Apex Legends - bany za cheaty i nowe plotki o nowych trybach gry
Spróbowałem, nie żałuję, polecam. Faktycznie przydałyby się większego drużyny, bo 3 to trochę mało na grę ze znajomymi.
Ja i jak moi użytkownicy grają w tą grę i bardzo fajnie się gra. Czekam na rozbudowanie tej gry w jak najlepszy sposób i nie tak jak w Fortnite strasznie nawalone wszystkiego. Pozdrawiam i zapraszam na serwer głosowy teamspeak3.
IP: ts3ApexLegends.pl lub tsApexLegends.pl
Dla kogoś, kto chce lepszą jakość dźwięku niż konkurencja, mniejsze zużycie CPU i RAM oraz brak konieczności akceptowania dziwnego EULA. "LMAO".
Aha, "ktoś chce" "lepszą jakość dźwięku" i dlatego używa "gamingowych słuchawek" z wbudowanym mikrofonem za 300zł. Legit.
No i tak, jak się ma komputer z niskiej półki składany w 2009 roku to faktycznie zużycie cpu i ram ma znaczenie, ale jakoś nie do końca jest to w sprzeczności z tym co napisałem wyżej.
Także powtórzę... Teamspeak w 2019 LUL.
Nie mam ani gamingowych słuchawek, nie kosztowały 300 zł, nie mają wbudowanego mikrofonu i nie składałem komputera w 2009, więc nie wiem do czego pijesz. Tak, żużycie CPU i RAM ma zawsze znaczenie, bo nie będę korzystał z leniwie napisanych aplikacji w electronie po to, żeby developerom zaoszczędzić czas i pieniądze, podczas gdy oni marnują zasoby mojego komputera.
Edit: osobiście korzystam z Mumble, które jest open source i sam je hostuję.
Ładna ignorancja widzę. Bo pomijając fakt, że na nowoczesnym komputerze nie ma najmniejszej różnicy w tym czy w tle działa ci discord czy jakiś ts/mumble, które mają może 10% funkcjonalności tego pierwszego (a jeśli na starym, budżetowym PC jakiekolwiek są to właśnie ze względu na te różnice w funkcjonalności, a nie bajki o "leniwie pisanych aplikacjach"), to jakiekolwiek różnice w jakości dźwięku są dosłownie niesłyszalne, jeśli nie hostujesz swojego serwera z customowym absurdalnie wysokim bitrate i każdy z rozmówców nie ma mikrofonu klasy studyjnej, co w środowisku graczy praktycznie się przecież nie zdarza. (Swoją drogą z ciekawości z jakim bitrate ten twój serwer mumble działa?)
Nie mówiąc już w ogóle o tym, że po co ci ta "jakość dźwięku" w narzędziu VoIP, które służy do komunikowania się, a nie słuchania muzyki.
Mam bardzo silne wrażenie, że nie masz najmniejszego pojęcia o czym mówisz w kwestii tej "jakości dźwięku".
I mówi ci to ktoś kto z tsa i mumble z zadowoleniem korzystał swojego czasu latami i z dźwiękiem ma sporo wspólnego od dawna i kogo choćby setup audio do gier (słuchawki+interface+mikrofon) to prawie 4k pln.
Discord jest po prostu pod każdym względem lepszy, a używanie ts/mumble dzisiaj niczym się nie różni od używania Winampa jako odtwarzacza muzycznego. Jest to jedynie sentyment, przyzwyczajenie oraz brak wiedzy i doświadczenia.
Rzecz w tym, że nie potrzebuję niczego poza to co oferuje ts/mumble, więc wszystko ponad to to bloatware. Ts i mumble napisane są w c++, discord natomiast w Electronie, także ja podziękuję. Mumble zużywa jedynie 20 mb RAM i dostarcza wszystkiego, czego potrzebuje. Bitrate nie pamiętam, ale jest maksymalny możliwy do ustawienia. Wszystko to są jak najbardziej sensowne argumenty za ts/mumble, ale widzę że obwarowałeś się w swojej opinii i jesteś wszechwiedzący, więc nic z tej dyskusji nie wyniknie. Nie każdy potrzebuje discorda.
Edit: żeby nie było, discorda również używam jak mi się zdarzy grać z randomami.
Tylko jak widzisz, użytkownik Devanger, jak widzimy po jego ogłoszeniu, nie jest kimś jak ty, który jedyne co chce to czat głosowy dla siebie i swoich 4 kolegów jak wieczorem razem gracie w grę, a kimś kto chce budować jakąś społeczność wokół tej gry. Te wszystkie narzędzia, których ty nie potrzebujesz są nieocenione właśnie w sytuacji budowania takich społeczności.
Jeśli samemu nie grzebałeś i nie robiłeś customowych serwerów, a jedynie bawiłeś się suwakami, na co wskazuje twoja odpowiedź, że nie wiesz nawet o czym mowa, to w najmniejszym stopniu nie masz tam żadnej "lepszej jakości". Argument z tyłka.
Jakiego sprzętu używasz do komunikacji, żeby tę hipotetyczną lepszą jakość własnych serwerów (jak ustaliliśmy jednak nie tego twojego) jakkolwiek wykorzystać też nie podałeś, zakładam zatem, że z bitrate o połowę mniejszym i tak w A/B teście różnicy byś nie usłyszał.
I widzisz, dla kogoś kto nie siedzi na Core2Duo czy Athlonie nie robi żadnej różnicy w czym program jest pisany. Poza tym przytaczanie C++ jako argumentu o wyższej jakości kodu zakrawa o jawną kpinę i ignorancję, wtf w ogóle...
Do tego, że coś zajmuje 20mb w RAMie to przepraszam ma być za czym argument? Jak w grze deszcz zaczyna padać to też płaczesz "litości ja mam tylko 256mb ramu"? Wydawało mi się, że ten temat już przedyskutowaliśmy. Dzisiejsze komputery do gier mają do dyspozycji 16384MB ramu, więc czy coś zajmuje 20MB czy 200MB nikogo, kto nie ma jednak komputera z 2009 roku nie boli.
Ale jak masz jakieś wątpliwości to proszę bardzo, zużycie zasobów komputera przez Discorda ->
I widzisz, rzecz w tym, że to co próbujesz tu wciskać to jest właśnie przeciwieństwo sensownych argumentów.
Zużycie zasobów przez Discorda jest praktycznie żadne - argument #1 obalony
Nie masz ani trochę lepszej jakości dźwięku, bo masz dokładnie to samo co oferuje discord, gdzie ten robi to za darmo, a ty marnujesz te swoje "cenne zasoby" komputera na stawianie na nim serwera. Już widzę jak twój klient+serwer mumbla jest lżejszy niż mój klient discorda, heh - argument #2 obalony
Jakiś jeszcze może masz?
Ja mam gdzieś czego używasz, więc przyznaj się po prostu, że się do tsa/mumble przyzwyczaiłeś i boisz się zmian i tyle. Także owszem: ts/mumble w 2019 LUL. To, że tego nie rozumiesz pokazuje tylko, że się właśnie zatrzymałeś technologicznie w tej kwestii parę lat wstecz.
Apex Legends, czyli strzelanka battle royale osadzona w uniwersum serii Titanfall, to największy przebój tego roku
Ekhm... mamy dopiero luty. Chyba nieco za wcześnie na takie stwierdzenia :/
Wcale nie za wcześnie... już teraz można śmiało mówić o ogromnym sukcesie... gra bije rekordy i nie widać choćby śladu zmniejszającego się zainteresowania czy spadku liczby grających lub streamujących. Gra jest naprawdę dobra, solidnie wykonana, ciekawa, interesująca, inna niż wszystkie klepane na kolanie BR, jest tak dobra że obecnie zmiażdżyła konkurencję.
Mówienie o sukcesie, to jedno a stwierdzanie, że to największy przebój tego roku to drugie i moim zdaniem na wyrost.
No, chyba że już z góry wiadomo jakie inne gry wyjdą w tym roku i jaki osiągną poziom zainteresowania i sprzedaży. Jak tak, to poprosiłbym jeszcze nr. toto na najbliższe losowanie.
@Maddred można to też rozumować w ten sposób, że na ten moment (luty) to największy przebój tego roku i to już jest prawda ;)
@JeicamPL
No nie zgodzę się. To jest nic więcej jak nadinterpretacja. Wszystko jest napisane czarno na białym i nie ma możliwości rozumienia tego stwierdzenia w inny sposób.
Jak by miało być jak piszesz, to zdanie mogło by brzmieć np. tak - "Apex Legends, czyli strzelanka battle royale osadzona w uniwersum serii Titanfall, jest największym przebojem pośród gier, jakie pojawiły się w ciągu dwóch miesięcy bieżącego roku..."
To skrót myślowy, chodzi oczywiście o "największy dotychczasowy przebój tego roku". Nie sądzisz chyba, że autor próbuje wróżyć z kryształowej kuli? ;)
@up
A tego to ja już nie wiem, co tam waszej redakcji jeszcze się znajduje, bo jak tak oglądam czasem kanał na YT, to wygląda na to, że wiele :P
OOOOO super! Miałem zrezygnować z gry (bardzo dobrej gry ale...) bo jednak BR to nie dla mnie (minęły czasy, gdzie bawiłem się w pvp czy leaderboardy) ale jak widzę, że gra otrzyma takie fajne tryby to chyba jednak zostawię grę na dysku :)
No i oczywiście nie obeszło się bez cheaterów. Gry multiplayer nigdy nie nie pozbędą się tego raka, m.in dlatego preferuje single player.
BR mi się znudziło jeszcze za czasu PUBGa, ale jestem pod wrażeniem, że w tak przesyconym środowisku udało im się wybić z tym Apexem.
Fajnie, że banują ale to nie pierwsza i nie ostatnia gra w której cheaterzy latają. Dobrze byłoby gdybyśmy oglądnęli swoją śmierć tzn jak ktoś nas położył, wtedy taki filmik byłby dobra drogą do bana jeśli zrobiłby to przy pomocy jakiegoś aimbota.
A widzisz, ja 2 dni temu odpaliłem i podczas strzelaniny gra mnie wywaliła do pulpitu z kodem błędu : <
Jak dla mnie powinni zrobić coś z osobami które wychodzą z gry. Co chwile mam sytuację gdzie jak zabiją jednego ziomka w drużynie to poprostu ma wyrąbane na grę i wychodzi gdzie dość łatwo można by go postawić na nogi.
Swoją drogą mnie osobiście wywalało raz na godzinę do pulpitu więc... Dostałbym jakiegoś czasowego bana najwyraźniej.
Wydaje mi się, że ta gierka jest dużo fajniejsza jak ma się swoją własną ekipę bo moje losowe osoby w drużynie w ogóle nie kumają tej drużynowej współpracy często i gęsto.
Ledwie zdążyłeś, już poprawione ;]
Błąd nie został poprawiony. Nadal jest literówka.
Oni to poprawiają tak jak Bethesda tego swojego fallouta. Nie idźcie tą drogą...
Nice. Chętnie zobaczę większe zespoły. Od razu było widać, że po nie jest typowe King of the Hill tylko Hero shooter.
Swoją drogą wczoraj ukończyłem sobie całą kampanię drugiego Titanfalla. Na końcu ten najemnik kładzie nam na BT kartkę z napisem Apex i jego logiem. Skoro Apex jest dla najlepszych pilotów, to dlaczego nie ma w tej grze pakietów skokowych?