Russia 2055 - strzelanka z mechami na efektownych gameplayach
Na pewno nie jedna osoba. Niemożliwe to jest. Jedna osoba tworzy lata świetną grę w pixel arcie, czy tam platformówkę. A co dopiero taką grę, i to jeszcze na tym silniku.
to jest możliwe, jeżeli zna dobrze kod to powiedz co mu przeszkadza w rozwijaniu gry? pewnie zajmie mu to dużo czasu, ale jak najbardziej jest to możliwe. Pewnie za kilka miesięcy pojawi się alpha, później beta i kiedy będzie można już grać multi, wtedy pewnie zajmie się singlem
@toyminator
Zależy od skali gry. Jeśli bardzo dobrze znasz UE4 i korzystasz z gotowych assetów dostępnych w Unreal Marketplace projekt da się zrobić w kilka miesięcy(i mówię tu o tytule grywalnym nie zwykłym asset flipie).
Ale ja mówię o tym projekcie, który wygląda na dosyć spory projekt, na kilka godzin gry. A nie o jakimś malutkiej grze na godzinę ,która może i wygląda, ale cała reszta ssie. Są jakieś super gierki na powiedzmy 5 godzin, zrobione na UE3, przez jedną osobę do ogrania? Jak tak to rzuć czymś, chętnie zobaczę :)
Może wyglądać na duży, ale jeżeli używa gotowych assetów to nie jest to nic ciężkiego. Mapy robi się wtedy równie prosto co budowle z klocków. Lost Soul Aside też wygląda fenomenalnie, a też jest robiony przez jedną osobę, która używa gotowych assetów. Teraz są gigantyczne biblioteki i to nie problem zrobić grę. Jeżeli ktoś jest dobrym programistą i wie jak przełożyć swoje wizję w rzeczywistość to jest praktycznie samowystarczalny.
@toyminator
A to coś, aż tak dziwnego? Do tej pory mnie śmieszy jak ludzie nie mający kompletnie pojęcia o developingu, wypowiadają się na jego temat, można zrobić dość zaawansowaną grę samemu i jestem tego żywym przykładem i nie tylko ja, myślisz, że po co takie firmy jak Epic, czy Crytek wypuszczają swoje za darmo DLA KAŻDEGO? Jest wiele osób, które to wykorzystały i zrobiły świetne gry, nie będące tylko już nudnymi tymi samymi pixel artami, czy coś. Weźmy np. AdroV Game, jeden koleś a stworzył już 2 gry na CryEngine, które graficznie rozwalają wiele nowych gier, fabularnie też spoko, jeżeli nie przechodzisz na chama tylko wczuwasz się i explorujesz to na długo starczają, no i gameplay pomimo bycia Walking Simulatorem to fajnie i sie zwiedza i exploruje. Sam aktualnie tworzę dwie gry również na CryEnginie, będą to FPSy, jeden mniejszy coś ala Stalker i BF w Prypeci, z większą ilością akcji i powalonych rzeczy, druga FPS o 3 Wojnie Światowej po wojnie w Jugosławii, dłuuuuuuga gra z multum wyborów, które RZECZYWISCIE mają znaczenie itp, też dużo akcji zaawansowana fabuła, no i graficznie te gry również stoją na wysokim poziomie, a nie są to asset flipy. I jedyny czynnik jaki może spowodować, że anuluje te gry, które są już na wysokim stadium rozwoju, to albo moja śmierć, albo jakimś cudem utrata plików, ale staram się często robić backupy więc to raczej wątpię. Więc tak, potwierdzam, da się zrobić zaawansowaną grę w pojedynkę.
taa
Epic, czy Crytek wypuszczają swoje *SILNIKI* za darmo DLA KAŻDEGO?
Zapomniałem dopisać silniki a nie można tego syfu edytować ehh
Jeżeli zrobione przez jedną osobę to czy to początek końca wielkich studiów? Trzeba przyznać, że te wielkie od jakiegoś czasu schodzą na psy...
Wygląda świetnie. Ale bardziej jak cgi trailer niż Gameplay, animacje płynne, super grafika i efekty.
Może mi ktoś ten fenomen wyjaśnić?