Satisfactory | PC
Ludzie to idioci, gra jeszcze nie wyszła a już hejtują ocęną tylko dla tego bo wychodzi na Epic Games. Gra prezentuje się bardzo dobrze. Jeśli zawartość będzie porównywalna do Factorio (a nawet nie musi) to moje oczekiwania wynoszą 9.0.
Kto chce sprawdzić gre może poszukać.
Wyciekła Alpha na torrenty, grywalna z paroma bugami.
Pograłem sporo godzin. Zrobiłem w zasadzie wszystko co było do zrobienia w wersji weekendowej testowej. Gierka wciąga niesamowicie. Wygląda super. I chyba 19 marca będę biedniejszy o 79 zł :D
Gdybys szukał kompana do gry to chętnie dolacze do ekipy budowlanej. Lat 24, ale czy dorosły to nie wiem :D
Gra kupiona przez epic, w takim razie mam ją w nosie
Następny deblon :P i co z tego? gra się liczy a nie platforma!
Świetna gierka. Mogłaby mieć trochę więcej zawartości, ale wiadomo... early access. Wciąga niemiłosiernie. :)
Co można napisać o tym tytule hmmm... przegrane 30 godzin widać że jest w tym naprawdę Wielki potencjał , gra przeznaczona dla osób co lubią zwiedzać świat , szukać, budować i kombinować :)
Gra już na obecnym etapie działa dobrze i jest piekielnie wciągająca. Jak ktoś lubi sandboxy z budowaniem i automatyzację produkcji, bardzo polecam.
Jest już polska wersja językowa. Gra bardzo mi się spodobała, wciąga na długie godziny. Do tego całkiem nieźle wygląda, jak na wczesny dostęp.
No gra jest genialna takie Factorio oczywiście na mniejszą skal w 3d ze znakomitą grafiką. W Factorio mam 200h i tu będzie podobnie. Czas płynie a chciało by się jeszcze coś dobudować. Jestem zachwycony. Na GTX 1050 działa płynnie na Ultra. Cena w zasadzie powala taniością bo jest co robić a to wczesny dostęp. Super zaskoczenie dla mnie i strzał w dziesiątkę. Polecam Factorianom ja się nie zawiodłem.
Czy ta gra ma w sobie jakiś cel do osiągnięcia? Jaki cel jest tego przetwarzania surowców? Żeby móc przetwarzać jeszcze wyższego tieru surowce?
Nawet takie sandboxy jak Minecraft albo ARK mają w sobie pewien cel - dotarcie do high-endowego sprzętu, odkrycie topowych craftów, Ender Dragon.
Przyłączam się do pytania kolegi wyżej. Jest jakiś ogólny cel budowy tej fabryki? W Factorio celem jest ucieczka z planety, co zresztą zajmuje piekielnie dużo czasu (co jest dla mnie plusem). W tej grze jak czytam, że przez 1 weekend ludzie opracowali już wszystko jest trochę martwiące ale mam gierkę na oku.
ma odkrycie wszytskich technologi i ukończenie projektu i to łatwe nie jest i jak by nie miała to co ? gra jest wciągająca i bez celu można świetnie sie bawić z robieniem fabryk
Zakupiłem synom tą grę. Sam również sprawdziłem, może nie zbyt dogłębnie, ale w mojej ocenie świetnie się zapowiada.
W co-op jak i solo gra się bardzo sympatycznie. Można rzec, że to takie Factorio tylko 3D w FPP.
Gra ma niesamowity potencjał! Rozwinąć bardziej eksplorację i walkę/poznawanie obcych na planecie, kilka zagadek porozrzucać, dodać jakiś mega kosmiczny surowiec i będzie cacy. Spędziłem z grą około 50 godzin i odkryłem ropę naftową, czyli punkt kulminacyjny wersji Alpha i nie ma co na razie robić. Czekam na aktualizację. Jeśli ktoś się zastanawia, a lubi gry, w których główną rolę odgrywa crafting, polecam bardzo mocno.
Szukam ludzi do gry w Satisfactory Ktos chętny pisać na discord nick:Tiger Bonzo
#4279
Szukam ludzi do gry w satisfactory pisać na discordzie nick:Tiger Bonzo#4279
cześć dalej gracie jeszcze w SatisFactory ale ciężko jest kogoś znaleźć bo wszyscy zaraz się nudzą lub nie potrafią grać
też szukam gracza który zagra w grę lub by chciał zagrać w grę proszę pisać na discorda PITEK1646#9856
Gra się dobrze zapowiada, wiadome porównywanie ją z Factorio jest złym pomysłem, bo Factorio ma w założeniu inne cele no i oczywiście 2D, co daje inne możliwości w budowaniu niż w factorio. Gram i polecam!
/edit
szukam ludzi do wspólnej gry disc: vKapseLv#1505
Gra jest wyśmienita ocena 9/10 (tylko dla tego, że jeszcze jest w fazie budowy i ma parę bug-ów). Ja uwielbiałem minecrafta technik i gry tego pokroju, a to jest w 1000000 razy lepszej grafice, 100% płynnej rozgrywce i w genialnych lokacjach.
Mam nadzieję, że twórcy dorzucą jeszcze kilka poziomów z nowymi przedmiotami i drzewkami rozwoju, aby było jeszcze ciekawiej. Ta gra jest gwarancją świetnej zabawy i nie jednokrotnych logicznych zawiłości. Polecam
Bardzo satysfakcjonująca, bardzo wciąga. Dla porównania w factorio jakoś pograłem z 1h po latach dalej mi się nie chce.
Z wad głównych czasem można się zaklinować i kucanie jest pod "C" - rozwiązuje problem. Trawa/owoce nie odrastają - co najmniej blisko bazy, ale potem są mniej potrzebne, albo w ogóle. Przydałoby się kilka elementów np. odcinanie części sieci energetycznej jak kompleks elektrowni padnie, jakieś barierki/schody - nie ma ich na początku tylko można dawać średnio estetyczne rampy.
j.w: "Bardzo satysfakcjonująca, bardzo wciąga."
Bez przekonania włączyłem... i dni stały się krótsze.
Ślicznie to działa i wygląda. Wciąga paskudnie.
W multi jest trochę bugów: czasem zniknie zawartość kontenera, czy interakcja gracz-pojazd... i najgorszy: serwery epic padają w piątki i soboty wieczorami... więc mimo rozgrywki po LANie nie ma zabawy. Mimo tego - zabawa przednia.
Polecam.
Gra jest niesamowita. Co prawda tworzenie produkcji/fabryki z pierwszej osoby jest bardziej problematyczne niż z góry jak w factorio, niemniej jednak widok pierwszoosobowy pozwala dobrze się wczuć. "Smaczne" animacje, dobry dźwięk, o dziwo przyjemna walka! Dodatkowo samo zwiedzanie planety jest bardzo przyjemne! Dla mnie bomba. Byłem bardzo mile zaskoczony, żeby nie powiedzieć iż byłem w szoku, a należę do wybrednych. Dawno mnie nic tak nie wciągnęło. Polecam i czekam na premiere!
Czemu gra jest widoczna jako coś co jeszcze nie wyszło? To nie są oczekiwania, gra już spokojnie może być oceniana...
Ale jaki jest cel w tej grze ? Zautomatyzować produkcję ? Ale gdzie idą te wszystkie wyroby ?
hej proszę kogoś chętnego do gry dodaj mnie na steam :
https://steamcommunity.com/profiles/76561198281921722/
ja mam 27 lat, mam przegrane 70godzin potrzebuje do pomocy przy ogarnięciu fabryki całej doprowadzenia aluminium / uranu/ odpalenia elektrowni atomowej, bardzo mi ciężko samemu dlatego jak ktoś chce pograć to zapraszam
Widziałem wczesne wersje.
I wyglądało nieźle!
Bardzo dobra gra bardzo wciągająca. Budowanie fabryk mnie bardzo wciągnęło i czekam na pełną więcej aktualizacji i wyjście z Early Access.
Zagrywałem się w Factorio, a teraz w 3D można pobawić się w grę w podobnym klimacie. Plus za online. Wciąga jak bagno. Zabawy sporo już przy wczesnej wersji.
Pograłem około 50h i w sumie dobra gra i wciąga. Poczekam sobie teraz na wydanie pełnej wersji, bo ciężko wracać co duża aktualizacja, więc wole poczekać aż ją ukończą i wtedy zabrać się za poważna grę :)
Widzę, że większość komentarzy sprzed roku, więc coś dorzucę.
Zacząłem grać niedawno więc w nowszą wersję niż pozostali tutaj a dopiero co był już upgrade do v. 6.
Pograłem 150h budując wszystko co się da (po ok 100h) i kończąc ostatnie zadanie dostępne w windzie, które jest dość wymagające i czasochłonne.
Dla mnie super gierka, super relaksująca, wciągająca na maksa a czas leci że hej.
Jak ktoś lubi eksploracje i budowanie i trochę wyzwań logistycznych itp to polecam. To takie Factorio w pełnym 3D choć trochę inaczej się gra i jest prościej.
Super w tej grze jest, że można odstawić budowanie, czekanie aż coś się uzbiera i poeksplorować, powalczyć, pozdobywać znajdźki które później są bardzo przydatne w dalszej budowie.
Warto spróbować.
Moje chaotyczne bazy pod koniec gry:
Hints:
spoiler start
Zwierzęta utrudniające eksploracje nie pojawiają się jeśli ciągniesz za sobą linię elektryczną itp. ;-) Co więcej przydaje się ona np do wspinaczki, gdy ma się już sprzęt do tyrolki, albo całkiem ją ułatwia jak się już ma sprzęt do 'latania' ;)
spoiler stop
Po wykonaniu wszystkich zadań mogę spokojnie wrócić do ogrywania Cyberpunka ;)
To i Ja dodam nowsza opinię po 50 h gry. Kupiona miesiąc temu ( update 7 ). Wciaga jak bagno. Daje naprawdę satysfakcję z uruchomienia nowej linii, która działa jak dobrze naoliwiony mechanizm. Do tego podpisuje się pod tym co wyżej zostało opisane. Mamy full3d, bardzo duży i ładny świat, który możemy pozwiedzać w trakcie czekania na materiały, albo w ramach odskoczni. Zwiedzanie samo w sobie ma też cele inne niż krajoznawcze. Polowanie na dyski, które dają nam nowe z reguły dużo lepsze alternatywne receptury ( choć nie wszystkie). Dodatkowo są energetyczne ślimaki, dzięki którym możemy zboostowac wydajność dowolnego budynku. Te są też czasem nieźle poukrywane. Są jeszcze artefakty, ale nie zostały jeszcze w grze zaimplementowane właściwie i póki co to stanowią zwykły placeholder. Ogólnie gra jest super wciągająca. Co do bugów to zazwyczaj wizualne w przypadku nakładania na siebie elementów ścian itp. W postaci migotania czesci tekstury. Kilka razy moja postać biegła nonstop, ale zwykły restart pomagał. Raz, czy dwa razy utknąłem w jakimś drzewie w gałęzi. Drobne bugi teksturowe, glownie przy formacjach skalnych, możemy przejrzeć je na wylot ruszając myszka pod odpowiednim kątem ( mało istotny bug w sumie ). W wodzie pod danym kątem znika kolor wody, ale też nie jest to gra o pływaniu, więc też mi to jakoś nie przeszkadza. Gra nie crashuje, ani nic z tych rzeczy. Jedna porada, to włączcie w opcjach ilość klatek z nielimitowanych na któryś z progów ( u mnie 120 z 3060 ti kartą). Bo tak to strasznie żyłuje kompa. Miałem na karcie 80 stopni, a po ustawieniu limitu max 63.
Najlepsza gra, w jaką kiedykolwiek grałem. Ponad 750 godzin i żal, że wszystko skończyłem. Ocena(oczekiwania) na Gry-Online zdecydowanie zaniżona. Moja: 9.5 / 10. Zdecydowanie POLECAM!
Aktualizacja na dzień dzisiejszy. 200 h za mną. 4 faza nietknieta, ale kto by się tam tym przejmował. Zwiedziłem cały świat. Zebrałem ślimaki na jakieś 500 boosterów oraz wszystkie dyski do alternatywnych receptur. Odblokowałem cała zawartość dekorqycjna za kupony i wziąłem się za budowanie. Na start poszła elektrownia na turbo paliwo. A co tam 150 generatorów i 22,5 GW mocy. Dalej weszła fabryka turbomotorów 6/min, co zajęło kupę czasu. Teraz robię estetykę wokół moich latających platform i noo z tym też zejdzie, bo kubatura jest ogromna. Jakieś 60x50x60 ( 4m kawałki fundamentów. ) A potem się zobaczy, może w końcu nuke plant na 100 GW żeby zabezpieczyć energię na zawsze. Raczej nie planuje min/max robić w tej grze, ale ładny i estetyczny świat z ambitnymi, lecz nie szalonymi pomysłami ( 625 nuke plant i.e ). Grę dalej oceniam na 9.5, lecz po tym czasie parę rzeczy bym dodał do usprawnienia. Choćby dismantler mógłby mieć opcje kasacji tylko wybranego w 1 kolejności elementu, a nie tylko każdego na który najedziemy myszką lub blueprintów. Też nie rozumiem czemu mamy cocnrete pillar zoop w pionie ??, a nie ma opcji vertical właściwej dla pionu i zoop dla poziomu. Nie pojmuje. Brakuje trybu połączeń dla filarów jeden obok drugiego w dowolnej płaszczyźnie, zawsze filar przykleja się prostopadle do tego obok.
Już nie pamiętam jak to było ale kupiłeś wszystkie te warianty z AWESOME shopu? No i pozostają mody.
Tak odblokowałem wsyzstko z Awesome shopu, ponadto kupiłem trochę materiałów do produkcji jak wstępnie na mk3 turbomotory właśnie. Ogólnie na 30 h gry zrobiłem fabrykę plastiku i gumy, z czego jakieś prawie 400 petrolem coke wpada do sobie do niszczarki od tych ponad 150 h, więc trochę się nazbierało kuponików :). Generalnie na każdej produkcji dodaje magazyn i niszczarki na overflow, żeby produkcja nie stawała, poza początkową bazą w stylu spaghetti, resztę robiłem już zorganizowaną w pełni, to jest: produkcja główna -> overlfow na magazyn -> overflow na niszczarkę. Obrałem taki tryb produkcji, bo czasem są problemy z wydajnością jeżeli robimy wszystko "na styk. Przykładem są rury MK2 i niesławny przepływ niby 600, ale nie do końca. Z generatorami musiałem zrobić z dobre 10% nadprodukcji, żeby "spać spokojnie" i nie było kłopotów z prądem. Dodatkowo dobre kilka h część była off, żeby zrobić nadstan paliwa. Za to jak na tak skomplikowany i do tego mój pierwszy projekt udało się to zrobić bez usterek i moja elektrownia działa od kilkudziesięciu godzin bez zająknięcia.
ps: Nie chcę modów, wolę grać w oryginał. Inna sprawa jak znam grę na wylot i wiem, że twórcy nic nowego nie dodadzą, a mody są dobre i bardzo rozwijają grę.
A to widok z góry na samą elektrownię tuż po ukończeniu:
https://steamcommunity.com/id/mewa/screenshot/2031732569373078655/
ps2: nie wiem co w tek grze jest gorsze, piping, czy belting, bo po tej elektrowni miałem dość rur, ale znowu po zrobieniu fabryki turbomotorów to wtedy z kolei beltingu miałem serdecznie dość, a tu również robiłęm overflow i magazyny. Dobre 15 produktów.
ps2: nie wiem co w tek grze jest gorsze, piping, czy belting, bo po tej elektrowni miałem dość rur, ale znowu po zrobieniu fabryki turbomotorów to wtedy z kolei beltingu miałem serdecznie dość, a tu również robiłęm overflow i magazyny. Dobre 15 produktów.
Teraz to to wszystko jest bajka ;p Byś widział jak w to się grało na premierę (jeszcze na Epic bo to ex był), jeszcze przed liframi, pociągami i różnymi trybami stawiania xD Albo usuwanie klocek po klocku - fun times :)
(z drugiej strony przynajmniej cieczy nie było to i rur ;p)
Skończyłem gdzieś na U5, teraz czekam już na 1.0
Z rzeczy które mnie denerwują to sam początek, gdy brak sensownych receptur i badań nad np. caterium.
Ja zacząłem na U6 dopiero grę, więc bolączki premiery w EA nie dotknęły mnie tak Co do fresh startu, to uważam, że mi wystarczy jeden swiat. Mam co w nim robić. A w razie co, to pewnie mody lub czity na odblokowanie i boostery. W każdym razie na 1 przejście warto zagrac tak jak mieli tocw zamyśle twórcy. Pozwiedzamy trochę, poznamy świat, zbierznemy ślimaki i powoli dyski, przygoda.
Gra bez celu i sensu (kolejna).
Farmienie, zbieranie, patrzenie na domki. Godzina za godziną. I nic więcej. Może w online ma jakiś sens. Jak ktoś strasznie chce, to można włączyć sobie wszystkie opcje, pobudować bazę, popatrzeć, wyłączyć, zapomnieć.
Dla zdrowia psychicznego i z szacunku dla krótkiego życia homo sapiens nie polecam bawić się w odblokowywanie od zera.
Już dziś 1.0
Po srogiej "bylejakości" ostatnich premier tym bardziej nie mogę się doczekać.
Szczerze? Niewiele gier było w stanie mnie aż tak wciągnąć w ostatnich latach jak Satisfactory i mam tutaj na myśli early access, w którym spędziłem w sumie jakieś 200h. Ostatni raz grałem 2 lata temu i dopiero teraz zobaczyłem, że gra wychodzi z early i zbiera niesamowite oceny. Czas wrócić i podejrzewam, że przy braku wybitnych gier single player, to właśnie Satisfactory będzie moim GOTY. :)
O, w sumie racje - jak dla mnie nie wyszło jeszcze nic co by się chociaż na nominację nadawało.
Chętnie bym zobaczył w finale Satisfactory i PoE2 (jak okaże się dobre).
W pełni zasłużona "10".
Za podejście dewelopera - przez cały okres wczesnego dostępu interakcja ze społecznością odnośnie rozwoju gry.
Za niesamowitą i bardzo rzadko obecnie spotykaną grywalność.
Za wygląd - po przejściu na UE 5 i doszlifowaniu wersji 1.0 wygląda przepięknie.
W zasadzie za całokształt - od dawna uważam, że Satisfactory to sztandarowy przykład jak się powinno robić i rozwijać gry.