Sekiro Shadows Die Twice – wysyp gameplayów
Ja już nic nie oglądam. Najwyżej trailer. Już niedługo!
Na wezwanie.
kolejne dark souls NADCHODZĘ !
No niby nie ale jednak trochę zalatuje
@Vamike53
Nowe może nie, ale kopia ;)
Zero info o PC wersji, znając FS będzie znów padaka
Że niby kopia Dark Souls? Przecież ta gra najbardziej odchodzi od schematu Soulsów, zbliżając się bardziej do Tenchu, więc jest powiew świeżości, żadna kopia.
Wersja PC DS3 była dopieszczona na maksa
Co temat o Sekiro to ta sama śpiewka hurr durr to dark souls, unga bunga to nie dark souls. Jakie to ma ***** znaczenie.
Liczy się czy gra będzie doba a nie to w jakim stopniu podobna do dark souls
Mnie tam bardziej interesuje czy mam kupować pada pod tą grę, bo nikt nie pisze o grywalności na klawiaturze i myszce. Powinno być coś takiego również pokazane.
> gry From Software
> granie na klawiaturze i myszy
Wybierz sobie jedno.
Teraz tylko czekamy na kęsika.
Każda gra multiplatformowa ma obecnie rozgrywkę projektowaną pod pada (bo na konsolach sprzedaje się najwięcej gier), a interfejs pod nieduży ekran blisko twarzy (bo tak pracują gamedevy). Wersje na pc to tylko porty z konsol.
Po raz kolejny ta sama gra, tylko z innymi modelami. Animacje, system walki. To wszystko już widziałem 5 razy. Mogliby się wreszcie rozwinąć a tak to męczą temat niesamowicie.
Po raz kolejny ta sama gra, tylko z innymi modelami. Animacje, system walki. To wszystko już widziałem 5 razy. Mogliby się wreszcie rozwinąć a tak to męczą temat niesamowicie.
A to akurat zabawne, bo jakoś Far Cry'a 5 gdzie wszystko jest takie same jak w poprzednich 3 częściach (animacje, skradanie, model strzelania, poruszanie się pojazdami, nawet pukawki) oceniłeś na 9/10.
Co ty pieprzysz człowieku. W tej grze jest chyba najwięcej nowości - zupełnie inna mechanika wywalona do góry nogami, brak tradycyjnych statystyk (zamiast tego umiejętności), brak wymiany ekwipunku, oparcie systemu walki wyłącznie na parowaniu, linka z hakiem a więc zupełnie inny poziom eksploracji świata, brak funkcji sieciowych. W sumie jedyne co ma łączyć Sekiro z poprzednimi grami Soulsborne to poziom trudności a ty stękasz, ze znowu to samo. Chyba inne gameplaye oglądamy.
Już pomine zabawny fakt, że FC5 który od trójki nie zmienia się wcale oprócz mapy oceniles na 9.
@up
Z tego co słyszałem, z tym poziomem trudności ma być niby troszkę bardziej przyjaźnie dla początkujących w "soulslike". Aczkolwiek mam nadzieję, że "ng +7" itp. zostaną zaimplementowane w grze, tak jak np. w DS czy BB.
Ja bym dodał do tego co napisał @Yarpen z Morii to, że Sekiro ma dość podobne animacje.
Poziom trudności?
Gry FROM zawsze były trudne więc o co chodzi? To już nie można wydać trudnej gry w czasach gdy gry same się przechodzą albo trzymają gracza za rączkę?
@up
Yyy no szczerze, to nie mam pojęcia o co Tobie chodzi. Na poziom trudności akurat nikt tu nie narzeka.
nie narzekanie ale podawanie go jako cechy szczególnej Soulsów, mimo że większość gier FROMu do łatwych nigdy nie należała :]
Zgadza się, aczkolwiek w obecnych czasach raczej FS, przynajmniej w moim odczuciu, stara się choć minimalnie być kojarzonym z poziomem trudności DS i BB, skoro na oficjalnej stronie gry można przeczytać:
"Wkrocz na drogę zemsty w nowej przygodzie od studia FromSoftware – twórców Bloodborne oraz serii Dark Souls.", a nie Tenchu i Armored Core.
Anyway ja z tematu uciekam, bo i tak za dużo spiolerów już sobie narobiłem. Wszystkim czekajacym na grę, życzę dobrej zabawy w dniu premiery.
Pozdrawiam ;)
Nie, gra jest pozbawiona funkcji sieciowych.
https://www.gry-online.pl/newsroom/sekiro-shadows-die-twice-bez-trybu-multiplayer-i-konkrety-nt-rozw/ze1b8a2
Chyba wreszcie wezmę się za jakąś grę of From Software - od czasów Ninja Blade, nie wiem czy ktoś jeszcze to pamięta. Jestem raczej leniwym graczem, za młodu wymagające gry były po prostu grami i się grało a teraz tak jakby po prostu nie chce mi się przez brak czasu i obowiązki angażować w gry w taki sposób żeby jeszcze się przy nich denerwować przez większość czasu. Nie mniej jednak rozumiem fenomen serii Souls a także Bloodborne za które miałem się zabrać... i odkładam to do teraz. Ale myślę że Sekiro będzie tutaj wyjątkiem, gra wygląda świetnie, jest osadzona w bardzo przeze mnie lubianych klimatach, a przy tym wydaje się być bardziej przystępna od innych gier FS, choć gameplaye pokazują że wciąż jest trudno. Ale... trudno, kupuje mnie ta gierka coraz bardziej, a do tego możliwość skradania się, ta mocno "zwertykalizowana" eksploracja też mi się podoba. Zobaczymy, mam nadzieję że się wciągnę i mnie poziom trudności nie odrzuci.
Za Bloodborne warto sie zabrać nie tylko ze względu na to, że to świetna gra ale jedna z nielicznych gier na rynku, która tak wiernie oddaje klimat książek Lovercrafta. Do tego ten cudowny gotycki styl całej scenerii w grze. Nie ma drugiej takiej na rynku. Kosmos( albo raczej Cosmo, hehe, kto grał wie o co chodzi).
Na rynku gier jest od groma tytułów bliźniaczo do siebie podobnych. Nie sposób jest tworzyć setki tytułów przy założeniu, że każdy z nich ma być unikatowy. Istotne jest to czy dany tytuł jest dobry czy nie. A jeżeli jest i korzysta przy tym z rozwiązań sprawdzonych i znanych z innych produkcji to raczej dobrze. Ja tam już nie sprawdzam nowych informacji. Zamówiłem na konsoleigry wersję na ps4 i czekam na kuriera.
Mi niestety nie za bardzo podchodzą te Japońskie klimaty. No ale zobaczymy, może się jakoś później przekonam.
gra jest wyjątkowo trudna bo doszły 3 możliwości blokowania / unikania ciosów, zwykły unik od ciosów bocznych i pchnięć, blok bronią zależny od timingu + podskok jako unik cięć na nogi / w porównaniu z unikaniem lub twardym blokiem z dark/demon solus ta gra będzie prawdziwym wyzwaniem
O patrzcie, wiedźmin w feudalnej Japonii. Nawet japończycy robią klonik naszego rodzimego Geralta :)
https://youtu.be/EXD4GXhU_-8?t=558
Przesuńcie do timestampa
O boziu jakie mięsko, ja już chce w to zagrać :O
W ogóle jak bardzo się różni ta wersja od wcześniejszego dema, gra wygląda dużo ładniej