Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3
Mortal miał swój klimat, ale ten trailer i historia, to jakiś żart.
Klimat właśnie ma dużo lepszy jeśli grałeś w X :) W 11 będzie jeszcze lepiej (polecam długie filmy z gry na YT i co środowe streamy od twórców). Jedyne czego bym się pozbył to elementów komediowych, ale na szczęście nie ma ich dużo.
I wygląda gorzej?
Przecież nie jest tajemnicą, że UE 4 nie jest specjalnie udany, w przeciwieństwie do UE 3, który swojego czasu był wręcz przełomowy. Pamiętam pierwsze gry na UE 3 ta logiczna o jakimś robocie, Rainbow Six i Bioshock. Nie mogłem wyjść z podziwu, jaki się dokonał skok graficzny.
Heinrich_2.0
no widzisz, i tutaj tez jest taka ciekawostka: bioshock 1 i 2 nie dzialaly na ue3, tylko na ue 2.5
ue4 faktycznie jest dosyc rzadko uzywane w grach AAA w porownaniu do ue3, jestem ciekaw czemu tak jest
Arkham Knight na UE3 wygląda dużo lepiej niż większość gier na UE4 tak więc wiecie.
Zwłaszcza te rozpikselowane obiekty na dużym dystansie... :)
Fakt, Arkham Knight pod względem grafiki oraz designu miażdży naprawdę bardzo dużo obecnych gier. Czasami można się mocno zdziwić, jakim cudem Rocksteady tego dokonało. Dodatkową atrakcją jest fakt, że bez problemu można tę grę odpalić w 4K na niekoniecznie porażającym mocą pececie, a wtenczas zbiera się szczękę z podłogi - polecam materiał od Digital Foundry: https://www.youtube.com/watch?v=w3g4QQnIqco
Może tak, ale diabeł tkwi w szczegółach, w tak starych silnikach siedzą naprawdę stare rzeczy i one się odkładają często powodując problemy czy niemożność wykorzystania w pełni nowego sprzętu, o ile Batman AK ładnie wygląda tak chyba nie muszę przypominać co się działo z wersją pecetową na premierę, to znikąd się nie wzięło.
I zapewne i w tej odsłonie będą jakieś babole wynikające z wiekowego silnika, bo ile można pudrować, nie ma to jak na nowym silniku jednak gierka od zera.
Wynikały z tego, ze gre na PC robiło jakies noł nejmowe studio
kaszanka9
niekoniecznie. jakos arkham knight nie mialo problemow na konsolach - i wygladal tak, ze moim zdaniem ten sprzet wykorzystywal w pelni. co ciekawe konsolowe "remastery" arkham asylum i city przeniesione na ue4 byly tragiczne, w niektorych wzgledach gorsze od oryginalu na konsolach, i ogolnie gorsze niz granie w oryginalne wersje na pc (nawet na bardzo slabym pc).
Elevrilnar
jakie rozpikselowane obiekty, ja nic takiego nie pamietam na PC. moze na konsolach cos takiego bylo.
Trochę pospieszyli się z kolejnym sequelem, który pewnie będzie wyglądał prawie identycznie jak X. Mogli kolejnego sequela wydać już pod kolejną generację konsol.
Mogliby, tylko po co? Jak widać po oprawie graficznej, obecna generacja sprzętowa nie stanowi dla nich bariery technologicznej, negatywnie odbijającej się na działaniu gry, czy aspekcie wizualnym. Innymi słowy, nie za bardzo widzę co MK mógłby zyskać w tym momencie, gdyby został zaprojektowany z myślą o nowych konsolach. No chyba, że będą jakieś problemy z płynnością, ale na to się raczej nie zanosi (bo nawet obecne buildy ponoć dają radę).
Tyle że właśnie wygląda lepiej niż X, jest jeszcze bardziej szczegółowa :) A śpieszyć się wcale nie śpieszyli bo X wyszła w 2015 roku!!
ale sieka. Idealna do Poloneza na drogę do remizy na studniówkę :O
Jak już to tylko
https://www.youtube.com/watch?v=35OmR38f6_M
No tylko, że ten unreal engine 3 został gruntowanie zmodyfikowany, z każdą grą od czasu mk9 awidac progres. UE4 też opiera się na UE3, po prostu twórcy mortali zrobili z tego nowoczesny silnik, który jest dostosowany do ich potrzeb.
Ich silnik musi być dość mocno zmodyfikowanym UE3, bo oryginalne UE3 nie obsługuje Switcha.