ATLAS tonie - pirackie MMO traci graczy w szybkim tempie
Ostatnie spadki spowodowane są ogłoszonym kilka/kilkanaście dni temu resetem gry do początku. Wraz z kolejny wielkim patche maja dodać sporo nowych wysp(około 200 ) oraz zmienić system przejmowania wysp przez który znaczna cześć osób opuściła grę. Dlatego teraz raczej gracze nie planują grać wiedząc, że za kilka tygodni wszystko zniknie i trzeba będzie zaczynać od nowa.
To normalne przy tego typu grach i tego typu GRACZACH. To w większości dzieciarnia która "płynie" od jednego hajpu do drugiego i co chwila gra w następną "wielką" grę o uderzaniu z piąchy w drzewo.
Panowie po wipe serwerów znów będzie 30k gra się zmieni o 180stopni.
Zapraszam wszystkich do wspólnego grania po wipe serwerów na diskord [link] discord.gg/qDZm93 lub TS byledommo.eu do info wendry lub slide
Z drugiej strony, jak człowiek się nagra to ma chyba prawo zmienić tytuł?
Cykl życia gry w dzisiejszych czasach:
1. Ukończona wersja alpha
2. Wydaj grę w Early Access
3. Zapłać wszystkim możliwym streamerom pierwszego sortu, żeby zagrali w Twoją przeciętną grę. Streamerzy drugiego sortu dołączają za darmo, żeby na tymcasowe fali popularności gry zyskać 5 nowych subów
4. Gnoje zauważają na Twitchu, że ich ulubieni streamerzy grają
5. Gra zdobywa na Twitchu opłaconą popularność, wszyscy wpadają w szał, kupują grę, bo to będzie świetny tytuł, w który będą przecież grali latami. Gra jest postrzegana jako kolejna inkarnacja Diablo/Starcraft/WOW/Quake/Counter-Strike/Fortnite/PUBG/LOL, będzie ogromna i wspierana przez lata
6. Streamerzy dostają kasę od innej firmy, zaczynają grac w coś innego
7. Po odejściu od gry ulubionych streamerów gnojki orientują się, że gra jest zabugowana i nieukończona
8. Gnojki domagają się nowej zawartości, wszystkie community w postaci redditów, facebookow, youtubów przepełnione są groźbami co do deweloperów, porównywaniem do innych gier, że są lepsze, połowa postów to że gra umiera, groźby w stylu zaimplementujcie funkcję X, bo jak nie to zacznę grać w inną grę. Poirytowanie zmienia się w spiralę nienawiści i nigdy nie daje się już zaspokoić graczy, nawet gdy gra idzie w dobrym kierunku.
9. Bawią się niedobitki klepiąc się po plecach, że gra gdzie zakupili skinów za $1000 jednak się odbije od dna i to oni będą się śmieli ostatni
10. Po kilku miesiącach deweloper gasi światło i wyłącza serwery, ewentualnie gra siedzi w early access przez lata. Załatana finalna wersja nigdy nie wychodzi na światło dzienne.
O matko! Jesteś tak świadomy :O
Niestety my robaki nie możemy wyrwać się z tego cyklu hajpu :(
Zachowujesz się jakbyś za dużo siedział na kickstarterze i ogólnie internecie.
Moderator: Prosimy o uspokojenie emocji i zaprzestanie wzajemnego się obrażania. W przypadku niedostosowania się do tej prośby Administracja lub Moderacja podejmie przewidziane Regulaminem Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2 działania.
Rozumiem, że jakaś niedawno przez Ciebie zakupiona gra to niewypał. Nie martw się, następnym razem nie dasz się nabrać.
wydaj grę w EA która jak twierdzą najbardziej pobłażliwi jest całkowicie niegrywalna, zastanawiaj się dalej gdzie popełniłeś błąd, jednocześnie przeliczając środki zarobione na wczesnym dostępie :)