Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3

07.03.2019 11:11
Gorn221
1
Gorn221
106
Łowca Demonów

No wygląda to obiecująco

post wyedytowany przez Admina 2019-03-07 11:50:47
07.03.2019 11:22
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
maggotsic
79
Pretorianin

Mortal miał swój klimat, ale ten trailer i historia, to jakiś żart.

07.03.2019 11:39
Persecuted
2.1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Żart? A co w nim zabawnego?

07.03.2019 14:47
2.2
zanonimizowany1244097
35
Generał

Klimat właśnie ma dużo lepszy jeśli grałeś w X :) W 11 będzie jeszcze lepiej (polecam długie filmy z gry na YT i co środowe streamy od twórców). Jedyne czego bym się pozbył to elementów komediowych, ale na szczęście nie ma ich dużo.

07.03.2019 12:10
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
casperpl
14
Legionista

Tekken 7 ma UE4, a MK X i XI na UE3 xD

07.03.2019 14:37
3.1
zanonimizowany1272618
5
Generał

I wygląda gorzej?

Przecież nie jest tajemnicą, że UE 4 nie jest specjalnie udany, w przeciwieństwie do UE 3, który swojego czasu był wręcz przełomowy. Pamiętam pierwsze gry na UE 3 ta logiczna o jakimś robocie, Rainbow Six i Bioshock. Nie mogłem wyjść z podziwu, jaki się dokonał skok graficzny.

07.03.2019 22:23
3.2
Znubionek
50
Generał

Heinrich_2.0
no widzisz, i tutaj tez jest taka ciekawostka: bioshock 1 i 2 nie dzialaly na ue3, tylko na ue 2.5
ue4 faktycznie jest dosyc rzadko uzywane w grach AAA w porownaniu do ue3, jestem ciekaw czemu tak jest

07.03.2019 12:24
kęsik
👍
4
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
kęsik
156
Legend

Arkham Knight na UE3 wygląda dużo lepiej niż większość gier na UE4 tak więc wiecie.

07.03.2019 12:34
Elevrilnar
4.1
Elevrilnar
8
Generał

Zwłaszcza te rozpikselowane obiekty na dużym dystansie... :)

post wyedytowany przez Elevrilnar 2019-03-07 12:35:17
07.03.2019 14:53
TRX
4.2
2
TRX
204
Generał
Wideo

Fakt, Arkham Knight pod względem grafiki oraz designu miażdży naprawdę bardzo dużo obecnych gier. Czasami można się mocno zdziwić, jakim cudem Rocksteady tego dokonało. Dodatkową atrakcją jest fakt, że bez problemu można tę grę odpalić w 4K na niekoniecznie porażającym mocą pececie, a wtenczas zbiera się szczękę z podłogi - polecam materiał od Digital Foundry: https://www.youtube.com/watch?v=w3g4QQnIqco

07.03.2019 16:51
kaszanka9
4.3
kaszanka9
109
Bulbulator

Może tak, ale diabeł tkwi w szczegółach, w tak starych silnikach siedzą naprawdę stare rzeczy i one się odkładają często powodując problemy czy niemożność wykorzystania w pełni nowego sprzętu, o ile Batman AK ładnie wygląda tak chyba nie muszę przypominać co się działo z wersją pecetową na premierę, to znikąd się nie wzięło.
I zapewne i w tej odsłonie będą jakieś babole wynikające z wiekowego silnika, bo ile można pudrować, nie ma to jak na nowym silniku jednak gierka od zera.

07.03.2019 17:02
4.4
zanonimizowany714315
111
Legend

Wynikały z tego, ze gre na PC robiło jakies noł nejmowe studio

07.03.2019 22:40
4.5
Znubionek
50
Generał

kaszanka9
niekoniecznie. jakos arkham knight nie mialo problemow na konsolach - i wygladal tak, ze moim zdaniem ten sprzet wykorzystywal w pelni. co ciekawe konsolowe "remastery" arkham asylum i city przeniesione na ue4 byly tragiczne, w niektorych wzgledach gorsze od oryginalu na konsolach, i ogolnie gorsze niz granie w oryginalne wersje na pc (nawet na bardzo slabym pc).

Elevrilnar
jakie rozpikselowane obiekty, ja nic takiego nie pamietam na PC. moze na konsolach cos takiego bylo.

08.03.2019 11:23
Elevrilnar
4.6
Elevrilnar
8
Generał

@Znubionek

Nie każdy takie rzeczy zauważa. :)

07.03.2019 13:04
Kaczmarek35
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kaczmarek35
11
Senator

Trochę pospieszyli się z kolejnym sequelem, który pewnie będzie wyglądał prawie identycznie jak X. Mogli kolejnego sequela wydać już pod kolejną generację konsol.

07.03.2019 14:27
Persecuted
5.1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Mogliby, tylko po co? Jak widać po oprawie graficznej, obecna generacja sprzętowa nie stanowi dla nich bariery technologicznej, negatywnie odbijającej się na działaniu gry, czy aspekcie wizualnym. Innymi słowy, nie za bardzo widzę co MK mógłby zyskać w tym momencie, gdyby został zaprojektowany z myślą o nowych konsolach. No chyba, że będą jakieś problemy z płynnością, ale na to się raczej nie zanosi (bo nawet obecne buildy ponoć dają radę).

post wyedytowany przez Persecuted 2019-03-07 14:28:43
07.03.2019 14:45
5.2
1
zanonimizowany1244097
35
Generał

Tyle że właśnie wygląda lepiej niż X, jest jeszcze bardziej szczegółowa :) A śpieszyć się wcale nie śpieszyli bo X wyszła w 2015 roku!!

07.03.2019 15:41
👍
6
odpowiedz
1 odpowiedź
dyxit
24
Konsul
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=VfBxHkTrya4

To powinno byc w trailerze a nie jakies rapu srapu .

07.03.2019 22:28
Forcebreaker
😱
6.1
Forcebreaker
54
Generał
Wideo

ale sieka. Idealna do Poloneza na drogę do remizy na studniówkę :O

Jak już to tylko
https://www.youtube.com/watch?v=35OmR38f6_M

07.03.2019 17:20
7
1
odpowiedz
barnej7
165
Senator

No tylko, że ten unreal engine 3 został gruntowanie zmodyfikowany, z każdą grą od czasu mk9 awidac progres. UE4 też opiera się na UE3, po prostu twórcy mortali zrobili z tego nowoczesny silnik, który jest dostosowany do ich potrzeb.

07.03.2019 18:38
8
odpowiedz
Masa_san
42
Pretorianin

Ich silnik musi być dość mocno zmodyfikowanym UE3, bo oryginalne UE3 nie obsługuje Switcha.

Wiadomość Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3