przegranych 367h.
No to po tym czasie powinieneś zauważyć, że Siegie nigdy nawet nie miało być czymś podobnym do SWAT czy takiego Rainbows Six Vegas. Mnóstwo tam uproszczeń i dziwnych rozwiązań, bo to nigdy nie miała być realistyczna strzelanka taktyczna tylko drużynowy shooter.
No to po tym czasie powinieneś zauważyć, że Siegie nigdy nawet nie miało być czymś podobnym do SWAT czy takiego Rainbows Six Vegas. Mnóstwo tam uproszczeń i dziwnych rozwiązań, bo to nigdy nie miała być realistyczna strzelanka taktyczna tylko drużynowy shooter.
To prawda co piszesz, lecz Ja dałem tylko przykład że w przyszłości Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 2 może zaskoczyć nas czymś innym, czy pojawi się kampania?, jest duże prawdopodobieństwo że tak, czy tryb wieloosobowy może zostać przebudowany i może być bardziej realistyczny - to też jest możliwe.
Powyższy tytuł będzie bardziej realistyczny od Siege lub mniej, na ten moment ciężko to określić.
Siege to zupełnie inna galaktyka niż SWAT lub części Vegas - lecz Terrohunt na najwyższym poziomie trudności to nie spacer po parku.
Powyższy tytuł będzie bardziej realistyczny od Siege lub mniej, na ten moment ciężko to określić.
Chyba oglądaliśmy inne filmy. Na ten moment jest bardzo łatwo stwierdzić czym ma być RoN i na szczęście nie będzie w ogóle taki jak Siege.
Chyba oglądaliśmy inne filmy. Na ten moment jest bardzo łatwo stwierdzić czym ma być RoN i na szczęście nie będzie w ogóle taki jak Siege.
OK...
Proszę wstrzymaj się z ostatecznym werdyktem, oceną do premiery - wiesz dobrze jak jest z filmikami prezentującymi nową grę, a jak wygląda gra na premierę.
Śledząc postępy prac nad grą (uzbrojenie, przeładowanie broni o której była dyskusja czy aby postać nie za szybko to robi itd.) i widząc ten gameplay można bez problemu wyciągnąć wnioski, że gra jednak będzie tych duchowym spadkobiercą SWAT.
A co do terrohunta w Siege ma najwyższym poziomie trudności, to tak nie jest to spacer po parku bo przeciwnicy wcale nie są mądrzejsi niż na niższych poziomach, po prostu mają "lepszego wallhacka" gdy stoją w celowani w Ciebie już przy rozpoczęciu gry.
czy tryb wieloosobowy może zostać przebudowany i może być bardziej realistyczny - to też jest możliwe.
Wręcz przeciwnie, jest to niemożliwe dlatego że musieliby wtedy wywalić całą obecną bazę graczy. Nie sądzę też żeby mieli w najbliższej przyszłości zrobić dwójkę, odważyliby się na to tylko gdyby silnik gry stał się przestarzały o paręnaście lat a gracze by masowo zaczęli odchodzić. Kampanii też raczej nie ujrzymy za szybko dlatego że jest to mnóstwo pracy a oni i tak pracują w tempie ślimaka, przypomnę tylko że tryb ranked jest w wersji beta. Żeby stworzyć kampanię fabularną musieliby zaprojektować jakieś sensowne mapy pod single/coop i zrobić coś z przeciwnikami żeby to nie wyglądało jak COD.
Bardzo ciekawie się zapowiada. Pograłby w jakaś dobra nową strzelankę ale z większym naciskiem na planowanie i strategię działania. Technologicznie, jak na grę z niskim budżetem też wypada spoko. Czekam.
No to teraz nie pozostaje nic innego jak położyć się w kapsule hibernującej i ustawić zegar na 2020. No i przy okazji może też już wyjdzie CP2077.
Wyglądają obiecująco, oby tylko nie stało się to samo co z R6S po kilka latach wspierania.
Chyba się będę modlił aby ta gra dorównała poziomem SWATowi 4. Trzymam kciuki!
Jeśli i chodzi o trailer to zauważyłem gołym okiem że jakoś tak klatkuje w niektórych momentach oraz w czasami nogi dziwne im się układają gdy chodzą. Przyjrzyjcie się.