The Division 2 w 30 FPS-ach na Intel HD 630
Tylko że do tego 720p było jeszcze ustawione resolution scale na 50%...
Nie sądziłam, że ten układ jest do czegokolwiek zdolny po tym jak menu w apexie miało 5 fps (panel nvidia nie rozpoznał samodzielnie apexa jako gry i dało mu zintegrowaną grafikę).
Tylko że do tego 720p było jeszcze ustawione resolution scale na 50%...
Wygląda na tych ustawieniach jak tani port z konsoli z przed 10 lat ale nie o to w tym chodzi. Dobrze wiedzieć że w razie awarii karty da się grać we względnie komfortowej płynności.
Optymalizacja jest całkiem niezła, ale wydaje mi się też że z grafiką jakoś specjalnie nie szaleli. Ubisoft w swoim czasie umiał pokazać prawdziwy nextgen za 6. czy 7. generacji sprzętu ale w 8. to nextgen był tylko na pokazach przedpremierowych a potem downgrade... i nie żebym sugerował że ich gry są brzydkie, bo są świetnie zrobione graficznie ale brakuje efektu WOW jak gdy odpalałem choćby pierwszego asasyna i to na X360. Projekt lokacji oraz szczegółowość - wrażenia na podstawie bety - robią wrażenie ale jakoś tak wiecie, popatrzę na to i po chwili nie zwracam uwagi. Jeszcze w jedynce było trochę inaczej bo Nowy Jork zimą nadal wygląda extra i śmiem twierdzić że nawet lepiej niż Waszyngton. No ale ile ludzi tyle opinii.
Nowy Jork wygląda świetnie ale to tylko i wyłącznie zasługa śniegu. Bez niego raczej nie byłoby tego WOW, który ludzie mają nadal odpalając grę. Bez białego puchu wyglądałoby to znacznie słabiej. A co do graficznego poziomu Ubisoftu w ostatnich latach, to ja nadal czekam na Division z grafiką i ogólną interakcją ze światem na poziomie pamiętnego dema z E3. Może D3 na kolejną generacje w końcu takie będzie... bo to co prezentuje D1 i D2 mimo, że nadal ładnie wygląda, nie ma żadnego porównania do tamtej gry.
Zgadzam się ale zdałem sobie sprawę po czasie że w realnym świecie jest podobnie, zima i lampki na ulicach wyglądaja bardzo efektowanie,.
Czyli po raz kolejny się sprawdza, ze gry robione we współpracy z Nvidią, działają dobrze na kartach Nvidii, a gry robione we współpracy z AMD działają dobrze na wszystkim ;)
Skoro na Intelu działa w 30FPS to na Vega będzie Co najmniej 60Fps
https://m.youtube.com/watch?v=9apkkn16BBE
Nic dziwnego, skoro to w gruncie rzeczy bardziej dodatek do jedynki niż nowa gra. Mieli dobrych kilka lat na poprawienie optymalizacji :)
a ja z innej beczki:
aktywowałem kod do bety poprzez WWW na swoim koncie a w kliencie uPlay nie mogę znaleźć dostępu do mojej bety - mam tylko opcje aby wprowadzić nowy klucz O_o
poza tym, ile miejsca potrzeba do instalacji bety?
>aktywowałem kod do bety poprzez WWW na swoim koncie a w kliencie uPlay nie mogę znaleźć dostępu do mojej bety - mam tylko opcje aby wprowadzić nowy klucz O_o
Napisz do supportu. Mi przysłali osobny klucz do aktywacji na Uplay.
poza tym, ile miejsca potrzeba do instalacji bety?
Nieco ponad 40GB do pobrania.
Jesli uzywales kodu z GOLa, to musisz zostac jeszcze zaproszony do bety. Waga to z 50gb
dzięki....w takim razie sobie daruję bo nim mi się pobierze to beta się skończy :)
Czym tu się chwalić, jak gra wygląda średnio? 4k i 60 fps np dla takiej 1080ti to nie powinno być wyzwaniem.
W tej grze 1080Ti w 4k to działa w 30-40, do 60 trzeba RTX 2080Ti który i tak ich nie potrafi utrzymać.
Po OC na pewno nie potrafi, a skoro 1080Ti nie potrafi, to tym bardziej czym tu się chwalić, bo na pewno nie optymalizacją.
Ubisoft robi najładniejsze gry na premierę, wiadomo trzeba mocnego sprzętu żeby wtedy pograć na ultra ale tu nagle po patchu 1.2 downgrade grafiki dla wszystkich.
Raczej najładniejsze na pokazy. Na premierę to one już zaliczają mocny downgrade.
Właśnie gram w Beta.
Wiesza sie zawsze (6 prób), po przejściu 2 misji.
To ja chyba coś mam nie tak z laptopem, bo 2 chodzi u mnie dużo gorzej od 1.
Pograłem na ultra i przyznaje, że optymalizacja jest bardzo oke.
U mnie chodzi nieznacznie gorzej od jedynki. Czasami zakrztusi się i dropi do 47 klatek z 60. Ale jak pamiętam beta jedynki miała to samo, a po premierze latała jak wściekła, także jest nadzieja :) Ogólnie gra robi pozytywne wrażenie - zmiany są bardzo subtelne, ale zauważalne. Dla mnie to gra na lata (przynajmniej dwa) więc nie będę żałować tych 200 zł na premierę.
Optymalizacyjnie jest faktycznie lepiej ale stan techniczny jest przeciętny będą to trochę łatać nim będzie to produkt ukończony.
Na pewno warto będzie zagrać ale nie koniecznie na już zważywszy że producent ma długie plany rozwojowe po co się spieszyć niech to skończą najpierw pod względem contentu, wybalansują, połatają bugi i wtedy zagram :)
Myślałem że znerfią znowu pve jak w -1ce na życzenie graczy pvp, myślałem że nie dotrzymają słowa graczom pve o żyjącym mieście, na szczęście spełnili nasze marzenia. Mam nadzieję że wpływ graczy pvp na zawartość pve nie będzie tak niszcząca dla poziomu trudności w pve jak w 1-ce. Oby NPC byli śmiertelnie niebezpieczni jak w orginalnym The Division 1 przed wszystkimi patchami.
Hahahha szkoda że na 1080 działa średnio. Ogólnie optymalizacja jest do dupy. Tak jak ta gra, kopiuj wklej zrobili i myślą że coś z tego będzie :) Sam klimat był o wiele lepszy w 1 :)
To jakieś dziwne te Twoje 1080, bo też mam i chodzi miodzio.
Dziwne co piszecie, bo na tych samych ustawieniach jedynka pędzi jak szalona prawie z prędkością światła...a dwójka rusza się jak wóz z węglem...wtf? i gdzie tu ta wasza "optymalizacja"?
Ale gra jest fajna, wygląda troche jak alpha a nie beta w porównaniu do jedynki ale za pare miesięcy będzie całkiem grywalna...mam nadzieje :)
Mhm, na max detalach 1080ti na darkzonie przycina. Nie wspominając o dziwnych akcjach z dźwiękiem.
Faktycznie wartość "Resolution Scale" jest ustawiona na 50%, tak więc treść newsa jest na wyrost. Poza tym gra w tych ustawieniach przypomina gierkę z telefonu na Snapdragonie 820...
Pisząc na temat optymalizacji The Division 2 w "ludzkich" detalach: owszem, jest w porządku, lecz bardziej martwi mnie wygląd owej gry - wiosenna aura obnaża wiele uproszczeń graficznych, które nie rzucały się w oczy w "jedynce". Mało tego: jak dla mnie zima w średnich detalach robi większe wrażenie od wiosny na bardzo wysokich - sprawdzałem u siebie, bowiem posiadam obie gry.
Jeszcze jedna moja myśl. The Division 2 jest imo zwykłym mission packiem, a jej klimat z ruchem oporu trąci banałem i za bardzo nawiązuje do takiego Far Cry 5 czy Wildlands. Na tę chwilę nie kupiłbym tej gry.
To zmień na ultra, bo między wysokimi a ultra jest diametralna różnica! A na wysokich gra wygląda jak kupa.
Pisząc o "bardzo wysokich" miałem na myśli "ultra". Widziałem gdzieś wcześniej Twój post na ten temat i dlatego od razu zmieniłem na najwyższe detale. Moim zdaniem nie ma AŻ tak wielkiej różnicy, choć jest ona zauważalna. Całe szczęście mój konfig (i5 [email protected] GHz + GTX 1060 6GB OC) pozwala mi na w pełni płynną grę na tychże detalach.
1060 na najwyższych detalach w tej grze przy 1080p zalicza spadki do 45 fpsow także z ta „płynnością” bym nie szarżował.
Grajac z kumplami na ps4pro wszyscy stwiedzili ze gra wyglada slabo.Na x boxa x tak samo.Jak ogladnolem na tym smamy tv game play z pcta nie moglem uwierzyc jaka jest roznica a uwierzcie mi jest i to jakies 50%
Tak jest z wiekszoscia gier, zeby w ogole ruszylo na tak zwanej konsoli w przynajmniej 20fps MUSZA poobcinac detale o polowe i gra wyglada jak kupa ALE chodzi ;) , ot cala magia...dlatego nie gram juz na konsoli.
Gibsonn +1.
Mi ciężko byłoby się przesiąść na konsole i grać w multiplatformy gdzie jakość tych gier względem PC jest wątpliwa. Średnie detale i szemrane 30fps. Exy to co innego. Może na PS5 te gry będą wyglądały tak samo jak na PC w 60fps, przynajmniej na początku. To już byłoby dobrze.
Nie liczy się platforma, tylko przyjemność z grania. Jeden woli na PC inny na konsoli... oh wait, najważniejsza jest grafika!
Taka świetna ta optymalizacja, że na rx 480 gra niby śmiga na wysokich/ultra w 60 klatkach ale co chwila chrupie niemiłosiernie szczególnie jak coś się dzieje, i obojętnie czy ustawiam low detale czy ultra jest to samo. I oczywiście wywala bez żadnego komunikatu.
Do tego są problemy z dźwiękiem. Podziękował.
To jednak beta testy, niektóre konfiguracje mogą mieć problemy, zawsze możesz zgłosić że jest jakiś problem przy twojej konfiguracji. Może też być tak że stery są nie te, pewnie jeszcze jakieś wyjdą przy okazji premiery.
Obstawiam dwie rzeczy: masz deczko stary procek i tylko 8 GB RAM. U siebie widzę, że przeciętne zużycie pamięci wynosi około 10-11 GB RAM + około 4-5 GB VRAM, tak więc powinieneś obowiązkowo dołożyć drugą kość RAMu (tanieją jak cholera). W obecnej chwili gra zrzuca Ci część plików na dysk (pół biedy, jeśli to SSD), co powoduje owo chrupanie podczas zadym. Masz niewyważoną konfigurację komputera pod współczesne gry.
A jaki procesor byś polecał pod tę kartę? Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą
GA-B85M-D3H, B85, DualDDR3-1600, SATA3, HDMI, GBLAN, mATX (GA-B85M-D3H)
To moje mobo
Mam trochę mieszane uczucia po becie. Na GTX970 beta dwójki chodzi gorzej, niż beta jedynki. A grafika da radę na mobilnych pewnie dlatego, że sporo zeszli na jakości. Doklejane brody jak w Ghost Recon i bardziej kreskówkowe twarze bez zmarszczek to już nie to samo, co kiedyś. Chyba, że do dyspozycji będzie pełny edytor postaci, a nie predefiniowane twarze, ale i tak wolałbym kilka dopracowanych niż osobistego plastusia.
Ale sam fakt, ze taka wręcz bardzo prosta i bez żadnych detali grafika nie trzyma 60 klatek w 4k na 1080Ti/2080, to nie jest normalne.
błyszczy??? nie powiedzialbym gra mi normalnie chodzi przez 10 min potem lagi jak luj a neta mam 300m u zadnych pingow u siebie nie mam...
Dlaczego obiekty sa tak bardzo zacieomnione ze nie widac ich z bliska a gdy sie da menu nagle je rozjasnia po czym po 3sekundach znowu zaciemnia ze sa nie mal nie widoczne?Mowie tu o ciemnych lokacjach no szafki itd
Takie cuda były też w jedynce. To jest po prostu Division 1.2 (to nawet nie jest 1.5) a nie żadne Division 2.
@TobiAlex "Legendo" o czym Ty w ogóle chrzanisz O.o... ogarnij się