Analityk: wczesne recenzje Anthem na PC to błąd EA
Tak, tak pan analityk to świetny specjalista i już wie, że Anthem na konsolach nie będzie miał nudnej fabuły, powtarzalnych i nudnych misji, nijakiego lootu itd.
Tak, wcześniejsze recenzje na PC są błędem, bo nie pozwoliły oszukać większej ilości potencjalnych klientów. Prawda panie analityku?
Wymuszanie od deweloperów i wydawanie niedokończonych wersji gier to błąd EA.
Patrząc na niektóre rozwiązania w gameplayu, trzeba sobie zadać pytanie czy ktoś kto miał moc decyzyjną grał w tą grę od początku do końca.
Średnia ocen recenzji na PC: 6.0
Średnia ocen recenzji na Xboxa i PS4 na podstawie trzech wystawionych jak dotąd: 6.0
Bardzo dobra analiza, ciekawe ile mu za nią zapłacili.
Tak, tak pan analityk to świetny specjalista i już wie, że Anthem na konsolach nie będzie miał nudnej fabuły, powtarzalnych i nudnych misji, nijakiego lootu itd.
Tak, wcześniejsze recenzje na PC są błędem, bo nie pozwoliły oszukać większej ilości potencjalnych klientów. Prawda panie analityku?
Ja na przykład na prawdę dobrze się bawię w Anthem na PC. To coś na co nie czekałem co prawda, ale otrzymałem. Ma swoje problemy oczywiście, ale aktualnie nie potrzebuję gry z głęboką i wielogodzinną fabułą jak na przykład jeszcze nieukończone RDR2 czy HND. Loading screeny to nie problem dla mnie na SSD. Taki looter-shooter jest okej. The Division 2 mniej mi podeszło w zamkniętej becie. Tutaj testuję w Origin Access i na pewno grę kupię :)
Wymuszanie od deweloperów i wydawanie niedokończonych wersji gier to błąd EA.
Patrząc na niektóre rozwiązania w gameplayu, trzeba sobie zadać pytanie czy ktoś kto miał moc decyzyjną grał w tą grę od początku do końca.
Średnia ocen recenzji na PC: 6.0
Średnia ocen recenzji na Xboxa i PS4 na podstawie trzech wystawionych jak dotąd: 6.0
Bardzo dobra analiza, ciekawe ile mu za nią zapłacili.
Widać wszystkie te gry, toczy ta sama choroba.
Tak, latanie to jedyny problem tej gry, a no i jeszcze słaba grafika do tego. Cała reszta cacy!
Oczywiście, że błędem są recenzje. Należy ich zabronić prawnie (pośle się lobbystów do trupa i załatwią) a teksty pozostawiać dobrze opłacanym pracownikom.
Jego myślenie zawiera pułapkę logiczną - oznacza ona że wersja PC z założenia miała być gorsza co zrobiono by celowo czyli nadal 1:0 dla krytyków gry. Mam wrażenie że współcześni analitycy jakoś tak dziwnie swoje prognozy tworzą, gdybym był złym i złośliwym człowiekiem powiedział bym że wróżą z brzęku monet... ale to przecież niemożliwe bo nikt z nich nie poniżył by się do takiego czynu... bo jak że by tak... za marne pieniądze pisać analizy poświęcając idee i szlachetne pobudki... .
To przepraszam, że grałem w to na PCcie czuje się teraz jak jakiś intruz drugiej kategorii, gracz pfff...PCtowy. To może przeprośmy konsolowców, że gramy w "ich gry".
Jakoś nie miałem w planach kupowania tego czegoś a teraz na pewno crapa nie kupie, niech konsolowcy się nacieszą, w końcu to dla nich jest robiona ta pożal się Boże wypocina.
Ale na konsolach loadingi są jeszcze dłuższe, komunikacja uboższa, a pozostałe problemy jak były- tak są.
Ale tak, to w 100% wina EA.
To pewnie dlatego nie jestem analitykiem, że się na tym znam lepiej niż ten pan, zresztą jak chyba każdy tutaj.
Kiedyś żeby zarobić na robieniu z siebie debila trzeba było iść do kabaretu, dziś widać jest wiele innych opcji.
Ten analityk doskonale się zna i jego analiza jest dla EA a nie dla dobra konsumenta.
''Anthem nie jest pecetową produkcją; opracowane przez BioWare sterowanie nie działa dobrze na komputerze, podczas gdy na konsolach sprawdza się bezbłędnie'' no tak bo pad to nadal ekskluzywny sprzęt dla konsol, nieistniejący kompletnie w świecie PC. No cóż analityk i gra EA :)
Analityk to jakis geniusz, podobnie jak Panowie z BioWare ktorzy zrobili konsolowa gre z konsolowan rozgrywka, twierdzac jednoczesnie ze priorytetem jest oprawa graficzna dla PC i idace z nia wysokie wymagania sprzetowe...
Geniusze :D
Analityk: wczesne recenzje Anthem na PC to błąd EA
6lat pracy nad grą i wydają w dużym stopniu wybrakowany produkt...
..ale spokojnie przez kolejne 6 miesięcy zdołają nadrobić to co przez 6 lat nie potrafili zrobić do dnia premiery.
EA i ich gry to błąd.
Anthem „nie jest pecetową produkcją”
Trzeba było wydać grę na PC dopiero za rok, tak jak to zrobili z grą Need For Speed, tłumacząc że chcą dopracować tytuł pod kontem współczesnych PC - ich możliwości. Ale nie, kasa im jest potrzebna już teraz...
"Pachter twierdzi, że ze względu na możliwość latania i manewrowania postacią w powietrzu, co jego zdaniem „przypomina jazdę samochodem”, Anthem „nie jest pecetową produkcją”; opracowane przez BioWare sterowanie „nie działa dobrze na komputerze”, podczas gdy na konsolach sprawdza się „bezbłędnie”."
https://youtu.be/etBufTl7slc
Poza tym jakie wczesne recenzje. Ocena na golu pojawiła się 10 dni po premierze na PC...
Dlatego że mają takich analityków to ĘĄ sobie będzie spływało powoli w tym sedesie, kanałem pogardy i utraconego zaufania i szacunku.
Andromeda kupiłem i dobrze ją wspominam, anthem grałem w demo na klawiaturze i padzie, czym się różni sterowanie padem od xone na Pc do sterowania tym samym padem do konsoli x box? Chyba liczbą fps gość jakiś debil ...Crapa nie kupię a szkoda liczyłem na dobrą grę
Też się dobrze bawiłem przy Andromedzie. I nie, nie musisz mi współczuć cyt. "ja dobrze bawiłem się przy Andomedzie".
Jak celowania na myszce nie da się pobić tak to prawda, że całościowo na padzie gra się o wiele lepiej.
Ja w Destiny 2 gram od premiery na padzie w PvE, bo PvP mnie nie interesuje - coop, discord, muzyczka w tle i jazda.
Tak, na PC
Takie wytlumaczenie to moze by bylo gdzies 6 lat temu - slabe porty jak brakujace ustawienia klawiszologi w w takim RE4, ostatnio to Ace Combat na PC zrobil podobnie, port PC pre-alfa za pelna cene...
Taki z niego analityk jak z koziej pupy trąbka:) Recenzje na konsole nie odbiegają od tych na PC.
@Maddred - "Tak, tak pan analityk to świetny specjalista i już wie, że Anthem na konsolach nie będzie miał nudnej fabuły, powtarzalnych i nudnych misji, nijakiego lootu itd.
Tak, wcześniejsze recenzje na PC są błędem, bo nie pozwoliły oszukać większej ilości potencjalnych klientów. Prawda panie analityku?"
Strasznie czepialstwo co do gry, założę się że 70% nawet nie grało a powtarza czytane czy mówione krytyki. Napisz mi kolego jaka gra nie jest powtarzalna? BF ciągle wchodzisz do meczu i strzelasz. WOT- rozgrywasz ciągle randomy i strzelasz. ARK - Wydobywasz i budujesz. Ace Combat- ciągle latasz i strzelasz. Każda gra jest powtarzalna tylko inaczej więc to można obalić. Gra jest przyjemna i nie denerwuje i taki był zamysł BioWare, nie mam dużo godzin bo coś około 25, ale bardzo fajnie się gra.